maar hangt een goede vakantie, niet voor een groot deel van u zelf af.als je blaft, ga je meestal ook iets op deze manier, terug krijgen.vriendelijk zijn, aankomen op de uren dat je mag inchecken.... maakt het toch al makkelijker.goede afspraken maken met de gastvrouw.
ik hoef zelf niet zo'n contact met de uitbaters is leuk als ze dat willen , ik vind het nie erg als het niet zo is
ben er nooit geweest. maar ken u een klein beetje van een paar dagen samen te zijn.ja, als je de commentaren leest, lijkt het zo:honden kunnen buiten, niet altijd los. moet voorzichtig zijn met de huishonden; zouden niet zo kindvriendelijk zijn.(of het de honden zijn of de kinderen zelf?!)jammer kamers kunnen(konden) niet opslot.zou kleiner lijken dan op foto's. wat is klein?goede ligging, vegitaris, mevrouw is fel voor haar honden.(mooi dat er voor "afdankers" één iemand zich intresseerd)denk echt niet dat ze tegen ras honden is. meer van de baasjes waar de hond zijn geldbedrag op staat.prijs: een stukje voor het logies maar zeker ook voor de opvang van de honden.(toch het waarderen waard?nie)maar hangt een goede vakantie, niet voor een groot deel van u zelf af.als je blaft, ga je meestal ook iets op deze manier, terug krijgen.vriendelijk zijn, aankomen op de uren dat je mag inchecken.... maakt het toch al makkelijker.goede afspraken maken met de gastvrouw.als je voor meerdere nachten,in een goed bed ligt, kamers proper zijn, er een ontbijt is(in dit geval vegitaris) en als uw mede logies het kunnen waarderen, om rekening met iemand anders te houden, waarom zou dit dan niet kunnen slagen? ik vrees wat er geschreven is, er over is, en dat het als je de bedoeling van de zaak bekijkt, je sommige dingen niet kan en mag schrijven.als je dat allemaal in uw achterhoofd houd, denk ik , dat het best zal meevallen.nu nog het zonnetje...
en ik vond haar niet vriendelijk doen tegen ons. en miss Charlie kan nu denken: 'maar jij bent ook niet vriendelijk'(wat je ook niet kan weten, want ge kent me alleen maar vanop het forum)Als ik mag vergelijken.......
Ik heb er ook al t een en t ander over gelezen maar zelf geen ervaring mee, dit is niets voor mij, ik hou wel van een minimum aan luxe zeg maar, en ik heb al bijna altijd een hoop honden rondom mij, ik ga liever naar een hotel dan waar honden toegelaten zijn maar waar ze er niet echt op afgestemd zijn maar ja dat is een persoonlijke keuze.