De 'links' en de 'rechts': Het uiteindelijke doel is dat ze een 8 kan maken maar alles wordt in stappen opgesplitst. Het moeilijkste voor mij hier is dat Loki aan mijn rechterkant moet staan ipv aan mijn linkerkant (wat als linkerpoot zo 'verkeerd' aanvoelt)
en stel je zelf ook vragen? Als jurgen es mee es, moet ie maar 's wat foto's schieten
Je moet kunnen wisselen tijdens het lopen en daarom moet je hondje dat gewoon worden dat je aan beide zijdes zichtbaar bent.Je zal met de tijd ook nog 'dansjes' aanleren normaal
WoW dat klinkt supergoed en superFun. Ik ben 1x naar de Agility hier in de buurt geweest en dat ging er belange zo ontspannen niet aan toe Loki, je hebt er een superleuke hobby bij dus. Ik schrik wel dat je al een stukje zo sprong - tunnel - sprong mochten doen Maar al die commando's zou me wel wat verwarren, denk ik En gelukkig heeft Loki haar wandelingen en zo ook de extra beweging anders wordt het een dik Loki-tje met al die snoepjes
Er stonden verschillende vleugels klaar met een stok ertussen waar ze over moesten (kan even niet op de naam komen hoe dit ding in zijn geheel noemt )
CitaatEr stonden verschillende vleugels klaar met een stok ertussen waar ze over moesten (kan even niet op de naam komen hoe dit ding in zijn geheel noemt )een horde? --de links en de rechts heb ik niet zo aangeleerd gekregen... dat kwam gewoon mettertijd... niet specifiek op gericht.
Ik heb het maw ca 9 jaar beoefent... en af en toe een cursus meegepikt die ze 'extra' gaven op de hondenschool.
Jurgen die op het veld loopt en Kelly die roept naar Loki dat ze eraf moet... is een beetje tweestrijdig voor de hond...Loki wordt naar daar geduwd door Jurgen en Kelly wil net dat ze het niet doet.Duwen en trekken
Als je voorover buigt...
Happydog ben ik niet willen gaan vanwege de namiddaguren, kga liever wandelen
Dankzij de agility - sporthart - en de vele wandelingen heeft Dixie toch een mooie leeftijd gehad. Loki wordt er dus zeker en vast 20