Auteur Topic: de werktashistorie  (gelezen 1774 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
de werktashistorie
« Gepost op: januari 07, 2014, 01:26:15 am »
deze morgen...

normaal staat m'n werktas in de gang, maar nu niet... OVeral rond gekeken... op alle plaatsen waar ik hem anders doorgaans zet. In de slaapkamer van Chucky, in de garage, in de gang onder de kast;.. niets

shit eh... mijn tas, ik moet die wel hebben... alle cheques zitten daarin...  :?

dan maar zonder naar 't werk. Dat vertellen aan die mevrouw en ik zeg dat die waarschijnlijk op m'n vrijdagplaats is achter gebleven. M'n ritme werd daar doorbroken, omdat ze allemaal thuis waren. Ik ben dan eerst naar buiten gegaan, m'n zak dan daar gezet, dag gaan zeggen tegen zoon en vader die de bomen aant snoeien waren... en dan naar 't hek en nog fkes Babetteje dag zeggen (Pyrenees hondje)... 't kan niet anders, die moet daar staan. Wellicht goed in de regen gezeten nu, dus alles keinat... help...

ik krijg sms terug dat ze hem niet vind. Merde ... en nu? Maar hij kan niet anders dan daar...

gans de 4u over piekeren en 's middags ging ik naar huis om Chucky op te halen en 'k zeg tegen hem - hij stond al ongeduldig te trappelen aan de voordeur - 'Kga nu toch eerst nog es rondzien voor m'n werkzak hoor... ff geduld jongen"

ik trek de deur van onze slaapkamer open...  :doh: daar staat ie dan... m'n ouwe gouwe, groene zak :lol:

ik had hem daar gezet, omdat ik de kamer van Chucky had gestofzuigd dit weekend en daar stond ie uit de weg.

Dit kom je tegen als je je spullen niet terugzet  :hihi:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Xtreme Nails
Re: de werktashistorie
« Reactie #1 Gepost op: januari 07, 2014, 01:29:18 am »
 :hihi: :hihi: :hihi:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #2 Gepost op: januari 07, 2014, 16:39:51 pm »
 :hihi: :hihi: :hihi:

Offline Riet

• Zwemmertje
    • DreamsForEternity
« Reactie #3 Gepost op: januari 08, 2014, 21:51:18 pm »