Auteur Topic: Een paar Ugg's voor jou?  (gelezen 4825 keer)

Offline Zorrathello

• Wriemelkontje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • ik hou van jou
Een paar Ugg's voor jou?
« Gepost op: december 10, 2012, 10:41:14 am »
Voor wie toch nog Ugg's zou willen dragen of schenken met de feestdagen lees eerst eens zeer aandachtig wat volgt : http://girliegirlarmy.com/lifestyle/20111004/uggs-made-using-dog-fur-yep/
« Laatst bewerkt op: december 10, 2012, 13:18:22 pm door Zorrathello »
Goed getrainde honden doen geen poging je lunch te delen, ze geven je alleen zo veel schuldgevoel dat je er niet van kunt genieten

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
Re: Een paar Ugg's voor jouw?
« Reactie #1 Gepost op: december 10, 2012, 11:56:29 am »
Het gaat hier over de nep Uggs. De afgebeelde laars is ook een nep Ugg. De echte Uggs gebruiken enkel schapenwol in hun schoenen. Er zijn wel heel veel neppers op de markt, je moet dus wel kennis van zaken hebben om echt en nep te kunnen onderscheiden. Maar als je je portemonee wil optrekken en de echte wil kopen doe je geen dier kwaad.
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline Zorrathello

• Wriemelkontje
  • *
  • ik hou van jou
Re: Een paar Ugg's voor jou?
« Reactie #2 Gepost op: december 10, 2012, 13:19:34 pm »
Ben echt niet overtuigd en neem dus het zekere voor het onzekere, voor mij geen Ugg's, bovendien ik vind ze lelijk ook nog.
Goed getrainde honden doen geen poging je lunch te delen, ze geven je alleen zo veel schuldgevoel dat je er niet van kunt genieten

Offline dafkapin

• Snoepertje
« Reactie #3 Gepost op: december 10, 2012, 16:49:11 pm »
ik heb valse uggs voor een paar eurookes bij de action gehaald, en als je moet bewaken op een koude koude winterochtend op school, dan zet je wel even je gedachten over fashionable zijn overboord

Offline dafkapin

• Snoepertje
« Reactie #4 Gepost op: december 10, 2012, 16:50:20 pm »
en nee, ik ga het artikel niet lezen, want ongetwijfeld gaat mijn dierenvriendenhartje er weer van bloeden en daar heb ik echt geen zin in

tja, struisvogelpolitiek maar ik vind dat er tegenwoordig aan alle kanten wordt gesmeten met foto's van dierenmishandeling en zo, ik kan daar niet tegen  :cry:

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal