Auteur Topic: Shows voor rasloze honden?  (gelezen 5818 keer)

Offline fantatjexd

• Puppedup
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Shows voor rasloze honden?
« Gepost op: november 05, 2015, 18:15:03 pm »
Hej,
Ik heb ergens gelezen dat er shows bestaan voor rasloze honden, kruisingen enz. Ik heb namelijk een teefje (Yorkshire Terrier x Chihuahua). Iedereen zegt mij altijd dat zij prachtig kleur en haar heeft en inderdaad ik besteed veel van mijn vrije tijd aan haar verzorging. Mijn hondje heeft mooi goud haar. Toen ik een berichtje had gelezen dat zulke shows bestaan was ik blij omdat ik altijd al iets met haar wou doen (agility, obedience, doggy dancing,...) maar het lukte mij nooit omdat ik minderjarig ben en omdat mijn hondje veel blaft (naar andere honden enz. maar is totaal niet agressief). Met dat blaffen hebben wij ook al veel geprobeerd (al bijna 3 jaar proberen) maar het lukt niet, het is natuurlijk veel verbeterd. :) Maar terug naar de shows. Waar worden zulke shows georganiseerd en wat moeten de hondjes kunnen (commando's)? Kun je ook hoger in niveau's of is het meer voor de lol (ik wil haar ook niet laten fokken, zij is al gesteriliseerd maar het is natuurlijk leuker als je steeds hoger kunt en prijzen kunt winnen)? Als iemand al ooit mee deed mag natuurlijk zijn ervaringen schrijven. :) :) Ik heb nog een klein vraagje over het haar, hoe kan je het haar van je hond sneller laten groeien? Nu is haar haar ongeveer 8-10 cm, maar kan ik het wat sneller laten groeien?
Heel erg bedankt voor de antwoorden. ;)
Groetjes

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Shows voor rasloze honden?
« Reactie #1 Gepost op: november 05, 2015, 19:08:19 pm »
vraagjes over haar past beter in Van Kop tot Staart... (al weet ik dat het wellicht handiger is om alles op 1 topic te schrijven)

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline fantatjexd

• Puppedup
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Shows voor rasloze honden?
« Reactie #2 Gepost op: november 05, 2015, 19:25:46 pm »
ah oei :/ sorry hahah het was paar een klein bijvraagje dus ik dacht dat het wel misschien kon :)

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal