Hallo

Doodmoe teruggekomen van een heerlijk weekendje Ardennen. Zo moet het toch zijn hé

Ik wil zeker terug, maar ik zal dan toch wat meer moeten oefenen op het bergbeklimmen intussen

Vrijdag kwam ik als laatste aan voor een weekendje plezier in de Ardennen met DF, Rita en Rietje van het Forum en onze honden natuurlijk. Er waren nog enkele hondjes aanwezig die we nog niet kenden nl. 5 shelties van Anneke en Derrick en hun dochter Daphne
We hadden gekozen voor Chez Maranoa (allee DF had gekozen voor deze topplaats) bij Anneke en Marcel - een echte aanrader - met stip genoteerd in mijn adresboekje

Het is gewoon zalig om 24uur - de klok rond dus - met je hond en alle andere hondjes samen te kunnen zijn
Daar ik te veel genoot van het de wandelingen en het gezelschap en de uitzichten ... niet veel foto's genomen, maar hier toch een kleine impressie van een zalig weekend, enjoy
Prachtige uitzichten - kon niet anders hé

En dit allemaal in onze eigen Belgenland

Dit is één van de Shelties - Cayenne en echte lieve schat (maar dat waren de andere Shelties ook ze)

Kris was in het weekend zorgpapa van de 2 honden van Chez Maranoa - Floortje en Noa

Het water smaakte duidelijk lekker fris na een goeie wandeling van 8 km

Knappe Pharos van DF

Lieve Nuka van Rita .. had duidelijk interesse in de kippen van de uitbaters van onze B & B

Rietje ging het gewoon gaan controleren van dichtbij

Een ander uitzicht op onze wandeling de zondag

Chucky (de schuldige van dit alles

- het was zijn weekend voor zijn 14-jarige verjaardag vorige week), werd er zowaar moe van van al dat wachten (photoshoots, tweevoeters die niet meer verder konden = ik pleit schuldig)

De toen nog propere leeuwehondjes van Rietje

Groepsfoto

Dit vond DF uiteraard de Max hé

, maar we konden er heel mooi langs op het zachte mos, alleen wou Rietje toch eens checken - tot ergernis van baasje

De uitgelezen plaats voor een Labrador en 2 in 1 hé : zwembad met modderbad in één

Onze DF - aka de hondenfluisteraar - terwijl ik Lina helemaal niet meer onder controle kreeg door mijn eigen frustraties (het steile klimmen die me te veel werd), zorgde DF voor mijn meisje Lina en die was is een mum van tijd weer de rust zelve. Who needs Cesar Milan when we have DF - Thank God

Pharos hield toch wel een oogje in het zeil ze

Het resultaat van een weekendje Ardennen met vrienden