Euh, Zo te zien is de Border niet meer actueel Ik zou nog denken aan een Kooiker als het fluffy mag zijn (niet waar Tim LOL)Iets kleiner misschien een Cocker of Springer Spaniel.......Misschien de vriend even overtuigen, dat langer haar honderdduizend keer beter weg te keren valt dan dat kort haar dat werkelijk letterlijk OVERAL in kruipt. Als ik mag kiezen, komt er bij mij geen kort haar meer in.De meeste mensen denken inderdaad, dat kort haar makkelijke is, maar ik kan/wil dit niet bevestigen. Mijn eerste hond was een Podenco teef en toen die al een jaar overleden was, vond ik nog steeds van die haartjes in de koffer van mijn auto omdat die er gewoon met de stofzuiger alleen niet uit kwamen. Pas toen ik elke centimeter intensief met een borstel had bewerkt, maakte ik mezelf wijs, dat alle haartjes weg waren Trouwens wat noemen jullie precies KORT ? Anders zou ik namelijk nog aan bepaalde herders denken, alhoewel die ook niet altijd met andere honden overweg kunnen.GroetjesMarion
En alle ervaringen die ik al gelezen heb zijn het keffers, en daar heb ik ook geen zin in.
Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Kooiker is uitgesloten wegens bijna geen fokkers in België
het blaffen hangt van de aanleerder af hé. Daar heeft een hond in principe weinig in te brokken.Chucky is een keffer... Pharos valt goed mee - tot nu toe.CitaatKooiker is uitgesloten wegens bijna geen fokkers in Belgiëwww.kooikerhondje.be voor alle infoik weet Theo Arts (met stamboom) in Antwerpen (provincie) en een Brugse zou nu ook proberen een nestje te maken...Daarnaast...ivm die 15w. Dat omzeil je toch gewoon
Hij keft... eerder is het piepen, om zijn eten te mogen hebben... we zijn zo 'dom' geweest om dat vlak na de wandeling in te voegen, met als gevolg dat hij op z'n uur staat...als we naar huis rijden... omdat ie weet dat ie z'n eten krijgt alstem thuis komt (na de wandeling dus)dat zijn de ergste momenten. En gezien zijn leeftijd kunnen we daar niets meer aan veranderen.Maar ik ga je niet overhalen om een kooiker in huis te halen hoor... Ik vind het alleen jammer dat je geen kooiker zou willen omwille van bepaalde geluiden... Je doet maar wat je het beste acht
www.kytomba.nlje mag gerust mee komen wandelen op 21 maart, dan zie je de fokster