Auteur Topic: Het DF-kaartje  (gelezen 1188 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Het DF-kaartje
« Gepost op: mei 31, 2015, 01:54:25 am »
Als we een mail krijgen dat 'ik krijg graag een DFkaartje' vragen wij naar het adres.

Sommige geven dat meteen mee, anderen dan niet.

Enkele dagen terug krijg ik de vraag naar zo'n kaartje.

We vragen het adres

we krijgen het adres

we sturen het kaartje op...

en 2 dagen later krijgen we de enveloppe terug in onze bus met de melding dat de bewoner niet meer op het aangeduide adres woont.

Ik contacteer de persoon met de woorden dat we die hebben teruggehad... dat het eigenlijk niet de bedoeling is dat we dit probleem hebben en ik vraag een onkostje in ruil... dat we die dan wel willen her opzenden.

Ik krijg terug dat ze daar al 5 jaar wonen, dat ze een poos een andere postbode hadden en dat ik het maar zelf in de bus moet komen steken als ik hen niet geloof.

Ik leg uit dat dat kaartje toch moet gemaakt worden, we al een geste doen door het gratis aan te bieden (sinds enige tijd) en dat we ook geld in de aankoop van enveloppes en postzegels steken...

-

En hij probeert de schuld in onze schoenen te schuiven door te vermelden dat wij toch wel iets fouts moeten hebben gedaan.

Nochtans hetzelfde adres als wat hij doorgaf... dus zal het de 'vervanger'postbode wel zijn (volgens hem nog een mogelijkheid).

Maar daar zijn wij niets verder mee. Ik heb geen zin om nog eens de kaart op te sturen naar een adres, waarvan je de kans hebt dat je het nog eens terugkrijgt...

dus als er iemand van het forum in de buurt van Heist op den Berg woont... ik wil het gerust aan één van jullie geven, dat jullie het daar in de bus steekt. Z'n adres staat op de enveloppe.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal