Vrijdagmiddag spoog Chucky een deel van z'n eten eruit.
Rond 15u30 wou ik gaan wandelen... 'k hef hem op om in de wagen te zetten - beetje opletten met z'n maag... maar ik zag hem meteen al kokhalzen, dus snel die auto weer uit... de rest van z'n eten op straat. (weggespoeld met emmer water)
thuis gelaten.
zijn stoelgang was puur water met een bruin-geel kleurtje... z'n poep afwassen, want dat blijft in z'n haar hangen.
tussendoor nog braken... vooral gal nu, met speeksel.
's avonds ook.
rijst klaargezet, niet van willen eten, niet willen drinken en als ie dan wel wat dronk, braakte ie het weer uit samen met een beige-achtige substantie.
at dan toch wat rijst.
ik naar bed, Hans nog wakker. Rond 2u30 braakte ie z'n rijst ook weer op.
Rest van de nacht geen probleem gehad.
Vandaag enkel nog stoelgang vloeiend... ik hoopte al dat het ging beteren. Hij braakte toch al niet meer. Ferm twijfelen of ik nu wel of niet naar de dierenarts zou bellen... ik kreeg hem rond 13u aan het drinken, om 13u30 kwam hij 't weer uitbraken in de tuin...
dat trok mij over de streep om alsnog naar de dierenarts te bellen. "Vertrek maar direct" zei ie.
Vermoedelijk heeft Chucky op z'n wandelingske ergens iets gedronken (waterplassen) of iets gegeten... of mss hier in de tuin

met dat ie graag van dat water drinkt vanuit de plantenbakken... waar een bacterie inzat (zoals bijv Salmonella)
Ik kreeg een pasta/gel mee (Enteroferm gel) en moest dat na het bezoekje aan de DA in zijn muiltje spuiten en dan vanavond nog es.
Het is een aanvullend dierenvoeding die zijn darmflora stimuleert en kalmeert.
Morgenochtend nog eens tot bij de DA ter nazicht.
We zijn vanavond ff weggeweest, omdat ie niet naar buiten kon heeft ie wat gedaan in de kamer... (mits opkuisen is dat in orde) wat erop wijst dat z'n maag nog niet op orde is.
Hij heeft zonet z'n tweede lading Enteroferm gekregen. Hopelijk betert het tegen morgen.
Gezien zijn leeftijd is het gevaarlijk dat ie niets kan binnenhouden, vanwege eventuele uitdrogingsverschijnselen. + dat ge daardoor ook sneller verzwakt als je niets binnen hebt.