Auteur Topic: Dogsfriendly's Blafhokje  (gelezen 5673 keer)

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
  • Geslacht: Vrouw
Dogsfriendly's Blafhokje
« Gepost op: januari 01, 2020, 07:14:32 am »
« Laatst bewerkt op: augustus 19, 2020, 00:45:34 am door *~*DF*~* »

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Rita's Nieuwjaarskeet
« Reactie #1 Gepost op: januari 01, 2020, 11:50:58 am »
Zoals naar jaarlijkse gewoonte wordt het eerste bericht van het nieuwe jaar, het café van vorig jaar afgesloten...

En zo is voor de verandering ouderdomsdeken Rita er als de kippen bij om het nieuwe jaar op ons forum - die reeds van 2006 bestaat - in te zegenen.

Dat 2020 met zijn extra dagje voor iedereen voor veel genot mag zorgen... niet te veel roddelen en te niet te veel geklaag :tong: maar ik vrees ervoor... want het vuurwerk zorgde hier en daar alweer voor spannende momenten...

Ik start het nieuwe jaar met een aangename wandeling deze namiddag in Oedelem in het gezelschap van iemand zonder 'interesse in internet'... en die is jonger dan Viviane :lol: en iemand met 2 kooikerhondjes... en nu maar hopen dat ze niet weer sms't van ergens waar geen bereik is dat ze niet kan komen...  :fluit:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Online Andina

• Blaffertje
« Reactie #2 Gepost op: januari 01, 2020, 15:08:15 pm »
Aan alle forumvrienden een hondsdol 2020 gewenst!

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #3 Gepost op: januari 01, 2020, 17:21:16 pm »
Aan iedereen een prachtig en gezond 2020 gewenst!

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #4 Gepost op: januari 02, 2020, 18:21:06 pm »
Van mij ook een prachtig jaar zonder problemen en een goede gezondheid gewenst
Gisteren mijn man zijn cadeautje gegeven het eerst wat hij zei was "het is Ché niet e" wie zou het anders zijn, de gelijkenis is er echt alleen toont hij iets jonger maar dat is ok voor mij, mannen é
Gisteren zijn de kinderen geweest lekker gegeten veel cadeautjes uit ge deelt, was een fijne dag
Nog een prettige avond voor iedereen  :waved: :waved: 

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #5 Gepost op: januari 03, 2020, 18:30:24 pm »
Vandaag de opkuis gedaan, Ché is opgehangen allee zijn portret dan é plus nog een ander kader waar van ik al 6 jaar vraag om hem op te hangen eindelijk,
ben blij dat dit gedaan is deze namiddag ook nog een beetje gekuist het ruikt weer fris, maandag zou er een kuismeneer komen, het madammetje heeft geen nieuw contract gekregen het bureau zei dat je er niet op voort kon gaan te veel ziek denk ik het was nog thans een goeie, zien wat de meneer doet het zou ook een goeien zijn volgens het bureau, hopelijk mag ik hem dan houden
Nog een prettige avond en tot later  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #6 Gepost op: januari 04, 2020, 01:26:10 am »
is het een schilderij of een canvas?

Goedenacht allemaal :waved:

kuismeneertjes zijn doorgaans wel goe  :hihi:

Als ze te vaak ziek zijn (of zogezegd ziek?) dan gaan ze er idd snel weer uit... Of er waren misschien klachten over iets anders hé.

ik heb nog een poetshulp geweten - in Oostkamp - ze ging overal om 11u00 weg. Tot er één plaats geklaagd heeft. Dan hebben ze al haar plaatsen gebeld. Ik heb nog op een plaats van die vrouw gewerkt. Ze lakte om 11u00 haar nagels... en toch kreeg ze van iedereen gewoon die 4 cheques. Pff... dan denk ik: 'k zou ik dat eens moeten proberen, ze bellen direct naar de dienst.
En ofwel bleef ze dan zitten tot 12u00 ofwel werd ze door haar man opgehaald. Toen ze werd ontslagen, ging ze naar de bureau om haar beklag te gaan doen dat ze ontslagen was.
Sindsdien geraak je daar dus niet meer zomaar binnen. Ge moet de code kennen.

Ik spreek van ca 10j terug, want intussen ben ik al aan de 4de verantwoordelijke bezig :lol:

jaja, nog een goeie 4 maand en ik werk 15j voor de dienst... Das al tellen hé?  :D

vroeger werden mensen vanaf 15j dienst daarvoor beloond... ik vermoed dat dat intussen afgeschaft is... al zouden ze me wel kunnen plezieren met een cadeaubon wi...

Alé, ik ga later vandaag nog ne keer binnenspringen eh :D op vrijdag om de 14d poets ik een ganse dag. 4u voor 't werk en dan nog naar m'n broer...
ze hadden iemand die niet kon kuisen of ze had te vroeg gedaan... En da was ook geen slimme wi. Zat ze op haar gat als m'n schoonbroer thuiskwam  :rolleyes: ipv dan tenminste te doen alsof...  :fluit:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #7 Gepost op: januari 04, 2020, 13:11:28 pm »
Ik dacht van een nieuwe toer te hebben gevonden in de regio Melle... kijk ik in m'n kaartjes van enkele jaren terug: heb ik die al  :lachertje:

maar nu gaan we maar ca 7.5km doen en hopen dat ik een beetje op m'n gemak ben daar... maw: niet constant dat ik ander volk zie.. want eigenlijk heb ik dat niet zo graag. Ik ga het graagst naar ergens waar ik op m'n gemak ben... eens alleen weg. Spookjes verdrijven in het hoofd... nooit verkeerd :D

alé, goedenamiddag iedereen :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #8 Gepost op: januari 04, 2020, 18:06:04 pm »
Nee Tim het is een aquarel en dat is op speciaal papier,
Klachten waren er niet juist dat je er niet kon betrouwen zeiden ze, de die die bij mijn broer kwam kuisen zette hem buiten hij moest maar een wandeling gaan doen zei ze en dan zat ze met haar lui gat in de zetel te niksen, mijn broer zei er niets van het mens was dement, ik ben zo eens op een namiddag gaan zien en het stof lag vinger dik op de kast, heb direct naar de dienst gebeld dat ze de die niet meer moest zenden, heb dan een andere gekregen plus de familie hulp voor zijn eten en die waren heel goed
Toen ik 20 jaar bij Carrefour werkte heb ik ook een etentje en een grote ruiker bloemen en een stylo gekregen, maar we waren met velen hoor ze deden dat voor allen te samen
Prettige avond allemaal  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #9 Gepost op: januari 06, 2020, 13:27:10 pm »
ik zet mijn klanten ook 't liefst buiten :tong: maar ik werk wel. Ik zou dat nooit durven zoiets... of er nog maar aan denken.
Welk nut heeft dat nu?

Goedemiddag iedereen :waved:

mooi weer, toch nog iemand die met me wil gaan wandelen... gisteren Wim & Cois uit de regio van Gent en vandaag Els... dus snel dat adres zoeken of ze kan niet vertrekken :lol:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #10 Gepost op: januari 06, 2020, 18:04:53 pm »
Mijn kuis meneertje heeft goed werk geleverd ik hoop dat hij terug mag komen 't is een vriendelijk ventje en hij doet zijn werk goed en hij kan ook goed luisteren
Meer weet ik niet voor vandaag,
Nog een prettige avond  :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #11 Gepost op: januari 07, 2020, 18:14:35 pm »
De kuis meneer van gisteren was maar gewoon vervanging, en voor de volgende weken is er niemand die op maandag namiddag ter beschikking is dat is balen zulle, en wreed vriendelijk was da mens aan de telefoon van morgen ook niet heeft niet eens haar naam gezegd, Tahira en Wendy doen dat wel bah niet leuk 

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #12 Gepost op: januari 09, 2020, 18:31:10 pm »
Vandaag vergadering van Kómee, de boel is overgenomen door een mevrouw uit Gent die onlangs haar man verloren heeft die ook dement was, zij heeft zich volledig geëngageerd om activiteiten te organiseren voor mensen met jong dementie in Gent zij werkt ook samen met studenten verpleegkunde en wil dat nu ook doen hier in Oostende iedere donderdag van de maand, we beginnen al met een koor in een te steken met mensen met jong dementie mantelzorgers en kinderen van de lagere school, dat zal leuk worden, we hebben ook een programma samen gesteld tot met Pasen, ben er heel blij mee, want het was heel stil daar de laatste tijd zij brengt ook mensen mee van Gent hebben direct leden bij
Waar blijft iedereen hier op het forum is het ook heel stil nog niet bekomen van de feestdagen?
Groetjes tot later  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #13 Gepost op: januari 10, 2020, 13:51:37 pm »
Ja, ik vergeet... dementie? ... soms af te komen  muur: erg eh, ...

'k zal er proberen aan te denken, terwijl ik kijk naar Thuis :lol:

en ik ga ne keer ne foto moeten nemen van die poot van me. Kan je hem zien vlak voor je eten, heb je geen honger meer. Ik denk dat ik volgende week toch maar ne keer terug naar de huisarts ga... zijn cortisonezalf heeft alleszins niet veel geholpen,... integendeel

volgende week ook naar de trimster met Pip... we gaan nu eens een lampekap proberen... kan ie niet happen naar haar en hopelijk brengt dat wat op.
Ze trekt altijd 3u voor hem uit... zo'n ambetante klant is't...

en donderdag mag ik naar de tandarts... een stuk tand, denk ik... of was 't een plombatie? ... is weg uit m'n mond en dat randje is vlijmscherp... handig voor m'n tong wi :D

Goedenamiddag iedereen :waved:

als dat koor kan zingen, zal dat idd leuk zijn om te horen :D

ivm de kuismeneer: jammer dat het maar vervanging was. Ik werk niet in de namiddag, anders hadden ze mij nog kunnen sturen  :hihi:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #14 Gepost op: januari 10, 2020, 18:08:06 pm »
Je zou welkom geweest zijn,
Het zingen zal veel lalalala zijn hoor die mensen kunnen die teksten niet zo goed onthouden é
deze morgen naar AH geweest heb een voorraad kuis middel van Ajax in gedaan een bus van 5 liter en de 2de was gratis dus 10 liter voor nog geen 9€ dat is schappelijk é hopelijk is het goeie
morgen kuis dag normaal was het vandaag maar met weg te gaan is het een dagje uitgesteld, en zondag gaan kijken voor een andere auto,
Deze namiddag met Ché naar het bosje geweest maar hij ha