Auteur Topic: niet zo lange wandelingen  (gelezen 6353 keer)

Offline merel en joe

• Puppedup
  • *
  • Love you Joe!!
niet zo lange wandelingen
« Gepost op: september 20, 2012, 02:28:29 am »
Hallo iedereen,

met volle aandacht ben ik hier het forum aan het uitpluizen en ben blijven steken hier bij al die mooie wandelingen! Ze zijn prachtig!

Ook wij wandelen heel erg graag, maar spijtig genoeg is ons Merel niet zo goed te been, Joe wel. Hij zou gemakkelijk die mooie wandelingen mee kunnen doen.

Daarom wil ik graag weten of er mensen zijn die ook kortere wandelingen doen en waar natuurlijk...

Bedankt alvast!  :pompon:
If you dont like my dogs, just stay away!

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: niet zo lange wandelingen
« Reactie #1 Gepost op: september 23, 2012, 12:32:02 pm »
je kan in onze zoeklijst de kortere opzoeken door op het aantal KMs te selecteren : dit zijn bijvoorbeeld die van 5 KM
klik hier

je kan de KMs dus ook op 6 of 4 of eender wat zetten, of provincie kiezen, of aanduiden dat ze bepijld moeten zijn...

Korte wandelingen hebben we er niet zoveel opstaan, om de eenvoudige reden dat die ook niet moeilijk kunnen zijn, blokje rond ... je hebt al gauw een paar kilometers  :kweetni:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: niet zo lange wandelingen
« Reactie #2 Gepost op: september 23, 2012, 21:49:57 pm »
Ik kijk soms voor kleinere wandelingen, zoals in het Rhodesgoed (Kachtem) - Roeselare

vind je via die zoeklijst, welke Els al heeft genoteerd.

Mijn ouwe rot kan ook niet meer meer aan dan dat...

Maar in bijv Antwerpen enzo ga ik niet wandelen om zo'n kleintjes te doen, omdat de duur van de rit te lang is...

Heiende, regio Beervelde, is ook niet lang en mooi om te doen... (meer dan een blokje rond)

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal