Auteur Topic: hondenoppas/Uitlaten regio gent  (gelezen 5585 keer)

Offline evyve

• Puppedup
  • *
hondenoppas/Uitlaten regio gent
« Gepost op: november 04, 2012, 00:34:08 am »
Ik ben altijd al een heel grote dieren/hondenliefhebber geweest. Spijtig genoeg heb ik zelf nooit een hond gehad , en op mijn kot in gent mag ik zelf geen dieren houden. Sinds kort heb ik veel vrije tijd en zou deze graag nuttig willen besteden door bijvoorbeeld met honden te gaan wandelen van mensen die niet veel tijd hebben/een dagje weg zijn/oudere mensen.. k heb wel wat ervaring met honden, sinds een half jaar ga ik geregeld wandelen met de honden van het asiel in gent.
Bent u dus op zoek naar iemand die uw honden uitlaat of bij u thuis komt oppassen dan kan u altijd bij mij terrecht.

Offline Hilde Cnudde

• Puppedup
  • *
Re: hondenoppas/Uitlaten regio gent
« Reactie #1 Gepost op: februari 06, 2013, 22:50:53 pm »
Hallo,

Ik ben op zoek naar een hondenoppas voor mijn hondje Ringo. Lees gerust onderstaand tekstje over Ringo en laat maar weten als je interesse hebt mijn mailadres; Dan stuur ik wat foto's door want ze zijn te groot voor deze site.

Ringo aan het woord:
Hallo, mijn naam is Ringo en mijn baasje werkt sinds een paar maand in Brussel waardoor ze tijdens de week minder thuis is.
Ik ben een jong (2 jaar) en actief hondje en zoek iemand die tijdens de week overdag eens met mij zou willen gaan wandelen. Ik kan ondertussen al goed aan de voet wandelen, maar soms heb ik nog mijn gentle leader nodig. Je kan ook naar de hondenwei met mij want ik kom met de meeste andere honden overeen.

Ik heb het soms in begin moeilijk met nieuwe mensen maar als ik je ken, ben ik een echte enthousiasteling en een vleier.
Bij interesse kan je mijn baasje, Hilde, bellen of        mailen:
0483.03.07.40
hildecnudde@hotmail.com

Offline evyve

• Puppedup
  • *
Re: hondenoppas/Uitlaten regio gent
« Reactie #2 Gepost op: april 17, 2013, 00:43:59 am »
Oei, ik lees nu pas uw reactie!
Ik heb je net een mailtje verstuurd, hopelijk zoek je nog steeds iemand.

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal