Auteur Topic: Wobbler  (gelezen 10799 keer)

Offline Petalouditsa

• Kwispeltje
  • Geslacht: Vrouw
Wobbler
« Gepost op: februari 28, 2012, 22:48:15 pm »
Doggies die graag met de wobbler spelen?
Wat steken jullie daar dan in? Voeding? Cookies?

Offline yvy

• Kwijlfabriekske
  • *
  • Geslacht: Man
Re:Wobbler
« Reactie #1 Gepost op: februari 29, 2012, 20:10:36 pm »
Wij hebben zo'n gelijk aardige kegel gehad maar da's nie zo interessant voor Hoska en er is maar één gat in waar de snoepen uit kunnen.

het was er een van Nina Ottoson

Hier spelen ze liever met http://www.dogsfriendly.be/mijnforum/index.php/topic,9947.0.html
je hebt ze ook in grotere uitvoering!!
www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #2 Gepost op: februari 29, 2012, 20:12:40 pm »
Jayden heeft geen wobbler, die speelt veel met zijn babblebal en zijn treatbal
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline jill

• Kwispeltje
« Reactie #3 Gepost op: februari 29, 2012, 21:31:49 pm »
ik heb deze in december gekocht en heel tevreden van. Lana had wel al een gewone kong dus ze kende het systeem al e beetje.
Ze vind het super om er mee te spelen, ze kan er soms een uur aan een stuk mee liggen spelen.
Ik steek er zowel snoepjes als korrels in, meestal van elk de helft. Heb al gemerkt dat ze langer blijft spelen als er maar nu en dan een snoepje uit komt  :D

Offline ximmeke

• Platsmoeltje
    • Our Dogs
« Reactie #4 Gepost op: april 22, 2012, 08:24:07 am »
Ik heb die wobbler nu ook in huis , maar honden zijn er ook niet echt gek  :krab:
 hoorde daar zo'n positieve dingen van
Dannouhoud er nog het meeste van die krijg je gek met alles waar snoep uit komt  :klap:
maar Siebeke ocharme snap der de bal niet van wat hij met dat ding moet doen  :hihi:
die was ik dat met de clicker aan het leren maar ik ga gewoon mijn bal zoeken waar veel gaatjes in staan en waar der veel meer snoepkes uitvallen en dat het wat intressanter word  :hihi:

dus een beetje terleurgesteld door de Wobbler  :duimlaag:

Offline karelg

• Puppedup
  • *
« Reactie #5 Gepost op: mei 06, 2012, 16:52:30 pm »
Onze hond vindt hem fantastisch wanneer ik hem pak dan weet hij al genoeg. Wij geven onze hond nooit meer 'gewoon' zijn eten. Nu hadden we wel een probleem met onze hond omdat hij slecht at! We zijn toen op een speelse manier met hem gaan eten..? Dus in de wobbler,in de wubba en na een tip van een nederlandse dierenzaak zijn we ook brokjes gaan verstoppen in zijn mand en in zijn bench! Nu verstoppen we dus elke dag overal zijn eten en alles gaat op. Als je het ons vraagt zijn dit soort speelgoed zoals de wobbler fantastisch. Wat ook een verschil maakte, eerst knaagde ons hondje nogal eens aan de meubels en poppen maar sinds hij zich moet inspannen om zijn eten te krijgen is dit ook verholpen!
« Laatst bewerkt op: mei 07, 2012, 23:17:05 pm door *~*DF*~* »

Offline Sammy

• Puppedup
  • *
« Reactie #6 Gepost op: mei 21, 2012, 12:25:26 pm »
heeft iemand ervaring met de Buster Cube? ik twijfel tussen de wobbler en die kubus. maar de kubus lijkt me iets rustiger, dat rolt natuurlijk niet zo makkelijk
Properly trained, a man can be dog's best friend.

Offline ximmeke

• Platsmoeltje
    • Our Dogs
« Reactie #7 Gepost op: januari 20, 2013, 08:27:44 am »
Ik heb die wobbler nu ook in huis , maar honden zijn er ook niet echt gek  :krab:
 hoorde daar zo'n positieve dingen van
Dannouhoud er nog het meeste van die krijg je gek met alles waar snoep uit komt  :klap:
maar Siebeke ocharme snap der de bal niet van wat hij met dat ding moet doen  :hihi:
die was ik dat met de clicker aan het leren maar ik ga gewoon mijn bal zoeken waar veel gaatjes in staan en waar der veel meer snoepkes uitvallen en dat het wat intressanter word  :hihi:

dus een beetje terleurgesteld door de Wobbler  :duimlaag:

joepie eindelijk een berner die zot is van mijn Wobbler
mijne nieuwe adoptieberner Thorben vnd het fantastisch
dus toch blij dat ik dat ding niet heb weggeven  :dans:

Offline Tommelein

• Grommertje
Re: Wobbler
« Reactie #8 Gepost op: januari 20, 2013, 11:31:25 am »
Goed é Ximmeke :thumbs:

Is dit gemaakt uit hard Kong materiaal of flexibel ?
Ik denk misschien ook eens uit te kijken voor die wobbler. Ziet er leuk uit, maar is inderdaad steeds afwachten/uittesten of de hondjes er zot van zijn of niet.
Weet er iemand de prijs ?

Offline ximmeke

• Platsmoeltje
    • Our Dogs
Re: Wobbler
« Reactie #9 Gepost op: januari 22, 2013, 08:13:21 am »
Goed é Ximmeke :thumbs:

Is dit gemaakt uit hard Kong materiaal of flexibel ?
Ik denk misschien ook eens uit te kijken voor die wobbler. Ziet er leuk uit, maar is inderdaad steeds afwachten/uittesten of de hondjes er zot van zijn of niet.
Weet er iemand de prijs ?

het is hard materiaal , prijs weet ik niet meer  :kweetni:
geheugen is niet meer wat het is geweest , zal wel aan de leeftijd liggen denk ik 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal