Auteur Topic: Betaalbare designmeubelen uit de jaren 70-80  (gelezen 4161 keer)

Offline John

• Puppedup
  • *
Betaalbare designmeubelen uit de jaren 70-80
« Gepost op: september 26, 2014, 14:46:13 pm »
Heeft iemand een idee waar je design meubelen kunt krijgen uit de jaren 70-80 ? Niet de echte liefst, want ik wil het wel betaalbaar houden. Maar je ziet wel wat ik bedoel: dikwijls met een stalen frame, zwart leer, een wat strakke stijl. Ik ben de bekende meubelzaken al wezen uitpluizen, maar of ze hebben het niet, of ze hebben alleen de originele versies en die zijn mij te duur.

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Xtreme Nails
Re: Betaalbare designmeubelen uit de jaren 70-80
« Reactie #1 Gepost op: september 26, 2014, 17:46:51 pm »
Ken helaas ook enkel de dure orginele in de meubelzaken.
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: september 26, 2014, 19:48:21 pm »
Wij zijn onlangs op damesuitstap geweest in de Kloosterstraat in Antwerpen en daar vind je wel hier en daar een winkel waar ze dat hebben (daar zitten niet enkel antiekwinkeltjes), maar ik heb er niet zo erg op gelet...

Offline Sarah123

• Puppedup
  • *
« Reactie #3 Gepost op: oktober 03, 2014, 09:26:06 am »
Je kunt hele leuke kopieën van designmeubelen kopen op internet. Zij hebben kopieën van alle meubelen van de grootste designers van de laatste jaren. Het prijsverschil is enorm! Je betaalt ongeveer een derde van het origineel.

Ik neem aan dat je zoiets zoekt? Ze komen thuis leveren, ik geloof niet dat ze een winkelruimte hebben maar je kunt alles bekijken op hun site.

Je kiest trouwens zelf in welke kleur enzo. Is heel leuk. Wij hebben zo vorig jaar ons interieur vernieuwd met Eames creaties. Dat zijn net die meubelen die jij beschrijft, met zwart leer en een stalen frame. Ze hebben er ook hele originele lampen en eettafels en stoelen. Ik moet zeggen dat het echt meeviel, de prijs. Je betaalt uiteindelijk niet meer dan gewone andere meubelen, maar het is wel design. Wij hebben beneden één grote ruimte living - eetkamer - keuken, en iedere morgen als ik beneden kom heb ik nog de vlinders in mijn buik. Is ondertussen al zes maand dat we deze meubelen hebben! Ik ben er echt heel blij mee.

Vroeger hadden wij een stoffen bankstel. Was ook heel leuk in het begin, maar bijna niet proper te houden. De poes gaat erop zitten, de hond gaat er tegenaan liggen, je laat al eens een stuk pizza vallen of een druppel wijn, ... Na zes maanden zag dat bankstel er al niet uit, en terwijl ze in de handel van alles verkopen om stof op te fleuren, lukte dat toch niet echt.

Nu hebben we dus alles in donker leer, en er is al het één en ander in gevallen, op de bank. Je ziet niets! Ik was wel bang dat de poes er zijn nagels in zou zetten, maar dat is ook niet het geval, gelukkig.

Nee, een echte aanrader, je interieur eens helemaal te veranderen.
« Laatst bewerkt op: oktober 05, 2014, 01:53:07 am door *~*DF*~* »

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal