Auteur Topic: Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)  (gelezen 9865 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)
« Reactie #330 Gepost op: juli 06, 2019, 23:13:03 pm »
Vandaag véél water, maar de hondjes konden er niet bij.. enkel in 't begin vond ik een plekje. Nuka kon erin... Pharos eigenlijk ook, maar die wou precies niet en Pip, tja, die moet een stokje hebben hé. Nuja... Nuka dat water in, zie ik haar ineens wegstappen (water stond laag genoeg)... et hup, daar ging ze... en ik maar roepen :lol: tot ze ineens probeerde omhoog te gaan verderop en ik haar zag kijken en ik haar kon terugroepen. Tegenwoordig is dat met een zwaaiend gebaar zo van 'kom'. Ze kwam terug naar waar ze erin ging, gaat mijnheer Pip in de weg staan. Gezien hij eergisteren haar onder haar voeten had gegeven omdat ze hem wou passeren om naar het water te gaan... Zag ze 't niet zitten om er daar uit te komen, dus heb ik 'm weggeroepen, zodat ze eruit kon. Met veel moeite trouwens, zat ze dan vol met bolletjes natuurlijk. Ik stond al klaar om haar te gaan halen. Dat ging wel gelukt zijn... nu soit... Ik moet dus leren dat als ze het water in wil, ik haar aan de flexi hou... dan heeft ze 7m om te doen wat ze wil, maar blijft ze wel safe.

Goedenavond allemaal :waved:

Vanavond nog gezegd tegen mama dat het rustig zou zijn of tis dat er iemand vraagt of ik ga wandelen... en jawel, ze kunnen niet zonder mij :tong:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #331 Gepost op: juli 07, 2019, 17:12:53 pm »
 :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #332 Gepost op: juli 07, 2019, 23:18:13 pm »
Yoew :waved:

Goedenacht allemaal :waved:

aan het kijken naar de finale van Love Island...

Intussen wat aan 't zoeken om te wandelen morgen met Els en Dirk, ik ben weer te kieskeurig...

Veel zin om die wandeling van vandaag opnieuw te doen, maar das ook maar saai hé.

Dus zoeken we nog ff verder voor ik ga slapen.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #333 Gepost op: juli 09, 2019, 06:13:49 am »
Goeiemorgen iedereen :waved:

gisteren nog eens een wandeling gedaan in het 'verre' Kerksken... das regio Aalst.

3j geleden deze wandeling gedaan met Els en toen kreeg ik een sms dat de dame die de zondag ging helpen met de drankstand forfait gaf met de woorden (toen was het een donderdagnamiddag) "Ik kom zondag niet helpen, want ik ga last hebben van mijn nek."

akkoord dat je met nekproblemen zit na een operatie... Daarvoor genoot en geniet ze ook van een fulltime loon ala 'ziekenbond' maar ik kan moeilijk geloven dat je op donderdag kan weten dat je op zondag last gaat hebben van je nek...

Eerlijk antwoorden is toch zo moeilijk. De dag ervoor hadden we nog zitten bespreken voor zondag en toen bleek dat ze alleen in de garage van mijn moeder zou zitten... Of tis te zeggen: mijn moeder ging haar wel vergezeld hebben nu en dan... Maar zij vond dus dat mijn moeder daar fulltime moest zijn... Terwijl ze al een gans jaar wist dat zij de drankstand zou doen. Beetje onnozel het aan iemand anders te vragen toch als ze dan verwacht dat mijn moeder constant komt helpen... dan kan m'n moeder daar toch alleen zitten ... bedoel ik

+ ze gaf ook als reden dat de ziekenbond haar zou kunnen bezig zien... raar, want 't jaar ervoor had ik mijn laatste Kranige Pootjes gehad met het meeste aantal wandelaars, ca 150... en toen zat ze helemaal alleen, ergens op het parcour, in de regen onder een tent... dan had de ziekenbond haar al veel eerder kunnen spotten.

En nu is ze kwaad dat ik aan de mensen verteld heb (mijn ongenoegen geuit...) wat ik hierboven getypt heb. Ze noemt dat roddelen. Tja... roddelen is liegen en ik heb niet gelogen.

Das zoals een ander mens die me onlangs zei "Wat heb ik daar allemaal gelezen online, je roddelt nogal"

euh, ten eerste kan je niet roddelen online, want roddelen doe je achter de rug en niet openbaar... Ten tweede: er staan geen leugens. Ze slaat op haar hond met haar leibanden, ze roept constant dat haar hond op het pad moet (en ik vond dat enorm storend om 2u lang om de 5 minuten moeten horen 'op het pad' 'op het pad'... Balorig wordt je ervan' als je hond wil gaan snuffelen op 10 cm van het pad af, krijgt die al onder z'n voeten... ) en dat ze electriek promoot... zonder dat ze dan die mensen begeleid.

Ik zie daar geen roddelen in, das gewoon de waarheid... en zoals ik dus al zei: roddelen is liegen en achter de rug...

Eerlijk zijn is maw ook al niet meer toegelaten, want ze willen natuurlijk allemaal alleen maar gezalfd worden.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #334 Gepost op: juli 09, 2019, 13:05:08 pm »
Goedemiddag

de plaatjes zijn al op, la mama? :tong:

ik ga nog eens Pip wat kammen.... zijn poep (bovenkant staart) is het pijnpunt, hij vertrouwt echt niet dat je daar nog maar streelt...

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #335 Gepost op: juli 09, 2019, 17:01:55 pm »
Niet van aantrekken Tim laat de mensen maar zeveren, de waarheid kwetst zeg het spreekwoord
Ben vandaag niet gaan wandelen had er geen zin in mijn man is dan maar alleen gegaan, hen dan maar 4 venkel knollen klaar gemaakt, ik was nog moe van gisteravond later dan gewoonlijk naar bed gegaan met dat vuurwerk waarom moet dat zo laat gebeuren, ik zit graag om 10,30 uur in mijn bedje
Nog een prettige avond  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #336 Gepost op: juli 10, 2019, 06:40:01 am »
23u00, we hebben 't enkel gehoord... in de verte als we buiten stonden.

Al altijd op dat uur hé, omdat het dan zéker donker genoeg is om ervan te genieten.

Goedemorgen iedereen :waved:

Kleine toer gedaan gisteren in een 'bos', die ik - intussen - de naam niet meer waardig vind. Op een gans stuk van het bos is er geen enkel wandelpad te bespeuren... of het is dat ze dat verharde ding een wandelpad noemen, ik noem het een fietssnelweg. Idyllisch? Dat kennen ze niet in Roeselare. Ik kom er maar één x op een jaar, 't zal nu nog minder worden.

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #337 Gepost op: juli 10, 2019, 09:52:11 am »

't zou droog moeten blijven tot na 16.00 uur want dan komt er iemand m'n gras af rijden en als 't nie zo is ga da weer een oerwoud worden .

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #338 Gepost op: juli 10, 2019, 09:56:24 am »
Goeiemiddag allemaal! :hey:

Gisteren na lange tijd nog eens naar het zeetje geweest met Moos, vroeg vertrokken, dan kon hij zeker nog loslopen en zwemmen tot 10uur.
Uiteindelijk heeft hij daarna ook nog veel los mogen lopen, er was rond de middag nog weinig volk, was waarschijnlijk nog te fris voor de zonnekloppers.
Op sommige stukken was er quasi niemand te zien, of mensen die ook hun hond(en) los hadden.
Daarna begonnen er wel meer mensen op het strand te komen, maar tegen dan waren wij al terug weg. Meevaller dus. :cheerB:

Tegenvaller was wel toen we naar huis wilden rijden... platte band, platter dan plat.  En lang moeten wachten op de pechverhelping. :zucht:
Daar zat ik dan met Moos langs de zijkant in het gras te wachten. :rolleyes:
Werd het toch nog een heel vermoeiend dagje, de ontspanning van het dagje strand was helemaal ribbedebie.
Heb ik wel een goeie reden om binnenkort nog eens terug te gaan. :mrgreen:

Offline Andina

• Blaffertje
« Reactie #339 Gepost op: juli 10, 2019, 10:57:24 am »
Spijtig dat zo'n leuke dag in mineur moet eindigen.
Inderdaad een heel goede reden om het nog eens over te doen... zonder platte band dan wel!

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #340 Gepost op: juli 10, 2019, 21:16:58 pm »
Je moet een drone nemen Binno :lol:

als 't aan de kanten van Oostende was, kon je nog binnenspringen :tong:

Goedenavond allemaal :waved:

band vervangen al lang geleden en dan eigenlijk van tegen een hoge borduur te rijden... en dat was nog met de Hyundai...

We zijn gaan wandelen naar Roeselare. Gelukkig met waterplassen, hondjes content... Want 't bleek uiteindelijk 24 graden te zijn. Waar bleef die regen die ze hadden beloofd?
Om 16u30 wat gedruppel toen we bijna aan de wagen waren en om 17u00 tijdens 't rijden op de ring van Roeselare een redelijke vlaag gezien... en daarna nog wat gespetter regio Zedelgem... Maar verder? We wachten er nog op...

Das ook nog 'n geluk Binno, ik denk er net aan... dat het niet regende :tong:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #341 Gepost op: juli 11, 2019, 06:45:06 am »
regen was hier ook gene vette, paar druppelkes, nog niet genoeg om de grond nat te maken

Je moet een drone nemen Binno :lol:

als 't aan de kanten van Oostende was, kon je nog binnenspringen :tong:
nee, we zaten in Nieuwvliet  :lol:

Citaat
Das ook nog 'n geluk Binno, ik denk er net aan... dat het niet regende :tong:
:hihi: stel je voor, dan toch maar terug de auto in en hopen dat er gene verstrooide er los opknalt :bang:

goeiemorgen allemaal :zwaai:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #342 Gepost op: juli 11, 2019, 17:11:09 pm »
 :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #343 Gepost op: juli 12, 2019, 11:56:23 am »
Normaal moet je achter de vangrail gaan staan eh. Geen paraplu in de wagen, tegen dat? :lol: mama wel wi

Goedemiddag iedereen :waved:

12u00 eindelijk regen... natuurlijk moet een mens eerst nog in de lafte werken... 23 graden buiten, nu nog 17.

ff zoeken voor een toerke rond 16u30 met 2 dames, ...

en Hans loopt te klagen dat het te warm is, dat ie dan naar buiten gaat eh :tong:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #344 Gepost op: juli 12, 2019, 17:39:11 pm »
Gister avond geen vuurwerk gehoord van mij mogen ze ieder maandag zulk geluidloos vuur werk af steken,
Deze namiddag eens naar de home goeiendag weest gaan zeggen, ben wel niet naar boven geweest ken daar toch niemand meer, maar in de bistro met de vrijwilligers gepraat ken die mensen zij zorgden voor mijn broer toen hij nog in zijn huis woonden
Nog een prettig weekend allemaal  :waved: :waved: