Auteur Topic: Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)  (gelezen 30992 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)
« Reactie #345 Gepost op: juli 15, 2019, 19:47:02 pm »
oeie, ben ik al zolang niet meer gekomen?

godverdikke... en ook geen mama die eens dag komt zeggen met haar plaatjes...  muur:

alé... 3x goedenavond dan :tong:

Vrijdag gewandeld,... maar ik begin een zeef te krijgen, kweet niet meer naar waar...

Zaterdag was 't naar Ijzendijke met Els en nog iemand. Das in Nederland. Viel wat tegen, pad onderweg verboden voor honden... Had een track online gevonden, maar natuurlijk stond dat er niet bij :zucht:

en gisteren ... en vandaag ben ik naar Westrozebeke geweest, want die track daar moet herdaan worden. 1 van de straten werd door een plaatselijk bedrijf afgekocht van de gemeente en dat is nu dus privaat.

En morgen ga ik wandelen in Hooglede, daar is ook nog zoiets aan de hand... een stuk van m'n track zou stuk zijn door een MTB-parcour.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #346 Gepost op: juli 16, 2019, 17:28:16 pm »
 :waved:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #347 Gepost op: juli 17, 2019, 08:46:49 am »

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #348 Gepost op: juli 17, 2019, 17:20:58 pm »
Leuke foto Rita  :hihi: :hihi: :hihi:
Ik begin te ondervinden dat Chétje oud aan het worden is, ik moet mijn toer in korten want hij sleept zich voort de laatste km, misschien dat het deze winter beter zal gaan dan is het frisser é

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #349 Gepost op: juli 17, 2019, 21:27:26 pm »
Straf eh.

Krijg ik van Hans te horen - 'k was net vertrokken voor de namiddagwandeling - dat ik een politiebrief heb gekregen. Tof... Waar heb ik nu weer te snel gereden?

Vanavond doe ik die open en wat blijkt? Ik zou geen gordel hebben gedragen op 28 juni... en dat zou zijn voorgevallen in Hollebeke (Ieper) om 20u10

straf, ... ik ben meestal in Zedelgem tegen 19u00 tl... koffie drinken met de mama en daarna naar huis en tegen 20u00 ben ik thuis. Bovendien... was het de dag van de finale van Thuis, dus ik kan al helemaal niet op DAT uur daar zijn geweest.

inspecteur met prut in zijn ogen... das duidelijk. Het was blijkbaar ook rally van Ieper, 'k zou niet weten wat ik daar zou moeten doen die dag, dat uur...

en dan moet je online een betwisting invoeren... ge betwist dus de feiten, maar één van hun punten - die je dus NIET kan aanpassen online - staat

'bent u de eigenaar van het voertuig die de overtreding heeft begaan?'

euh nee!!! ik heb géén overtreding begaan... en je kan niet anders zo te zien dan ja aan te vinken. Straf eh?

over een maand ganek ne keer ne mail sturen naar de Ieperse politie, dat ze die gasten ne keer ne bril verkopen... Zeg.

Goedenavond trouwens :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #350 Gepost op: juli 18, 2019, 23:12:41 pm »
Goedenacht allen :waved:

ik ga afsluiten. Leuke wandeling gemaakt in Denderwindeke...

en last van m'n rug, verkeerde beweging gemaakt op m'n werk woensdag. Zou eigenlijk wat meer moeten rusten... morgen dan die bbq bij familie van m'n vriendje... is ook alweer gewoon zitten.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #351 Gepost op: juli 19, 2019, 17:45:22 pm »
Wij hebben eens een politie brief gekregen uit de Ardennen terwijl we in Nieuwpoort waren gelukkig hebben we het kunnen bewijzen met getuigen verklaringen anders hadden we ook een boete voor overdreven snelheid en het was geen kleintje ook
Heb Ché zijn toer nog moeten inkorten vandaag jammer
Nog een prettig weekend :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #352 Gepost op: juli 19, 2019, 23:52:10 pm »
de gordel zou mij 116 euro kosten...

ik vind nergens foto's van een wandeling aan die kanten... en ik ben ervan overtuigd dat ik rechtstreeks naar Thuis aan 't kijken was.

Als ik al op dat uur niet thuis ben, heb ik een avondwandeling gedaan en dan heb ik foto's...

Goedenacht allemaal :waved:

een goeie 2u terug van een BBQ... beetje jammer dat het redelijk fris werd. Kom je daar aan in zomers tenue. Had toch redelijk koude voeten toen we naar binnen gingen.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #353 Gepost op: juli 21, 2019, 00:19:25 am »
Zo... dag zit er ook weer op.

Viviane werd duidelijk weggedonderd en in Antwerpen was het enkel maar miezer... dus Binno heeft veel kunnen wandelen :lol:

Om 7u00 wakker door de blaas, maar toen bleek het ook al te donderen en te regenen... 'k ben terug in bed gekropen na het eten-geven aan de hondjes
om 9u00 opnieuw wakker... alles leek opgeklaard. Ben nog naar de apotheek geweest om de nieuwe cholestrolpillen... in de zon en 't was om te bakken.
Rond het middaguur is 't herbegonnen met 'hoge' donder... en rond 15u30 ben ik Nuka dan maar komen schaken in Zedelgem om een toer te gaan doen in Ursel.

Wat ik nu eigenlijk idioot vind... ze blurren (google) alle militaire domeinen... omdat er niets mag geweten zijn enzo... maar ze gaan er dan wel scouts op toelaten. Zijn er zo weinig locaties waar ze hun kampen kunnen opslaan? :tong:

Nu soit

slaapwel

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #354 Gepost op: juli 21, 2019, 17:47:24 pm »
Heb geen donder gehoord en ik had mijn vliegraam in, had ook eerst de regen niet gehoord tot dat de wekker afliep dan vlug het raam dicht gedaan, terwijl ik aan het strijken was nog een vlaag, maar toen ik met Ché buiten was is het droog gebleven
Zo het weekend zit er weeral op morgen terug werkendag
Nog een prettige avond  :waved:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #355 Gepost op: juli 21, 2019, 18:14:28 pm »
in Antwerpen was het enkel maar miezer... dus Binno heeft veel kunnen wandelen :lol:
Yep, enkel wat dreigende wolken, wat gedonder en een paar druppelkes, meer was het hier niet.
Voor mijne gazon en de plantjes had het wel wa meer mogen zijn, die gaan deze week afzien denk ik, en ik ook, voor mij gaat da veeeeel te warm zijn... 

nog een gezellige avond allemaal  :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #356 Gepost op: juli 22, 2019, 16:20:22 pm »
Ik kan nogal goed tegen de warmte vroeger beter dan nu, ik ben nog al een koukleum, heb nu nog een fijn truitje met lange mouwen aan en een tshirt, en een jeans broek en het is nu juist fijn voor mij ik weet niet wat het donderdag gaat zijn afwachten é
 :waved: :waved:

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #357 Gepost op: juli 22, 2019, 17:27:17 pm »
 :hey:

Hier serieus aan honden mishandeling gedaan. Telkens rond een uur of 8 's morgens vertrokken.
vrijdag: 20km, zaterdag: 14km, zondag 15km, maandag 10km. En nu hebben ze de rest van de week verplichte rust wegens de hitte.
En ongeduldig dat ze elke ochtend waren om te kunnen vertrekken met hun 11 en 8 jaar. 

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #358 Gepost op: juli 23, 2019, 14:00:53 pm »
ja, ik denk dat leeftijd niet echt uitmaakt hoor. Zolang ze zich fit voelen... Kijk naar Dixie, aan zijn 16de stond ie ook nog aan de deur te springen om te mogen wandelen...  :hihi:

Goede-warme-namiddag :waved:

efkes een uurtje in de zon gezeten. Tis nu mooi weer en iedereen kruipt binnen... eigenlijk ook geen doen eh :tong:

en dat 'lawaai-arme' vuurwerk moeten ze nog uitvinden in Oostende denk ik, ze hadden het toch beloofd?

Dat het maar es goe bakweer is :tong: en ze moeten niet afkomen met die klimaatopwarming... Daar is niets aan te veranderen... als't morgen +36 zou worden (of was 't nu donderdag) gaat er een record vanuit 1947 gesneuveld geraken... dus als er elke keer ca 70 jaar gaat tussenzitten...

:tong: en in 2047 gaat het -30 zijn, let op mijn woorden :D

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #359 Gepost op: juli 24, 2019, 04:35:02 am »
Nu is het best klote als je geen tuin hebt. Gelukkig mag ik wel gebruik maken van eentje maar moet dan toch nog via de straat. En aan die kant staat de namiddag/ avond zon.
Ze snappen niet goed dat we niet gaan wandelen door de dag.
Zo'n warm weer heb ik nooit graag gehad
Zei gisteren al tegen mijn baas dat de ozondrempel zal overschreden worden. Maar het heeft niet geholpen. Moet gewoon gaan werken  :hihi: