Auteur Topic: Dogsfriendly's Blafhokje  (gelezen 6436 keer)

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dogsfriendly's Blafhokje
« Reactie #255 Gepost op: oktober 21, 2020, 13:01:00 pm »
Ik nie, ben niet voor dat soort humor

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #256 Gepost op: oktober 23, 2020, 22:38:48 pm »
het kan inderdaad beter... die sketchen zijn mss nog geschikt, maar dat gezever ertussen hoeft niet.

Ik denk dat die willy en Majorette (of hoe heette dat ook alweer) ook zo'n soort was.

Goedenavond allemaal :waved:

Ik ga ne keer die Tabita van Oostende proberen te bereiken... zonder dat Veerle dat weet, want dat ze geen plaats voor mij zou hebben die 4u, terwijl er wel een vacature staat voor een poetshulp te Jabbeke op de site van I-Mens, stoort me enorm.

Ale: vandaag gewandeld in Wervik, tis precies lente... zonder jas zeg.

En morgen ging ik naar Torhout, maar 'k ga ne andere zoeken... 't zal er te druk zijn volgens mij. Er loopt een vaste coronawandeling van de plaatselijke wandelclub... en uiteindelijk voor diegene die met me meegaat is het toch ook zo niet geschikt.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #257 Gepost op: oktober 24, 2020, 17:44:06 pm »
Vraag aan Tahira of je bij mij kan komen, voor mij vind ze niemand,
 Salutjes :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #258 Gepost op: oktober 26, 2020, 19:12:20 pm »
Ik heb het vanavond gemaild :wink: we zullen zien wat het antwoord is. Ik heb het mailadres van Tahira niet, dus dat moet via mijn verantwoordelijke. Anders mag je haar gerust zelf eens contacteren dat je iemand kent van I-Mens die een plekje tekort heeft van de afdeling Houtland :wink: Moest die van mij negatief reageren.

Goedenavond verder :waved:

vandaag om de smartphone van 't werk geweest en ik dacht van daarna in Lissewege te wandelen, viel dat tegen. Een groot bord 'verboden voor wandelaars en fietsers' wat is daar nu weer de reden voor? Ff mailen naar die gemeente dan maar... Brugge zal dat zijn waarschijnlijk.

Dan maar dichter bij huis, toertje op't gemak in Jabbeke... kwam er een snelwandelaar naderbij met een Tsjechoslovaakse wolfshond. Wat een lieve hond  :hartje:
Gevraagd of ik mee mocht stappen, maar 'k heb wel een tandje moeten bijsteken... Die wandelt 13km ca op 2u... normaal is 2u 8km, dus ge moet al niet vragen :lol:

Hondjes kwamen ook overeen en er was een 'klik' over de honden enzo... dus ...

krijg ik dan sms van Hans, als ik hem dat vertelde: 'met een vreemde in coronatijd'

tja... we liepen mooi op afstand van elkaar... Hij aan de ene kant van 't pad en ik aan de andere kant. Toch niet moeilijk? ...

alé, kga de mail versturen... We zullen zien wat het brengt.

Offline Andina

• Blaffertje
« Reactie #259 Gepost op: oktober 28, 2020, 23:40:53 pm »
Gisteren een wandelingske uit de oude doos gedaan.  Brede Zijp in Koningshooikt.  Els heeft deze gepost in november 2009.
Het is slechts een paar km van mijn deur en toch hadden we deze nog nooit gedaan. 

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #260 Gepost op: oktober 29, 2020, 09:44:00 am »
Amai Andina... ik denk dat ik hier in mijn eigen regio alles al platgewandeld heb... :lol:

Goedevoormiddag iedereen :waved:

wij zitten met een achterbuur die een loopse teef heeft... Pharosje kijkt graag naar de overkant door het hek... Het is aandoenlijk om te zien.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #261 Gepost op: november 04, 2020, 13:21:32 pm »
Van m'n verantwoordelijke nog nooit een reactie teruggehad... proper

nu, voorlopig staan ze in verlof, nog ff zo houden...

Goedemiddag iedereen :waved:

gisteren naar 't Meikensbos (Tielt) geweest met iemand die er niet zo ver vanaf woont en 't niet wist zijn...

en vandaag gaan we naar zee. Ff zoeken of 't nog altijd klopt dat hondjes los mogen op 't strand van Zeebrugge.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #262 Gepost op: november 05, 2020, 15:18:37 pm »
Een paar dagen niet lekker geweest, heel erg moe maar ik weet nu dat het van mijn medicamenten komt heb de bijsluiter durven lezen amaai wat daar allemaal op staat, niet waar dat ik ze nodig heb 'k smijt ze in de vuilbak, tot zelfmoord neigingen toe gelukkig heb ik dat niet, maar moeheid, lusteloosheid, draaiingen constipatie dat allemaal wel,
Chétje is al beter maar nog niet helemaal zijn oude zelf, deze namiddag geraakte hij weer niet recht heb hem aan zijn harnas moeten recht trekken, gelukkig had hij die aan, juist s'avonds na zijn laatste toer gaat die af, zijn wandelingen gaan weer goed, hij stapt weer door wat voordien hij wel wilde maar echt niet kon, zijn balzakje is ook mooi genezen daar ben ik wel blij mee
Zo gastjes tot later

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #263 Gepost op: november 06, 2020, 10:43:38 am »
Pfff... da's toch dikwijls hé met medicatie, goed voor 1 ding maar een lijst van bijwerkingen waarmee je een muur zou kunnen behangen. :rolleyes:
'k Hoop dat je je snel weer beter voelt! :knuff:

Fijne dag nog iedereen en geniet van het zonnetje als je kan. :zwaai:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #264 Gepost op: november 07, 2020, 14:59:19 pm »
Dank u Binno, ik voel mij al wat beter, denk dat ik het zondag met mijn verjaardag mij wat heb overdaan, de zoon en vriendin zijn geweest en dan wil je dat alles in orde is é, al heb ik zelf geen eten gedaan (chinees laten brengen) toch ben je bezig met het iedereen naar de zin te maken,
Nog een prettig weekend en tot later  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #265 Gepost op: november 11, 2020, 22:29:38 pm »
In verband met die bijwerkingen... ik moest vorige zomer een medicatie prikken voor de reuma en ik heb er als toemaatje 'psoriasis' bij gekregen... tis te zeggen: ik zal dat mss gehad hebben, maar 't kwam nooit naar boven en die medicatie heeft het doen creëren... Daarom mag ik nu dus naar die dermatoloog

om over die dermatoloog te praten... moest normaal in december gaan, was ik content op een dinsdag... belt die nu weer om op vrijdagvoormiddag te komen... ik weet nog wat die zei de eerste keer, toen ik zei dat ik dan wel werk: 'dat is aan te passen'... ja goeienoene, die is gemakkelijk...

Goedenavond allemaal :waved:

Om naar de garage te gaan moet je dus ook al 14d op voorhand plannen. En ik moet nog naar de autoclinic ook ... door de maatregelen ook met afspraak, ambetant :tong:

Ben een toerke aan 't zoeken voor morgen...

kben nu al elke dag op stap met m'n wandelaartjes, door die maatregel dat je maar per 4 mag wandelen... is 't een ganse soep.
Al een chance dat ik veel tijd heb  :lol:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #266 Gepost op: november 15, 2020, 12:52:01 pm »
Weer een hack, ik weet niet wat ze daar zo leuk aan vinden...

miserie

en dan typ je 'dogsfriendly.be' blijkt het niet te gaan en als je hertypt www.dogsfriendly.be wel

sinds gisteren forum terug online...

Tis te hopen dat het nu goed blijft he...

ik zou normaal deze namiddag gaan wandelen, maar zoals het nu regent... Heb ik veel zin om 't af te zeggen... zo gieten en waaien zeg.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #267 Gepost op: november 15, 2020, 14:19:07 pm »
Ik ben thuis gebleven... ik loop graag in 't slijk, maar niet als 't dan nog eens volop regent en waait... 't moet een béétje plezant blijven eh  :twister: