Auteur Topic: Dogsfriendly's Blafhokje  (gelezen 5669 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Rita's Nieuwjaarskeet
« Reactie #30 Gepost op: januari 24, 2020, 14:52:27 pm »
Goedemiddag iedereen :waved:

gisteren gewandeld in Torhout - Bos van Wijnendale gelijk ze zeggen... Ca 2u volledig op m'n eentje geweest... De vorige keer dat ik daar zo lang had vertoefd, kreeg ik een boswachter langs onze benen... maar die was vriendelijk. gewoon aanlijnen en verder

't mag misschien niet, maar mijn hondjes blijven op de paden en ik ben respectvol tgo andere bosgebruikers... dus vertik ik 't om aangelijnd te wandelen  :hmpf:

Alé, daarnet een poging gedaan om Pip te trimmen... Gaat echt niet... Angstagressie. Dan zou je een muilband kunnen gebruiken, maar als je hond naar alle kanten op hopt om eraan te ontsnappen, heeft het ook geen nut. Voorlopig heb ik een nieuwe afspraak gemaakt en proberen we andere dingen om hem gewoon te maken aan trimsalon Tilly, door gewoon eens te passeren ipv echt binnen te moeten voor een trimbeurt, dat zal mss ook al helpen...  :kweetni:

de enige andere mogelijkheid dat ik zie is hem laten verdoven..;  :zucht: en ik vrees al voor de dierenarts, die gaat ook niet zomaar een inenting moeten zetten. Zelfde tafel hé...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #31 Gepost op: januari 24, 2020, 16:31:28 pm »

'k begrijp heel goed hoe je je voelt Andina ,  ik mis ook m'n poppemieke .

jij hebt nog 2 andere om je aandacht te geven ik heb niemand meer en 'k zie het nog nie zitten om er weer aan te beginnen .

Online Andina

• Blaffertje
« Reactie #32 Gepost op: januari 24, 2020, 20:18:29 pm »
Dat klopt Rita, ik ben echt blij dat er hier nog 2 rondlopen. Ik mag er niet aan denken dat ik in een leeg huis zou moeten thuis komen.
Het is misschien beter aanvaardbaar als een hondje van 15 overlijdt, maar de leegte die ze hier achterlaat is dan ook heel groot.
Tijd brengt raad Rita, wie weet zie je het binnenkort toch terug zitten om een nieuw vriendje/vriendinnetje in huis te nemen.
 :knuff:

Online viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #33 Gepost op: januari 25, 2020, 18:45:02 pm »
 :waved: :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #34 Gepost op: januari 26, 2020, 14:02:52 pm »
Goede 26ste januari iedereen :waved:

nog een paar dagen en we zitten in de schrikkelmaand :lol:

we gaan eens kijken waar we nu weer heen kunnen... ook alweer 14u... normaal was ik al op de baan...

Daarom is 2 honden hebben beter hé... dan kan je je optrekken aan de andere. Nochtans had je vanaf Tommy altijd 2 honden in huis eh... tot ik ging lopen naar Zandvoorde, kweetet :tong:
tis tegen m'n moeder eh :D voor alle duidelijkheid :hihi:

Online viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #35 Gepost op: januari 27, 2020, 19:04:06 pm »
Vandaag nieuwe kuismadam gehad ben er niet tevreden van, eerst en vooral is ze vreselijk bang van Ché, en ten tweede als je niet zegt wat ze moet doen dan doet ze het niet had vergeten van te zeggen dat ze de wc en de gang ook moest doen, de gang heeft ze in het geheel niet gedaan, en de wc heb ik nog op tijd gezegd dat ze moet doen, en traag, ieder ander heeft een half uur voor tijd gedaan dan zitten we nog gezellig wat te kletsen bij een kopje koffie zij niet had juist tijd om haar papieren in te vullen, alles heb ik zelf op zijn plaats moeten zetten bij de andere mensen die ik gehad heb was alles op zijn plaats en moest ik niet achter lopen, niet dat ik dat niet wil doen maar vond het maar raar, bij de andere mensen moest ik dat allemaal niet doen alles was in orde, morgen naar de bureau bellen

Online viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #36 Gepost op: januari 28, 2020, 18:36:12 pm »
Heb van morgen met Tahiera gebeld en heb haar gezegd dat het niet ging met het meisje van gisteren, ik heb iemand nodig die niet bang is van honden, ze heeft nu geregeld dat ik die jongen van een paar weken geleden terug krijg maar ik moet nu wel een uur vroeger op staan maar dat heb ik er voor over, mijn huis zal tenminste behoorlijk gekuist worden en dat maakt mij blij
Deze morgen met Ché naar het bosje geweest maar in omgekeerde route dan gewoonlijk, kwestie van het voor hem interessanter te maken 
Prettige avond  :waved: :waved: :waved: :waved:

Online viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #37 Gepost op: januari 31, 2020, 18:52:26 pm »
Prettig weekend aan iedereen  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #38 Gepost op: februari 01, 2020, 15:03:10 pm »
Je zou mij moeten hebben maw :D

mannen zijn beter hé :tong:

de eerste keer is het altijd wat zoeken hé, hoe het allemaal moet... ik heb nu 'n nieuwe plaats in Zerkegem... ik weet NU al dat ik de volgende keer mij ga moeten 'verstoppen' om tijd vol te krijgen. Mijn moeder is daar ook nog geweest en zij had tijd zat... maar mijn moeder - en dat is geen steek hé - is wel wat ouder en dan gaat alles automatisch ook trager... als ik 60 zal zijn, gaat dat ook niet meer zijn, zoals ik nu rond m'n 40ste ben hé.

de woonkamer was niet echt vuil... de keuken wel - maar dat klinkt me logisch in de oren... en dan hebben ze nog wel slaapkamers en een badkamertje... maar toch ga ik er werk moeten zoeken. Ik ga liever poetsen waar het ECHT vuil is, ... of als ze weten dat je tijd gaat over hebben, die eens een babbeltje met je slaan en niet 'loeren' naar wat je doet...

ze zijn rond de 90 jaar... die man klinkt en ziet er nog uit als iemand van 80. Ik ga er nu 1x per maand, omdat die ene plaats van de dinsdag ook veranderd is naar 1x per maand. Mijnheer vind dat 'meer' nodig is... maar als 't aan mij ligt, moet dat echt niet. De badkamer mss,... en het toilet? Kan je nog best zelf wat 'verfrissen' denk ik dan. Zoals ik al zei: mijnheer is nog redelijk fit...

Net zoals ik veel gewandeld (zonder club) vroeger...

En nu moet ik nog snel wat zoeken om de hondjes te entertainen... 't zal maw niet te ver zijn dak ga lopen.

Online viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #39 Gepost op: februari 02, 2020, 15:42:43 pm »
Het hangt ook af of de mensen werk zien, en dat deed de vorige niet als je niet zei wat ze moest doen dan deed ze het niet, de gang ligt in het verlengde van de keuken en normaal dweil je dat in een trek door, ik had het niet gezegd en ze heeft het ook niet gedaan, kon ze ook niet meer ze had voor de rest zodanig getreuzeld dat ze geen tijd meer had, de jongen zag werk en de laatste 2 mensen ook moest het hen niet zeggen
 :waved:

Online viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #40 Gepost op: februari 04, 2020, 18:20:48 pm »
 :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #41 Gepost op: februari 06, 2020, 14:09:21 pm »
Dat grepolis-spel neemt al mijn tijd af... 't zou nog iets zijn voor jou Viviane :hihi:

we gaan snel iets zoeken om te gaan wandelen, veel te mooi weer

Online viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #42 Gepost op: februari 06, 2020, 18:24:21 pm »
Heb genoeg aan Forge en Elvenar dank u mijn man kijkt nu al vies als ik weer eens aan het spelen ben, het is ook heel verslavend é
Deze namiddag men kómee aan het strand gewandeld het was ook zo'n schoon weer heb er echt van genoten, we hebben ook 3 nieuwe mensen bij die hebben ook van de wandeling genoten
Morgen poetsdag en dan een grote wandeling in het bosje met Ché, zal ook genieten zijn met mijn schattebolle
Nog een prettige avond en tot later

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #43 Gepost op: februari 06, 2020, 20:46:57 pm »
ah, ik dacht dat je ging vragen 'wat voor spel is dat?' :hihi:

ja, das inderdaad verslavend...  :LOL:

Goedenavond iedereen :waved:

gewandeld regio Beernem. Weinig volk gezien met 'n hond. Pas naar het eind toe. Mevrouw zei wel dat dat een BC was, maar ik denk toch dat het een kruising was met een Akita. Die was véél te groot om een Border te zijn... nuja, het ging redelijk met de hondjes. Pip heeft ermee gespeeld, dus dat zegt al veel  :joehoe:

Online viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #44 Gepost op: februari 09, 2020, 18:21:49 pm »
Heb vanmorgen van mijn wandeling genoten zo in de wind was heerlijk een energie boost, Ben wel niet naar het bosje gegaan met die wind in geval dat er takken of in het slechtste geval bomen zouden om gewaaid zijn, had graag deze namiddag nog een toer gedaan dacht dat het te zwaar ging zijn voor mijn man, maar nee hij ging zelf gaan jammer, heb dan maar stof af gedaan morgen komt de kuismeneer al een beetje voor bereiden é
Prettige avond  :waved: :waved: