Auteur Topic: Ik zoek een naald in een hooiberg  (gelezen 9693 keer)

Offline Zorrathello

• Wriemelkontje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • ik hou van jou
Ik zoek een naald in een hooiberg
« Gepost op: november 07, 2013, 19:05:29 pm »
De wandelgroep van onze HS is op zoek naar een groepsaccomodatie voor een dertigtal personen en ongeveer evenveel honden, het liefst in de Ardennen maar anders wordt andere locatie in België en zelfs in Nederland overwogen, voor volgend jaar in de maand maart. Ze hadden een locatie gevonden, maar helaas is de reservatie door de eigenaar teruggetrokken na klachten van de buurtbewoners. (Vorig jaar zijn ze er ook al geweest en blijkbaar vonden de mensen uit het dorp dat er overlast was). Het is onvermijdelijk dat zo'n grote goep mensen en honden het een en het ander op z'n kop zet in een dorp, toch proberen ze zo gediciplineerd mogelijk te zijn.
Goed getrainde honden doen geen poging je lunch te delen, ze geven je alleen zo veel schuldgevoel dat je er niet van kunt genieten

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Ik zoek een naald in een hooiberg
« Reactie #1 Gepost op: november 08, 2013, 21:15:29 pm »
De Haan weet ik een zaal zijn (maar de gegevens heb ik er niet van)... maar das de andere kant natuurlijk. Zal eens mee helpen nadenken :wink:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Zorrathello

• Wriemelkontje
  • *
  • ik hou van jou
« Reactie #2 Gepost op: november 09, 2013, 13:00:37 pm »
Dank je wel DF, ik denk dat een heel ander kant ook een optie is als we in de Ardennen niets vinden. Het is dan ook wel een zeer grote groep hé, het zal niet gemakkelijk zijn, dat beseffen we wel.
Goed getrainde honden doen geen poging je lunch te delen, ze geven je alleen zo veel schuldgevoel dat je er niet van kunt genieten

Offline Sabrina

• Puppedup
  • *
« Reactie #3 Gepost op: november 09, 2013, 13:35:09 pm »

Offline Dotchielover

• dikkopske
« Reactie #4 Gepost op: november 17, 2013, 23:25:57 pm »
Ik heb verschillende hondvriendelijke plaatsen gevonden, maar allemaal voor maximum 5 honden...
Groetjes, Vera en de honden bende

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #5 Gepost op: augustus 10, 2014, 20:46:00 pm »
en zorrathello vergeet te komen reageren of ze nu iets gevonden heeft of niet...

Offline Zorrathello

• Wriemelkontje
  • *
  • ik hou van jou
« Reactie #6 Gepost op: april 15, 2015, 11:57:29 am »
Ik word gevraagd om in dit topic te reageren, dit topic mag op slot, die is al meer dan één jaar oud en niet meer van toepassing

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #7 Gepost op: april 16, 2015, 19:09:58 pm »
Is dat nu zo erg om te komen schrijven wat je gevonden hebt? :rolleyes: en wij sluiten niets... net omdat je nog altijd info kan toevoegen, was da nu?

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal