Auteur Topic: Babbelkotje van Dogsfriendly's Forum  (gelezen 204918 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Babbelkotje van Dogsfriendly's Forum
« Reactie #555 Gepost op: december 23, 2019, 23:35:50 pm »
aja, zo'n kaartjes online gaan zoeken...

maar voor morgen: veel eetgenot eh :lol:

morgen ikke nog werken in de voormiddag... daarna een toertje doen met de hondjes... en dan naar m'n broer om te gaan kersten...

en nog een geluk dat ik hier héél veel noteer hé. Wij hebben met oudjaar een carrousel van 3 gezinnen.

Hans begon al te panikeren dat het bij ons was,... en toen zei ik: "Ik ga eens kijken op het forum" en Hans: "wat zou dat daar staan?"

en ja hoor:
Citaat
Gisterenavond was 't bij ons thuis, na middernacht...

zo heb ik al vaker dingen teruggevonden hoor... véééééllllll beter dan facebook  :tong:

en elk jaar vergeten we bij wie het was... dus nu onthouden zeker?

2018 - 2019 was 't bij ons...

2019 - 2020 bij zijn broer

2020 - 2021 bij de vrienden

2021 - 2022 bij ons  :hihi:

Goedenacht allemaal :waved:

ik ga morgen er proberen aan te denken nog eens wat foto's te posten van m'n uitstapjes  naar Heestert en Moen :D

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #556 Gepost op: december 23, 2019, 23:37:15 pm »
Dacht 1 keer in de week en 1 om de 2 weken en dat dit alles was, ja die administratieve bijdrage is een verdoken opslag van de dienstencheques
Ik werk niet elektronisch zie het nut er niet van in heb graag controle over de hoeveelheid cheques ik nog in huis heb, met al die foefjes kan ik niet mee om noem me ouderwets misschien ben ik dat wel maar ik weet graag wat ik in mijn handen heb, daarmee ook dat ik boekhouding doe van al mijn uitgaven   

ivm dit: ik heb er geen probleem mee hoor :-) zolang ik mijn centjes maar verdien :D

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #557 Gepost op: december 24, 2019, 10:37:22 am »

ook van mij prettige feestdagen gewenst ,  dit keer zonder m'n poppemieke   :cry:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #558 Gepost op: december 24, 2019, 14:07:58 pm »
En zonder die sneeuw op je kaartje... in de plaats daarvan véél wind...

ik ga een plaatselijk toertje doen met de hondjes... es goe uitwaaien rond 15u00

en dan morgen kan ik toch 'n langere toer doen, want we worden er pas tegen de vroege avond verwacht. Even vroeg als vandaag...

Goedemiddag iedereen :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #559 Gepost op: december 25, 2019, 12:38:30 pm »
Alé, iedereen al dag 1 doorgeworsteld... gisterenavond veel gegeten en gekrast... iemand is gaan lopen met 62 euro en 't was helaas ik niet :lol:

Wat gaan we vandaag doen? Wandelen met de hondjes en dan gaan we wéér gaan eten... voor mij hoeft dat eigenlijk niet hoor. Dat die dagen maar snel gepasseerd zijn.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #560 Gepost op: december 26, 2019, 19:00:28 pm »
Gisteren na een uitgebreide maaltijd bij de Chinees wat heel lekker was een uur en half op wandel geweest naar het bosje met Ché kwestie van mijn hoofd te klaren  :biertje: :hihi: :hihi: het was heerlijk 

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #561 Gepost op: december 27, 2019, 12:26:21 pm »
Alleen jammer dat het regende ipv sneeuw :lol:

we zijn halfweg de 'feestdagen' zeg maar... gelukkig is 01/01 minder 'feestdaggericht' dan de 25ste... Ge kunt al es ergens komen, bedoel ik dan.

Gisteren met de groep gewandeld op een locatie waar ik al eens met hen heen ben geweest, maar toen waren er anderen mee en was 't eigenlijk constant aan 't gieten... Gisteren was toch ietsje beter  :hihi:

eens kijken waar ik vandaag heen kan lopen...

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #562 Gepost op: december 29, 2019, 02:02:10 am »
Eergisteren naar St.-Lievens-esse geweest, kan ik eens wat foto's vernieuwen, want nu... is Photobucket zo lief dat ze de boel blurren van foto's die vroeger werden geplaatst. Ge moet er tegenwoordig voor betalen. en via IMGUR niet... alleen hebben ze 't daar ook wat aangepast. Ge kunt er per uur maar een aantal opladen... dus hele verhalen kan je ook niet meer vertellen :D

vandaag naar Oedelem... ik had de indruk dat ze er een wedstrijdje 'ouderwets ploegen' deden... Ze waren zeker wel met 6 ploegen bezig op één veld...

Goedenacht allemaal :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #563 Gepost op: december 29, 2019, 12:37:58 pm »
véél te laat wakker, dus houden we de ochtendwandeling maar meteen ook als namiddagwandeling...

kdenk van dan wat vroeger aan te zetten...

intussen laten de honden me weten dat ze niet akkoord zijn met mijn planning... :lol: Pip komt aan m'n voeten likken... das echt zo zeggen van 'ik wil naar buiten hoor baasje' :hihi:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #564 Gepost op: december 29, 2019, 18:18:14 pm »
Oedelem heb daar een vriendin wonen in een mooie wijk allemaal de zelfde huizen maar met een verschillende kleuren voordeur en garage poort mooi wel
Gisteren een toer in het bosje gedaan wel verloren gelopen  :hihi: een uur en half op toer geweest, krijg ik wel onder mijn voeten dat ik te lang weg ben geweest nu ja als je de weg verliest zijt ge zowiezo laat aan é

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #565 Gepost op: december 31, 2019, 18:41:49 pm »
Lol, dat waar... stafkaartje meenemen volgende keer? :lol: zoals in 'Kamp Waes' eh :D

Goedenavond allemaal :waved:

ik wens iedereen veel eet en drankgenot toe vanavond en tot volgend jaar... Wie zal de eerste zijn die hier komt melden 'juij, eindelijk 2020'? :lol:

Ben deze namiddag nog een stevige toer gaan doen in 't bos van Beernem... een beetje volk gehad, maar al bij al viel 't goed mee... de helft stond wellicht al te koken :lol:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #566 Gepost op: december 31, 2019, 19:35:59 pm »
Nog een prettige eindjaar en tot in 2020   :waved: :waved: :waved: