Auteur Topic: De ganse winter genieten van buiten  (gelezen 2840 keer)

Offline Sarah123

• Puppedup
  • *
De ganse winter genieten van buiten
« Gepost op: november 24, 2014, 12:29:07 pm »
Wij wonen met onze 2 6-jarige genre teckels (gekruisd met iets, allebei uit het asiel gehaald) in een appartementje in Bornem en snakken er regelmatig naar om het stadse leven achter ons te laten.
Nu hebben wij een paar weken geleden een mobilhome gekocht, een 2de handse uitgerust voor 3 personen (wij zijn met 2) en zijn er nu al 3 weekenden op uit getrokken met de hondjes !! Super !! Echt !!
Ten eerste omdat een mobilhome betekent dat alles van u is, met een keukentje, eigen bedje, eigen wc, eigen alles!
De honden vonden het ook prachtig !! Zij installeren zich wanneer we rijden op de bank in de eetplaats-living, en zijn er als de kippen bij wanneer we halt houden!! Nu hebben we eerst al 3 weekenden veel gereden, (misschien te veel, daar gaat dus wel veel diesel inzitten in zo'n weekendje...) : in de Ardennen geweest en in Luxemburg, en afgelopen weekend zijn we terwijl we via de Gaumestreek terug naar het Noorden reden langs een toffe camping gereden met mobilhomeplaatsen die het ganse jaar open is!
Ze hebben specifiek voor mobilhomes plaatsen waar je niet in het gras inzakt omdat er een soort laag onder zit. We hebben dan wateraanvoer, elektriciteit, waterafvoer, echt super ! We zijn eens gaan rondkijken om de camping, en er was mooi sanitair dat verwarmd is en ook in de winter (en nu) zeker comfortabel is, en je kunt er ook lekker eten. We hebben dan ook een vaste plaats gehuurd voor 6 maanden.  Dan is de winter voorbij, wat we dan doen zullen we dan nog wel zien maar voorlopig is dit wel heel tof! Er zitten 2 visvijvers aan vast, en je kunt er tof wandelen met de honden. Tof tof tof! Ik wilde dat gewoon even kwijt.
Neeee, foto’s heb ik niet, ik moet echt dringend eens een fototoestel kopen. Ik kan foto’s maken op mijn gsm, maar krijg ze daarna niet op mijn computer. Dat komt ooit nog wel eens in orde
« Laatst bewerkt op: november 24, 2014, 22:59:54 pm door *~*DF*~* »

Offline Tommelein

• Grommertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ganse winter genieten van buiten
« Reactie #1 Gepost op: november 24, 2014, 16:33:26 pm »
Leuk dat je dit met ons deelt!  :thumbs:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: november 24, 2014, 22:59:29 pm »
Zo leuk, dat ze daar waarschijnlijk samen met Kelly123 is geweest... En welke camping? Het is een link van de Florealclub... net zoals het die was in de topic van Kelly123 in haar topic (in deze sectie) van 6 augustus...

en altijd die extra link in die tekst... ik heb ze op andere topics (van Sarah123 en Kelly123) eruit gehaald...

daar zullen ze wellicht voor betaald worden: per klik die erop gedaan wordt

maar daar moet je hier niet voor zijn.

Ofwel praat je gewoon mee met iedereen over je hondjes... ofwel blijf je hier weg.

Tis simpel.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Tommelein

• Grommertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: december 04, 2014, 19:07:23 pm »
Ah ok. Inderdaad wegwezen dan hier!

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal