Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 16554 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2018 - De Leutigoards
« Reactie #1215 Gepost op: december 25, 2018, 11:51:08 am »
Toch leuk dat je de eerste was met het kerstkaartje  :D

Jammer te moeten vernemen dat het slecht gaat met je mama... en die beslissing, ik zou er niet voor willen staan, maar dat kan je nooit van op voorhand weten... uiteindelijk is het - zonder geen respect te willen tonen hé - ook een beetje zo als we afscheid moeten nemen van onze viervoeters. Die loodzware knoop dat je moet doorhakken om de 'beste' beslissing te nemen...

:knuff:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Ilero

• Slopertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1216 Gepost op: december 26, 2018, 08:21:16 am »
Inderdaad Tim het is ongeveer hetzelfde als bij onze viervoeters.

Dank je wel iedereen.

Aan de ene kant heb ik de hondjes maar aan de andere kant... Zino, hoe lief ze ook is. Ze kan niet alleen blijven in de auto dus ik moet opvang zoeken voor hun. Alleen laten is op dit moment ook geen optie want Zino zoekt zich een weg om mij achterna te kunnen komen. Het traphekje hebben we al moeten veranderen in een dikke isolatieplaat want madame verplaatst het hekje met haar snuit tot bloedens toe.

Mijn kerstkaartje zo vroeg sturen was met voorbedachte rade zodat iedereen het adres op tijd kreeg. Weet niet hoe betrouwbaar bpost is met het doorsturen van kerstkaarten.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1217 Gepost op: december 26, 2018, 11:40:46 am »
Hans heeft meteen het adres aangepast in ons boekje :wink:

Goedemiddag iedereen :waved:

de eerste lading etentjes zijn er al door... Mijn rug is ook al wat beter. Straks nog wat liggen en dan moet ik vertrekken. Ik ga een zoekspelletje doen... Ze moeten me vinden. Had een wedstrijd gedaan en er waren maar 2 dames die het gevonden hebben, dus die mogen automatisch naar de correcte locatie komen. De rest stuur ik eerst elders en daar zal een blad hangen ... zodat ze via die tips ons kunnen vinden. Ik vind dat fun en ze moeten niet klagen. Zoveel om hoeven ze niet te rijden. De tip van hoe ze moeten rijden, staat gewoon IN de tekst

kheb prijsjes kunnen versieren bij Maxizoo en onderweg kunnen ze nog kleinere zaakjes winnen dmv een kerstballenactie. Kben er tot nu toe nog altijd aan uit hoe ik het zal doen :hihi:

ofwel hang ik ze in de bomen - zoals verleden jaar - ofwel laat ik hen er 3 grabbelen (3 dezelfde is prijs) ofwel gooi ik en moeten zij vangen. Maar dat laatste is misschien lastiger met balzotte hondjes :lol:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #1218 Gepost op: december 26, 2018, 16:41:24 pm »
Sterkte Ilero, het een hele moeilijke beslissing dat u moet nemen
Succes met het spel Tim, blij dat je rug aan de beterhand is 
Een goeie avond iedereen   :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1219 Gepost op: december 27, 2018, 00:54:47 am »
Het rijden naar Wontergem is toch niet zo vlekkeloos verlopen met m'n rug. Autozetels zijn niet echt luxe...

het spel op zich zou gelukt zijn, moest de eerste niet staan roepen dat ze er niets van snapte. Nuja, diegene die toch afgekomen zijn nadat ze van mij een verlossend sms'je hebben gekregen, hebben genoten van de wandeling en kregen een kerstcadeautje er bovenop.

Morgen ga ik het toch nog rustig aan doen... of vandaag merk ik net :lol:

Goedenacht trouwens :waved:

ff wandeling zoeken voor 1 en 2 januari...

en ivm Nuka: meegeweest vandaag, deed het goed. Ze is rustiger, maar doet wel nog altijd alles wat ze voor haar verblijf in de kliniek deed. Het blijft nog altijd bang afwachten.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #1220 Gepost op: december 28, 2018, 17:54:33 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1221 Gepost op: december 28, 2018, 22:11:06 pm »
Goedenavond allemaal :waved:

rug nog altijd niet in orde. Toch gaan werken vandaag... diegene die kwam koken vandaag was een viswijf... man man man... en haar stopzinnetje - ik denk dat ze dat zelf niet beseffen

'weet je wel kerel'... pfff...

Deze namiddag gewandeld in Deinze - St Maria leerne ofzoiets... ben daar gevallen. Terwijl ik viel was ik me aan 't afvragen hoe ik moest vallen... niet op Nuka en opletten voor m'n rug :lol:
Dan maar weer afgeduwd op m'n slechte pols. 'k Zal ne keer moeten leren vallen denk ik :lol: alé, hoe je 't beste neerkomt. 't was op het asfalt... en door leibanden die in elkaar gevlochten geraakten. Niets goeds aan leibanden  :fluit: :hmpf:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #1222 Gepost op: december 30, 2018, 18:09:05 pm »
Weer terug pijn na het eindigen van de medicatie (Brexine) en kini, terug naar de huisarts voor een nieuw voorschrift bah vind het niet fijn meer hopelijk gaat het beter met het jaareinde en nieuwjaarsdag heb veel te doen
Nog een prettige avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1223 Gepost op: december 30, 2018, 21:59:30 pm »
ik mag een tandarts zoeken... heb een ontstekingske zitten... ze zijn me aan 't pesten hier boven... Eerst m'n rug, die nog niet helemaal over is... nu m'n tandvlees  muur:

Goedenavond allemaal :waved:

gewandeld in Gijzenzele vandaag... waar ligt da? aja, richting Zottegem, afrit Wetteren :wink: een goeie 10.8km. vooral onverhard natuurlijk...

Morgen wordt het een kleine wandeling (14u - 16u00) zoiets en dan mss nog wat zoeken dat nog open is voor ma haarne kaffie :lol: en dan naar huis... om de volgende dag weer wakker te worden in een nieuw jaar :D

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #1224 Gepost op: december 31, 2018, 08:18:20 am »
kruidnagel kan helpen tegen ontstekingen in de mond. Geen aangenaam gevoel maar het helpt bij mij wel.
Ik heb een olie die ik dan kan smeren. Vorige week voelde ik de onsteking op kom 'snachts en de tegen dat de dag om was er een afte gevormd die vanzelf openging en nu is het nog gevoelig maar geen aftes meer.

Goedemorgen

en tot volgend jaar