Auteur Topic: Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)  (gelezen 9860 keer)

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #75 Gepost op: februari 06, 2019, 19:09:10 pm »
 :zwaai:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #76 Gepost op: februari 07, 2019, 23:30:58 pm »
Gisteren drukke dag en dan vergeten dag te komen zeggen  :doh:

'k ben weer goedgekeurd om te gaan werken, met de groeten van Arista... kheb daar eerst lopen zoeken waar ik moest zijn. Die deur was dicht en met 'spmt Arista' vond ik mezelf niet veel wijzer worden... Maar alé. Gewogen (87kg) oogjes bekeken en plasje gemaakt. Bij de dokter is dat eens diep inademen, hartje luisteren en bloeddruk meten (12/8) en babbelen... zo heb ik het wat kunnen trekken tot 08u30 :tong:

daarna moest ik naar een werkplaats in die omgeving... 5 min rijden. Maar die dachten toch niet dat ik meteen in m'n wagen ging springen en vertrekken? aja nee... want dat eerste uur wordt betaald door het werk en ik had geen zin om dat gezin een half uur gratis werk te geven... want ik moet dan maar 3u werken.
Dus om 8u45 aangekomen en de snoodaardse oma liet niet weten dat het 12u00 was, dus toch nog tot 12u15 gewerkt, had ze dan toch haar gratis half uur.
Daarna snel gegeten thuis om dan in de regen 7km af te haspelen met m'n wandelgroepje.

Goedenavond trouwens :waved:

Vandaag was ik bij mama actief en daarna met Nuka naar huis om dan ook weer meteen te vertrekken naar St.-Laureins voor een toerke van ca 9km. Ik rekende tot 17u30 omdat er een hondje mee was die graag eens uitwaait. Nuka doet dat niet meer zoveel... Eerlijk gezegd vind ik dat wel jammer. Gewoon zijn dat ze aan de andere kant van 't veld loopt... en nu loopt ze altijd op het pad. 'k Mis haar stoute manieren :lol:

Nuja, veel wind, geen regen... en om 16u30 terug aan de wagen.

En morgen is 't weer naar een vaste babbelplaats en daarna weet ik 't nog niet wat ik ga doen.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #77 Gepost op: februari 08, 2019, 13:34:42 pm »
nog 30 min om iets te vinden...; mijn gepensioneerde vriend heeft langs alle kanten pijnen, dus hondjes konden niet buiten.. Thuiskomen en hup hondjes uitlaten...

jaja... OUD worden eh. Militairen zijn niets gewoon vanaf een bepaalde leeftijd, das duidelijk  :hihi:

Goedenamiddag iedereen :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #78 Gepost op: februari 09, 2019, 01:15:58 am »
Een slachtoffer gevonden deze namiddag om een toertje te doen in Merkem... Veel wind = zalig. Ik heb geen lange haren om in de wind te waaien hé :lol:

Goedenacht allemaal :waved:

morgen geven ze regen, dus 't zal wellicht een avondtripje worden.

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #79 Gepost op: februari 09, 2019, 11:23:16 am »
 :hey:

regen , regen  :duimlaag:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #80 Gepost op: februari 09, 2019, 18:10:55 pm »
Voor een keer dat Ché zijn regen jas en ik mijn muts niet aan had hebben we natuurlijk in een vlaag gezeten  :hihi: de toer dan maar een beetje in gekort é
Ze zijn hier naast al maanden bezig zijn met muren af te schieten eers daags stuikt de hele boel nog in elkaar, mijn man is gisteren in een vroede kolere naar hier naast gegaan en eens ferm van zijn neus gemaakt  ´t was goed voor een half uurke en dan zijn ze herbegonnen, nu hebben ze ook last van muizen die hoor ik dan ´s nachts krassen en moet ik niet veel meer slapen ik krijg het er van hele dagen koppijn van, het beste moment is dat uur dat ik met Ché buiten ben
Zo das ook eens een keer van mijn lever
Nog een prettige zondag en hopelijk is het hier dan eens stil  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #81 Gepost op: februari 10, 2019, 00:46:33 am »
mogen ze op zondag eigenlijk wel lawaai maken?

Goedenacht iedereen en voor sommigen is het al ochtend waarschijnlijk :lol:

regen? Waar? Op de wandeling deze namiddag (in Pittem) hoop en al een spat of 10 en van welke wolk dat kwam, was een raadsel... Met die wind kon dat van overal komen :lol:

Dat er zo dichtbij toch nog paden zijn die ik nog nooit heb bewandeld, ook dat is vreemd... ik dacht dat ik ze allemaal al had gedaan :lol:

vandaag zondag = agility met Pharos...

en dan zien we wel nog in de namiddag.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #82 Gepost op: februari 10, 2019, 18:20:47 pm »
Het was stil vandaag gelukkig, ze kunnen morgen dan weer herbeginnen, wat als het ooit af geraakt wat krijgen we dan binnen een gezin met een nest kinderen?
Heb de grote toer gedaan en nog een stukje aan geknoopt maar op het laatst voelde je toch dat Ché moe wordt, in het begin van de wandeling moet ik mijn haasten om mee te kunnen en op het einde doen we het op ons gemakje  :hihi:
Nog een prettige avond aan iedereen  :waved:

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #83 Gepost op: februari 11, 2019, 07:22:33 am »
:groet:

Zino heeft met haar oude knoken en geen conditie toch een 20km gewandeld. En eigenlijk dat op 2 dagen.
Moet er toch iets op gaan verzinnen voor 's nachts. Die 2 palmen mijn heel bed in. Dan lig je al helemaal opgerold en in elkaar komen ze nog tegen je aan liggen zodat je helemaal geen kant meer op kunt.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #84 Gepost op: februari 11, 2019, 12:32:54 pm »
Zo wroetel je niet in bed hé Ilero. Ik heb dat geleerd door mijn honden. Sloeber lag bijv aan mijn buik en Tommy lag in de plooi van mijn benen (ik lag en lig nog altijd, op m'n zij)

En zo werd ik een stilligger :lol:

Goedemiddag iedereen :waved:

Viviane: een nest kinderen is toch plezant? :tong:

Ik ga snel iets zoeken, want miss Els - die net zoals forumlid Rietje - enkel maar komt lezen... ik vind dat als 'gluren' wil gaan wandelen... en zij met haar computer voor haar neus vind dat zoiets als Poeke, allemaal straat  :hmm: :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #85 Gepost op: februari 12, 2019, 00:17:12 am »
Ben naar Laarne/Lochristi geweest, had geen zin in een 'van huis tot huis' wandeling. Viel goed mee... 3 paarden gezien en dito aantal wagens zo ongeveer. Laatste stuk was straat...

Alé, we gaan slapen :waved:

tot later vandaag

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #86 Gepost op: februari 12, 2019, 18:17:29 pm »
Goedenavond

Deze morgend naar de tandarts geweest voor mijn 6 maandelijkse controle de eetkamer is weer goed bevonden al vond ik dat mijn tanden gevoeliger waren dan 6 maanden geleden, dat thuis gekomen vlug met Ché naar buiten tot aan het schooltje en dan voor eten zorgen, Ben dan deze namiddag mijn grote toer gedaan ventje was het voorraad hok aan het schilderen dus heb er van geprofiteerd om naar buiten te gaan het was heerlijk in het zonnetje en echt niet koud
Voor de rest niet veel gedaan, morgen ramen wassen achter aan want je kan er bijna niet meer door zien met hun schijven en kappen hier naast natuurlijk met hun vensters open é
nog een prettige avond iedereen  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #87 Gepost op: februari 13, 2019, 00:22:32 am »
Ik heb deze namiddag Hans mogen helpen met zijn electrische fiets in de wagen te krijgen... natuurlijk lukte dat niet vanzelf :tong:

Zijn 'computer' is stuk, blijkt het de batterij te zijn. 4 jaar gaat dat maar mee - volgens de verkoper ... 500 knotsen voor een nieuwe
Geef mij dan maar een ouwe gouwe fiets hoor... 1 aankoop en dan safe of tis eens een band vervangen.

Goedenavond allemaal :waved:

Pip werd ook getrimd, morgen eens proberen een foto te nemen in de klaren van hem in stand. Dan zie je hem ook eens :D

Zal morgen nog eens een verslagje zetten in zijn dagboek.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #88 Gepost op: februari 13, 2019, 18:14:25 pm »
Ik moet ook geen elektrische  fiets je hoort zo veel dingen die mis gaan van vallen tot ontplofte batterijen mee mijn volgende fiets zal een zijn met een lage fraim want begin te ondervinden dat ik blijf haperen aan het fraim en ben bang van te vallen, heb een zien staan die me aanspreekt voor 500 €
Straks naar de kini, het zal nodig zijn heb ramen gewassen denk dat de kinesist niet content ga zijn, maar ja die dingen moeten ook gedaan worden
Zo nog een prettige avond allemaal   :waved:

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #89 Gepost op: februari 14, 2019, 07:17:03 am »
:groet:

Ik heb het veldbed naast mijn bed gezet. Nu slaap Zino daar op. Ligt ze toch kortbij en ik heb mijn bedruimte terug.
Laatste werkdag voor deze week. Ben nog aan het denken om een uurtje vroeger te stoppen. Dan ga ik vanavond nog naar de ardennen.