Auteur Topic: Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)  (gelezen 3596 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #60 Gepost op: februari 01, 2019, 00:02:38 am »
né, gewandeld in eigen omgeving. Rustige, zalige wandeling ...

en intussen is het lichtjes beginnen sneeuwen aan de kust van Vlaanderen  :joepie:

Alé, we gaan ons bedje eens opzoeken... Hondjes hebben me deze morgen vroeger wakker gemaakt dan dat ik had gewild.

Slaapwel allemaal :waved:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: februari 01, 2019, 09:41:14 am »
 :hey:

't heeft weer bij gesneewt deze nacht  :grrr: :grrr:

'k heb liever dat het vriest ze en droog blijft .

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #62 Gepost op: februari 01, 2019, 12:46:33 pm »
't vriest niet, 't dooit...

alles lekker vettig straks.

Goedemiddag iedereen :waved:

kreeg daarnet het droevige nieuws dat de mijnheer van mijn woensdagplaats overleden is  :cry: Beetje aangedaan  :? 'k ging daar tenslotte ook al een jaar of 5.

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #63 Gepost op: februari 01, 2019, 17:38:54 pm »
kreeg daarnet het droevige nieuws dat de mijnheer van mijn woensdagplaats overleden is  :cry: Beetje aangedaan  :? 'k ging daar tenslotte ook al een jaar of 5.

Dat kan ik begrijpen Tim, je krijgt daar toch wel een band mee hé, sterkte!  :knuff:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #64 Gepost op: februari 01, 2019, 18:53:09 pm »
Dat is begrijpelijk Tim je kent die mensen dan ook heel goed é al je daar al 5 jaar over de vloer komt met sommige mensen heb je ook een speciale band
Prettige avond nog  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #65 Gepost op: februari 01, 2019, 23:56:24 pm »
Ik ben enorm slecht in bedroefde mensen... de maandag moet ik naar de zus die me dus opgebeld heeft.

Goedenavond iedereen :waved:

'k heb Pip na de wandeling van vandaag mogen afspoelen. Das dan 't nadeel aan positieve temperaturen. Maar alé, 't was een plezante wandeling. We zijn naar de Oude Kale geweest. Toch grotendeels... das grondgebied Deinze/Nevele.

voor 't geval Binno 't ziet zitten om eens tot daar te rijden :wink:

nu nog een toerke zoeken voor morgen.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #66 Gepost op: februari 02, 2019, 10:18:51 am »
Goedevoormiddag iedereen :waved:

De jongste broer van Hans is mijn vriend komen ontvoeren... we spreken wij altijd van P1 en P2 (over de hondjes), maar in dit geval is het H1 en H2  :hihi:

de man heeft een jaguar gekocht en er is iets mis met de banden... kweet het niet precies maar die waar hij ze kocht hebben gezegd dat zij dat niet kunnen... iets ivm het uitbalanceren. Als H2 met z'n wagen reed, begon die ineens gevaarlijk te trillen. Dus nu zijn ze naar een andere zaak om dat effen te trekken.

ge koopt dan een jaguar :tong: is er vanalles niet juist.

"Ligt niet aan de wagen zelf" zei H2, toen ik hem dat zei

Nu soit... ik ga de afwas doen en dan met de hondjes naar buiten voor hun 'ochtendwalk '  :zwaai:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #67 Gepost op: februari 02, 2019, 12:38:45 pm »
en diegene die deze namiddag wilde gaan wandelen, heeft afgezegd. Dus ik heb nog 'n uur om iets anders te zoeken... grrr  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #68 Gepost op: februari 02, 2019, 22:59:32 pm »
We gingen eens een pizza bestellen via takeaway.com

bestellen... Pizza ging bij ons zijn om 20u50

het is 20u50 geen pizza te zien.

grrr :grrr:

effe bellen om 21u15 naar Pizza Margarita in Oostende (Hertstraat). Daar krijgt Hans te horen dat er geen bestellingen worden gedaan in Zandvoorde.

Straf hé? En ze beweerden dat ze Takeaway hadden ingelicht daarover. En omdat zij gebeld hadden naar Takeaway, lag volgens het restaurant de fout bij Takeaway. Want Takaeaway moet dan de klant (wij) opbellen om te zeggen dat die bestelling niet kan doorgaan.

Dus hans had hen gezegd dat ie dan naar Takeaway zou bellen... en daarna wou hij dus bellen, werd ie ineens zelf gebeld.

Restaurant had dus NIET gebeld naar takeaway voordat Hans had gebeld, maar erna...

We gaan ons geld terugkrijgen en dan zijn we maar naar een plaatselijke, niet zo lekkere pizzeria gereden.

Volgens die van Takeaway staat het op de website van het restaurant dat ze niet leveren in Zandvoorde. Eigenlijk wel straf eh? In tijd zijn ze even snel bij ons, als dat ze aan de Taboralaan zouden zijn. En de taboralaan - voor niet- oostendekenners: dat is net aan de grens met Bredene.
In afstand (kilometers) is Zandvoorde 7km
Maar dat ze dan op hun website zetten: verder dan 6km leveren we niet.
Zelfs Raversijde (aan de kant van Middelkerke en tegenaan de zee) is verder in tijd... 12 minuten.. voor Zandvoorde rijden ze er 10.
Pure discriminatie vind ik dat.

kijk zelf maar: www.pizzamargarita.be

Je kan er zelfs gewoon online bestellen, ook al staat er dat je het niet kan :tong:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #69 Gepost op: februari 03, 2019, 18:27:50 pm »
Zelf pizza maken Tim is leuk en smaakt veel lekkerder  :winkt:

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #70 Gepost op: februari 03, 2019, 19:59:01 pm »
 :hey:

Vanmorgen een toer gedaan van bijna 10 km. Het zonneke kwam hier al vrij vroeg piepen en ben dan maar een toer gedaan vanwaar ik de bordjes al een paar keer was tegengekomen maar wist niet hoe lang dat die was.
Zino doet dat vrij goed die km. Alleen haar reactie op andere honden moet nog serieus beteren. En nu is ze natuurlijk KO.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #71 Gepost op: februari 04, 2019, 00:16:22 am »
Pharos is op de hondenschool agressief naar sommige andere honden... als ik ermee ga wandelen, wil hij elke hond begroeten... om maar te zeggen dat elke hond wel zijn minpuntje heeft :wink:

Viviane: hebben we al es gedaan, maar Hans had geen zin om te koken :wink:

Goedenavond allemaal :waved:

vandaag naar Escanaffles geweest... Mooi toertje maar helaas ook weer een onverhard pad dat fietspad is geworden. Erg spijtig.

Over ca 8u loop ik ook alweer rond op m'n werk... Beetje luisteren naar het verdriet van mevr. V. Haar broer die gestorven is hé... die waar ik woensdag ook heenging.
Ik kan dat al niet goed, troosten...

en ivm Vanmorgen toer gedaan... ik ben naar de HS geweest in de plaats :lol: Pharos had veel snuffels te doen... maw: 't ging niet zo goed. Duimen dat ie de 24ste beter is, want dan is 't clubkampioenschap.

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #72 Gepost op: februari 04, 2019, 07:29:45 am »
Luisteren doet ook veel.
Ik weet dan ook niet wat te zeggen en zo. Maar dat ook eerlijk zeggen. En niet continu sterkte en zo.
Toen ik ziek was kwam dat woord mijn strot uit. Sterkte he, sterk blijven he, je niet laten hangen he. Daar ben je niets mee. Als ik niet weet wat te zeggen dat zeg ik ook gewoon sorry ik weet niet wat ik hier op moet zeggen maar vertel maar als je wilt, ik wil wel luisteren.

Ik zou eens moeten zien om foto's hier op het forum te plaatsen van mijn wandeling van gisteren. Straks na het werk eens kijken.

:groet:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #73 Gepost op: februari 04, 2019, 23:19:05 pm »
imgur :wink:

al is photobucket intussen bijgedraaid... ineens staan onze foto's overal weer online. Ik denk dat ze zullen ondervonden hebben, dat betalend niet veel opgebracht zal hebben... en dat is met alle sites al zo geweest die ineens centen willen.

Vroeger zat ik op een chatsite (place2be) een bloeiende site... tot ze geld vroegen, iedereen liep weg. Tja... niet goed bezig. Wie wou er nu betalen voor een chatsite als er zoiets als MSN bestond en tal van andere chatsite (chat.be bijv) waar het wel nog gratis was.

Happyke (die niet meer naar hier komt) kende ik van daar.

Goedenavond allemaal :waved:

miezerige dag, geen grote toer gedaan. Wou terugkeren naar dat waar ik zaterdag lopen soppen heb . 'k Heb die foto's terug gewist... was niets moois aan zo in de regen.

ivm sterkte wensen: 't viel nog mee... ik zei 't haar - zonder dat ik dat al van je had gelezen Ilero :wink: dat ik daar niet goed in ben en dan zei ze zelf: ik ook niet en ik denk niet dat je dat kan zijn, goed zijn in troosten... Iedereen is anders.

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #74 Gepost op: februari 05, 2019, 07:18:32 am »
Straks eens kijken naar mijn imgur account.

Met een beetje gelukt kan ik donderdagnamiddag recup nemen en opgaan naar de camping.
Maar denk niet dat er super veel gewandeld gaat worden dit weekend. Hondjes hebben rust nodig. Ze hebben natuurlijk nog veel stress doordat ze nog niet gewoon zijn van alleen te blijven.