wandelfoto's vliegen apart en in Wandelfoto's Leden - daar ze niet vertrekken vanuit Mormont zelf.
---
Afspraak was: ochtend korte wandeling - zodat in ons geval Dixie meekon. Namiddag grote wandeling, zodat Chucky meekon. We hebben dat op die manier afgewisseld. Dixie kan dan nog wel mooi 8km meestappen... maar dat betreft wandelingen die vlak zijn en bij minder mooi weer. Ondanks de weersvoorspellingen was er van wisselvallig weinig te merken. Een koele wind zal niet volstaan om een hond voldoende afgekoeld te krijgen (denk ik dan). In de namiddag mocht Chucky mee... hij niet in de voormiddag, ook weer om hem niet teveel te vermoeien, tenslotte loopt ie rond met HD E en daar dienen we rekening mee te houden... Al zal een doorsnee HD E hond geen ritjes aankunnen van 10km in hoogtes en laagtes... Chucky lijkt dat nog redelijk goed te kunnen verteren. We hebben geen pijnstillers moeten geven en hij liep ook niet als een eend noch liet hij merken dat het teveel was...
Zondag hebben we dat net zo gedaan... al bleek de wandeling van 8km, er maar eentje te zijn van goed en wel 6km... enkele wandelgps'ers was vergeten dat we niet vertrokken vanaf de kerk, maar ietsje verderop... Deze wandeling hebben Hans en ik ook al es gedaan op ons dooie eentje... een ideale kans om onze medewandelaars te tonen langswaar wij al es waren gegaan...
Nuka... die hoefde geen wandelingen te passen... zij is nog één en al vitaliteit, dus kon ze overal mee naartoe... en ze was héél braaf op alle 5 de wandelingen... Geen enkele keer is ze uit het zicht verdwenen en altijd mooi teruggekomen, zelfs zonder dat ik het vroeg. Nuka verdient een ferme pluim voor haar weekendje weg

Mijn moeder heeft 1 wandeling meegedaan, die van de maandagmorgen... voordat we naar huis gingen, samen met de drie hondjes. Daar er toch geen namiddagwandeling was gepland...
Ook ik heb een digitaal fototoestel en aangezien ik die meehad voor gebruik, heb ik die dan maar gebruikt

Zaterdagmiddag - tussen de 2 bedrijven door...

Volgens mij waren Fifi en Muck iets van plan... alleen hebben zij wel geen hoorns

In volle galop

Ook zo'n taken mogen eens in het daglicht worden geplaatst

Nuka vond het precies te gevaarlijk, dus verschool ze zich achter een barricade

Stoeltje dragen

betrapt

oudje op de foto en iedereen meekijken

Jussi

De twee Borders

Elbee

Muck

Zohra

synchroon kijken

Hier ga ik de boel es bewaken si... voor er weer ene van de mestkorrels eet

Nuka en haar beschermengel

Nuka

Nuka gaat chinees

Chucky

Noa en Nuka op kippenjacht

Jussi nog ne keer

Baasje met de borders

een ander speelmoment...

komt een zwart gevaar int vizier

Snel ermee weg voor ze hem afpakt

tis afgepakt

Daar is Jeff

(en we vonden (mama en ik) dat hij wat het hoofdje heeft van Melly... en de blik)
nog een ander moment
moet ik terug op de foto?

mooie stand

Hoeveel 15jarigen leggen hun poten nog zo?

Mijn moeder op een maandagochtend

Anneke wou Dixie strelen, maar Noa wou ook aandacht

de laatste minuten bij Chez Maranoa

Dixie zegt: Tot Volgend Jaar Anneke, Marcel, Noa & Maran

Chucky zegt: Tot Volgend Jaar En wie weet mag je me dan wél strelen terwijl ik het zie (Anneke)

Nuka zegt: Tot Volgend jaar en mag ik dan m'n maatje meenemen naar huis? (hondje rechts

)

Dixie - als oudste van de bende mag ie nog wat zeggen...

- "Steek es je digi weg eh zeg... "

Bedankt alweer voor de leuke ontvangst, het verblijf, het lekkere eten... de leuke babbels en de aangename momenten.
Tot volgend jaar Anneke, Marcel, Maran, Noa en de katjes