Auteur Topic: Hondenzones (Natuur en Bos)  (gelezen 4323 keer)

Offline Moozer

• Snuifdooske
  • Geslacht: Man

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Xtreme Nails
Re: Hondenzones (Natuur en Bos)
« Reactie #1 Gepost op: mei 13, 2013, 00:08:45 am »
 :thumbs:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline Moozer

• Snuifdooske
« Reactie #2 Gepost op: mei 13, 2013, 00:09:38 am »
Nog veel werk aan de winkel (aan de lijst)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #3 Gepost op: mei 13, 2013, 00:20:31 am »
Volgens mij staan er een deel van die hondenzones ook al verwerkt in onze lijst...

Die van Sijsele bijv.

Het antwoord van AnB toen ik eens vroeg waarom er niet meer zones zijn:

'omdat we niet genoeg bos hebben'

ik rolde met m'n ogen en ik zond terug dat er aan het Vloethemveld nochtans een gans stuk is waar amper een kat komt, omdat er maar 1 verbinding is naar de andere kant... Ze die gerust zouden kunnen afzomen voor de hondeneigenaren.

En er is al een wandelpad in (in een 8 vorm)

ipv daarvan hebben ze er een kinderspeelzone gelegd met als gevolg dat er zodanig veel gespeeld wordt, dat de braambesstruiken de grond overwoekeren...

Niet dat ik wat tegen kinderspeelzones heb... maar de helft van die zones wordt niet gebruikt... :hmm:

Toen ik vroeger kind was, ging ik gewoon spelen in 'het bos'... speelzones bestonden er niet.

Waarmee ik bedoel: een kinderspeelzone die in 75% van de gevallen niet wordt gebruikt: daar is ruimte voor

voor een hondenspeelzone die volgens mij vaker zou gebruikt worden, is er geen ruimte...

ik ken mensen met honden in huisjes met kleine tuintjes en die zo graag eens hun hond los zou willen laten, maar het niet durven.... Bang dat ie gaat lopen. Met zo'n speelzone zou het perfect opgelost worden...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #4 Gepost op: oktober 22, 2014, 14:34:32 pm »
Enkele dagen voor de KP kreeg ik een 'flyer' te zien op facebook waarop mijn hondjes (en Nuka van mama) op vermeld stonden in de vorm van een foto als kop van de flyer.

Groot was mijn verbazing...

bleek dat ANB de foto had gevonden in een reeks dat ik had geplaatst in mei 2013

De flyer laat weten dat er op 5 november een opening plaats vind van een losloopzone in het Preshoekbos te Marke...
(staat ter vermelding in Geblaft)

Ik stuurde via facebook een berichtje dat ik liever had dat ze me daar ff van op de hoogte hadden gesteld, dat ze die foto gingen lenen... zelf heb ik nog ferm mogen zoeken (met al die foto's dat ik neem)... :lol:

Gisteren kreeg ik bericht van ANB dat ze zich verontschuldigden voor het gebruik zonder vermelding en dat ze onze link onderaan hun site zouden plaatsen...

wat ondertussen ook is gebeurd.

Dus de site van ANB heeft sinds vandaag een teruglink geplaatst naar Dogsfriendly.

Dat hun lijst niet up to date is vind ik dus geen probleem meer :lol:

Zij hebben daar tenslotte ook minder tijd voor dan wij + zijn eht enkel de ANB zones die daarop vermeld staan.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Xtreme Nails
« Reactie #5 Gepost op: oktober 22, 2014, 15:21:56 pm »
 :thumbs: :thumbs:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal