Auteur Topic: In de wachtrij  (gelezen 1572 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
In de wachtrij
« Gepost op: maart 27, 2014, 23:43:15 pm »
Mevrouw V was naar de winkel geweest en toen ze weer thuiskwam, klopte ze zichzelf tegen het hoofd =  :doh:

ze had aan de beenhouwer 6 brochettes gevraagd en wandelde ondertussen verder... waarna ze die natuurlijk vergeten was.

Aangezien het een eindje rijden is en ze voor 6 brochettes dat niet echt zag zitten, vroeg ze aan mij of ik per toeval in die richting moest zijn. Ja eigenlijk wel... dus stelde ik voor die ff te gaan halen en dan krijgt ze morgen haar brochettes :lol:

ik haalde die brochettes en stelde me achter 2 overvolle karren (het was er druk en alle kassa's waren sowieso open). Kar 1 werd geleegd en gescand en de kassierster sloeg intussen een babbeltje... daarna kwam kar 2... en die mevrouw van de kar kijkt achter haar, ziet me daar staan met 1 product... maar een 'is dat alles wat je hebt, ga maar voor...' kon er niet vanaf.

:zucht:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Xtreme Nails
Re: In de wachtrij
« Reactie #1 Gepost op: maart 27, 2014, 23:50:50 pm »
Ik laat ook nooit iemand voor  :fluit:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: maart 28, 2014, 00:04:30 am »
Nog wat oefenen op zielig kijken  :hihi:

Offline greatballsoffire

• Deugenietje
  • *
« Reactie #3 Gepost op: maart 28, 2014, 14:24:12 pm »
Als mensen niet veel meehebben en ik wel dan laat ik hen ook voorgaan . Dat is toch in 1 2 3 geklaard.

Ooit heb ik het eens voorgehad dat ik van een mevrouw voor me ook voor haar mocht. Haar man was het er niet mee eens, maar, daar trok ze zich niks van aan en , ik ook niet. :hihi:  Mijn conclusie. Best dat die mevrouw mee was  :hihi: .

Bij mij is het als met het ritsen . Eentje laat ik er altijd voor ( heb ik altijd gedaan , ook als het niet moest ) , de anderen moeten rekenen op de goodwill van deze na mij  :hihi:.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: april 03, 2014, 15:46:17 pm »
ivm je reactie op het ritsen: idem

of gewoon als er een ellenlange rij van rechts komt en ze moeten invoegen... zoals vaak 's ochtends aan de afrit van Oostkamp. Dan ben ik er ook net af en staan we aan te schuiven om de halve ring van Oostkamp op te rijden. Diegene die van Brussel afkomen hebben ook recht op 'vooruit gaan', dus laat ik er ook altijd eentje door...

XT: beetje sociaal zijn eh :tong:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal