Auteur Topic: Canicross  (gelezen 2948 keer)

Offline Sarah

• dikkopske
  • Geslacht: Vrouw
Canicross
« Gepost op: mei 27, 2012, 19:09:23 pm »
Zijn er hier een aantal mensen die aan canicross doen?

Wij zijn hier sinds kort mee gestart (nuja mijn vriend) en vorige week heeft ze ook haar eerste wedstrijd meegedaan.

Jammer genoeg was het warm weer en waren we hier niet op voorzien (uiteraard wel een fles water mee voor de hond), maar geen zonnecrème waardoor ze wat verbrand was door de zon ... We hadden gehoord dat het weer niet goed ging zijn dus hadden we hier geen rekening mee gehouden.

Nu was daardoor ook haar wedstrijdje niet zo super (ze hebben de kleine ronde gedaan van 2,5 km) en moesten ze het rustig aan doen.

Ik heb nu al meteen een zonnescherm/tentje voor haar besteld voor de volgende malen en we hebben hier ook al zonnecrème voor kinderen staan voor haar. (zonder chemicaliën).

Uiteindelijk was het wel een aangename dag, ze heeft lekker gespeeld met haar vriendinnetje een Duitse Staander en je zag wel dat ze blij was, ze zat altijd te kwispelen.

Iemand nog tips om het canicross verder aan te 'leren' en tips voor op de wedstrijd zelf?

Normaal zou er volgende week nog een wedstrijd zijn in Genk, waarschijnlijk gaan we ook naar daar.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Canicross
« Reactie #1 Gepost op: oktober 13, 2013, 21:56:45 pm »
Er staat een sectie voor Canicross... Ik heb zo het vermoeden dat iemand die geen andere sport doet, hier dan ook niet komt kijken en je daardoor wellicht geen reactie kreeg.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal