Auteur Topic: Post van een ander  (gelezen 10546 keer)

Offline greatballsoffire

• Deugenietje
  • *
Re:Post van een ander
« Reactie #15 Gepost op: februari 05, 2009, 14:08:35 pm »
Ook hier . Nooit.
Ook niet de post van elkaar.
Mijn vader vond dat , niettegenstaande onze naam er op stond hij deze toch kon openen.
Zelf heb ik altijd gezworen dat dit bij mij nooit het geval zou zijn en dat is nog altijd zo.

Oh ja, ik had me voorgesteld, maar, toen ik het wou doorsturen moest ik me terug inloggen en was het foetsie.Dus zal dat voor later zijn.Ben er mee weg sé. :hey:

« Laatst bewerkt op: februari 05, 2009, 14:35:43 pm door greatballsoffire »

Offline Riet

• Zwemmertje
  • Geslacht: Vrouw
    • DreamsForEternity
« Reactie #16 Gepost op: februari 05, 2009, 16:26:12 pm »
Ook hier . Nooit.
Ook niet de post van elkaar.
Mijn vader vond dat , niettegenstaande onze naam er op stond hij deze toch kon openen.
Zelf heb ik altijd gezworen dat dit bij mij nooit het geval zou zijn en dat is nog altijd zo.

Oh ja, ik had me voorgesteld, maar, toen ik het wou doorsturen moest ik me terug inloggen en was het foetsie.Dus zal dat voor later zijn.Ben er mee weg sé. :hey:

Offtopic; toch al leuk om je terug te zien  :headbang:

Offline Ziggy

• Ploeteraartje
  • *
  • www.dogvision.be
    • DOGvision
« Reactie #17 Gepost op: februari 05, 2009, 16:46:34 pm »
ik open geen post van een ander. Mijn vriend soms mijn post, indien die werkgerelateerd is, hij kijkt mee voor mijn boekhouding.
Heb al wel gehad dat er een brief aankomt waar onze beide namen opstaan, ik die lees, en denk... "hm die is toch niet echt voor mij precies"
Ik bekijk dus ook geen post meer die mij mvr+ achternaam van vriend noemd. Ik heb potverdekke zelf een naam.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #18 Gepost op: februari 07, 2009, 00:37:04 am »
vind ik goe, en iedereen zou dus zo moeten redeneren...

bovendien Ziggy, vind ik dat je met je voornaam éérst moet aangesproken worden. Overal waar ik dat kan doen, want soms zijn die vakjes verkeerd ingesteld, vul ik eerst m'n voornaam in.

Om even af te wijken: op m'n Dienstencheques staat: 'naam en voornaam'

en ik vul altijd mijn voornaam eerst in... het is mijn voornaam die telt en waarmee je aangesproken wordt, niet met je familienaam.

maw: zelfde redenering :wink:

Citaat
k bekijk dus ook geen post meer die mij mvr+ achternaam van vriend noemd. Ik heb potverdekke zelf een naam.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Zorrathello

• Wriemelkontje
  • *
  • ik hou van jou
« Reactie #19 Gepost op: februari 07, 2009, 15:02:24 pm »
Ik zal NOOIT de post van mijn andere huisgenoten (man, kinderen) openen dat doet men niet  :neen: en ik vraag me af of het in het geval van de post van Tim het eigenlijk niet strafbaar is. Ik voel me soms zelfs ongemakkelijk als ik de post moet openen die geadresseerd is aan mijn zuster en schoonbroer, maar die wonen nu in Sri Lanka en ik beheer hun zaken en hou hun huis en post in de gaten en moet dus hun post openen en facturen betalen en andere zaken regelen, maar dikwijls voel ik mij daar dus ongemakkelijk bij.
Goed getrainde honden doen geen poging je lunch te delen, ze geven je alleen zo veel schuldgevoel dat je er niet van kunt genieten

Offline Minoes

• Kwijlbakske
  • **
« Reactie #20 Gepost op: februari 19, 2009, 00:10:01 am »
Nee hoor. Vaak vergeet ik mijn eigen post te openen :LOL:

Offline lady

• pikkediefje
  • **
« Reactie #21 Gepost op: februari 19, 2009, 13:31:14 pm »
Je doet inderdaad geen post van een ander open - maar ik scheur ook dikwijls de envelop open zonder naar de afzender te kijken  :kweetni:  :bloos:

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal