Auteur Topic: Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)  (gelezen 9862 keer)

Offline Ilero

• Slopertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #45 Gepost op: januari 26, 2019, 16:19:54 pm »
 :waved:

Nieuwe aluminium (allé nieuw is ze niet, we hebben ze tweedehands gekocht) bench voor Zino pas net niet in het koffer. Maar Zino zit er wel goed in. Ze kan goed rondkijken.
Als ik mijn zetels plat leg wel. Nu heb ik een spanriem gekocht om mijn zetels vast te maken zodat het lijkt alsof ze recht staan  :hihi:
Zino haar stoffen bench (ze heeft er 2 op een dik half jaar vernield (gat in de deurtjes gekrabt)) stond op de achterbank maar het in en uit springen is niet meer goed voor haar gewrichten. Nu nog eens kijken voor zo een plank. Nu hef ik ze in en uit de auto.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #46 Gepost op: januari 27, 2019, 00:50:09 am »
Ik kocht ooit zo'n plank voor Dixie... tot ik hem uitleende aan Els die erop ging zitten en krak... :lol:

Chucky en nu Nuka, hef ik zelfstandig. Allemaal handig als ze niet tegenwerken of te zwaar wegen natuurlijk :lol:

Goedenacht allemaal :waved:

Mollem was druilerig weertje, maar doenbaar om te wandelen. Kwamen we iemand tegen die Els onder haar voeten gaf omdat ze met haar honden uit de kant ging - door op 't gras (veld) te gaan lopen. Ze mocht daar niet wandelen, dat was geen wandelroute...  :zucht:

Voor morgen eens een toertje zoeken dichterbij.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #47 Gepost op: januari 27, 2019, 16:42:28 pm »
 :zwaai:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #48 Gepost op: januari 27, 2019, 18:14:10 pm »
Je hebt altijd mensen die moeten kankeren, doet een mens de moeite om uit de kant te gaan krijgt ze onder haar voeten  muur:
 hier alles rustig van morgen in een ferme vlaag gezeten was kledder nat, ben niet meer buiten geweest sins dien
Een goeie avond nog  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #49 Gepost op: januari 27, 2019, 23:18:36 pm »
Goedenavond allen :waved:

als enigste man voel ik me hier verdrukt :tong:

deze namiddag was 't droog... ik ga wandelen zo rond 16u00, wat krijg ik als antwoord? een ferme hagelbui  muur: 'k heb m'n route maar afgebroken, 'k had er geen zin meer in.

morgen en dinsdag kan ik niet echt wandelen. Morgen nog eens tandarts en overmorgen gaan we Pip proberen te laten trimmen bij een trimster hier in 't centrum.

Eens zien wat dat gaat geven. We hebben hem deze middag wat bijgeknipt en proberen te kammen... er zijn toch weer wat klitten uit. Met zijn fijn haar, verdikke...

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #50 Gepost op: januari 29, 2019, 16:06:31 pm »
Toeme toch... ik vergeet te komen reageren en mijn ma is hier ook nog niet geweest. Ze weet dan niet wat gedaan...

Nuka'tje opgehaald deze middag na het werk... om 15u15 naar de trimster. Kom ik daar toe... gemist van datum. Zij hoor niet ik.

ze had gezegd (zondag): dinsdag 15u15

dusja, ik van de volle veronderstelling dat dat dus vandaag was. Met opzet thuis gebleven, ging dan wel wandelen met Pharos en Nuka al even terwijl Pip bij haar binnen was.
Niet dus... was ik ook nog eens 10 min te vroeg, staan koukleumen buiten...

ze verontschuldigde zich, maja si... kan de beste overkomen. Tis dus pas de 12de februari.

Alé, salut eh :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #51 Gepost op: januari 29, 2019, 18:03:49 pm »
Een agenda gebruiken é Tim, straks terug naar de kini, bah ik ontzie het het heeft toch geen enkele nut, ga er mee blijven zitten met die stomme nek pijn denk ik, mag ook niet veel doen moet de spieren laten rusten en mag geen Brexine meer nemen slecht voor de maag é  muur:
Ze spreken van sneeuw voor vannacht, Ché zal niet happy zijn als hij buiten moet denk dat ik vaseline aan zijn zolen ga smeren voor dat we buiten gaan, is goed tegen het zout
Nog een prettige avond  :waved:

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #52 Gepost op: januari 29, 2019, 18:56:12 pm »
 :hey:

Zino weegt 19kg. Doenbaar maar toch zwaar.
Plank is besteld. Krijg eentje voor mijn verjaardag maar moet nog geleverd worden.

Met afspraken zet ik er expres de datum erbij om misverstanden te vermijden.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #53 Gepost op: januari 29, 2019, 19:22:07 pm »
tis de agenda van de trimster eh Viviane... ze had het op de 12de genoteerd, maar niet erbij gezet dat het de 12de is...

en idd Ilero: ik had ter bevestiging beter nog eens gevraagd: 'das nu dinsdag?'  :lol:

Goedenavond allen :waved:

zo'n plank kan normaal 80kg aan dacht ik, dus ge zit goed met Zino :D

Nuka springt intussen terug zelfstandig in de wagen. Ze had er blijkbaar geen zin meer in dat we haar droegen :lol: enkel eruit zet ik haar nog. Omgekeerd is dat 'moeilijker' hé. Das zoals een pup op de trap. Naar boven in geen tijd en dan staan ze daar :D

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #54 Gepost op: januari 30, 2019, 07:07:44 am »
We zijn voor een goedkopere versie gegaan die wel compact op te vouwen is (mijn koffer is zogoed als vol met de bench alleen al) en deze kan 50kg aan dus nog meer dan ok voor Zino. En na Zino komen er waarschijnlijk alleen nog maar hondjes formaat Sammy ongeveer.

Sammy heeft dat tot in afgelopen augustus gehad dat ze de trappen niet af deed. Ze is er bijna 8.
In ons nieuw huisje deed ze plots de trap omlaag ook en waar we voorlopig nog wonen doet ze het nu ook.

Ben aan het twijfelen of ik vrijdag naar de camping zou gaan. Ben een broekschijter om in de sneeuw te rijden. Maar aan de andere kant ben er al meer dan een maand niet meer geweest.

Goedemorgen

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #55 Gepost op: januari 30, 2019, 10:05:03 am »
 :zwaai:    goedemorgen 

vroeger had ik geen schrik om te rijden in de sneeuw maar nu met ouder te worden wel .

't ligt hier alweer goe wit  :grrr:  heb een hekel aan da wit spul  :hihi:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #56 Gepost op: januari 30, 2019, 18:13:50 pm »
Ik ook Rita, vanmorgen was het schuiven en glijden met die natte pap sneeuw vond het gevaarlijk Ché houd ook niet van de sneeuw en dan gaat hij trekken wat het nog gevaarlijker maakt
Hopelijk is het morgen ochtend niet te glad want moet boodschappen doen en ´s namiddags naar Kómee met de fiets
Zo mensen nog een prettige avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #57 Gepost op: januari 30, 2019, 22:18:55 pm »
skilatten...  :hihi:

Goedenavond allemaal :waved:

caravan vol spinnenwebben Ilero :lol:
ge kunt proberen en als je denkt van 'shit... das ier niet goed voor mijne tikker' omdraaien?

vandaag gewandeld, was niet zo leuk... klein bosje, gans Koolkerke komt daar wandelen. Een trut die niet uit de kant wou met haar 2 grote honden en dan tegen mij van haar tap stond te maken dat ik mijn honden moet bijhouden - ze waren al aangelijnd hé -... dat komt ervan zei ik luid als je je honden niet in de hand hebt, beter opvoeden misschien? Daar was ze duidelijk niet blij mee ... tja. Die samojeed wou spelen, maar die Husky niet... Dus wordt die samojeed dan maar gestraft... nu soit. Verderop dan nog een loopse teef, dus Pharos' z'n neus plakte al helemaal aan de grond.

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #58 Gepost op: januari 31, 2019, 09:13:51 am »
 :groet:      :zwaai:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #59 Gepost op: januari 31, 2019, 10:51:48 am »
en nog bijgesneeuwd vannacht :D

Goedemiddag :waved:

al gewandeld en denk leuke foto'tjes te hebben... Deze namiddag was ik eigenlijk van plan om naar Gavere te rijden, maar met die sneeuwlaag ga ik dichterbij blijven. Tis ier ook schoon :D