Auteur Topic: Babbelkotje van Dogsfriendly's Forum  (gelezen 204632 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)
« Reactie #405 Gepost op: augustus 30, 2019, 13:22:57 pm »
Goedemiddag iedereen :waved:

ik deze morgen naar m'n werkplaats. Mevrouw ligt dus nog altijd in de kliniek. Schoonzus had dat laten weten, maar naar de verkeerde dienst gestuurd. Wellicht die van de huishoudhulpen (aka gezinszorg) en ikke werd vergeten  :zucht: onverrichterzake terug naar huis. Maar die kilometers gaan ze betalen wi.

Kan ik er niet aan doen eh.

Kben al een poos aan 't piekeren waar ik zou kunnen wandelen... maar de gewone bossen ben ik al es wat beu... 'k ben aan 't denken om naar Lichtervelde te gaan, maar 'k ben bang dat er daar wat volk gaat rondlopen. Aloewel... vrijdag... tis wel nog vakantie maar toch. 'k zal het er maar op wagen. om 15u00 vertrekken om Nuka op te gaan halen.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #406 Gepost op: augustus 30, 2019, 17:11:09 pm »
Deze namiddag op een terrasje gezeten met de mensen van de Engelse les was er heerlijk in het zonnetje koffietje gedronken klapje gedaan gezellig, deze voormiddag een toer met Ché gedaan had juist mijn topje aan en vond het toch wel fris had beter nog een vestje aan gedaan, ché ging aan het blaffen wanneer ik thuis kwam en hij stond al aan de deur van de living op mij te wachten, dat vind ik nu fijn zie dan verdient hij een knuffeltje en een zoen op zijn snoet  :hihi:
Nog een prettige avond en een leuk weekend  :waved: :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #407 Gepost op: augustus 30, 2019, 23:22:53 pm »
gewandeld in 't Merkemveld... kging eerst naar 't Huwynsbos gaan in Lichtervelde, maar had ineens geen zin meer ... ook omdat er geen water is en ik had Pip deze morgen al niet kunnen laten zwemmen, vanwege een visser.

Goedenacht allemaal :waved:

morgen 30 graden, dus wordt sowieso ook een avondwandeling.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #408 Gepost op: augustus 31, 2019, 17:06:54 pm »
Ik weet niet of het 30 graden was denk het niet het was aangenaam warm met een licht windje, we hebben op het bankje kunnen zitten, met enkele dames  gekletst ze hadden ook elk een hond mee en Ché heeft zich voorbeeldig gedragen,
Een prettige avond en voor morgen en leuke zondag  :waved: :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #409 Gepost op: september 01, 2019, 10:21:49 am »
Aan de kust een lichte bries en ik denk dat 't gisteren wel de beloofde 26 graden is...

Goedemiddag iedereen :waved:

voor vandaag nog een mooie route zoeken voor Nuka, gezien die mij morgen een ganse week moet missen en ik hoop dat Nele toch een paar keer haar mee kan nemen op de routes die ze kan maken.
Ik vermoed dat die Debbie niet meer van zich zal laten horen... gezien ze nieuw werk heeft.

Nu goed... Volgende week elke dag een verslag van moeder?  :thefinger:

Ik ben op reis en mijn internet blijft thuis hé...

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #410 Gepost op: september 02, 2019, 17:20:04 pm »
Vandaag kuismadammetje geweest, ze was nog niet weg of er waren al vuile voet afdrukken op de vloer van de keuken, vind ik zo vervelend voor haar, het mens doet zoveel moeite om het proper te maken en dan loopt echtgenoot binnen met vuile voeten, het is van het kwijlsel van Ché zegt hij ja ja zal wel 
Donderdag terug muziek namiddag met Kómee, ben blij dat het weer begonnen is, heb het wel gemist deze 2 maanden
 :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #411 Gepost op: september 05, 2019, 17:24:25 pm »
Vandaag eerste keer Kómee, we hebben er een soort werk vergadering van gemaakt, van alles en nog wat besproken, volgende week wandeling, hopelijk is mijn maatje er dan wel bij, vandaag was er maar 1 lid aanwezig wat wel weinig is maar de laste tijd zijn er verschillende overleden en de gene die contact met ons hebben op genomen zijn nog te goed om zich bij ons aan te sluiten
Morgen poets dag  en de week is al weer teneinde
Nog een goeie avond  :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #412 Gepost op: september 06, 2019, 18:09:31 pm »
Gister avond kom ik terug van mijn laatste toer, kom ik die amstaf tegen die al verschillende honden gebeten heeft zonder muilkorf aan wat hij wel moet dragen van de politie, die hond vliegt uit naar Ché
Ik; waar is zijn muilkorf?
Hij; waarom?
Ik; waarom denk je?
Hij; de hond doet toch niets ik heb hem toch onder controle ( de hond stond te springen en te dansen en lelijk te doen)
Ik; noem u dat onder controle? de mijnen is onder controle ( Ché stond gewoon rustig naast mij te kijken)
Hij; ik heb de hond nog maar een jaar, en hij is mishandeld geweest
Ik; de mijnen is ook mishandeld en wij zijn al de derde eigenaar
Hij; dat pruts hondje
Ik; je zou nog verschieten van dat pruts hondje
Hij; moet ik de mijnen eens vrij laten?
Ik; ja en de politie achter je rekker krijgen
Ze wist niet goed hoe rap ze moest door gaan
Stond toch te beven op mijn benen, had hij zijn hond los gelaten en had hij Ché gebeten dan had ik zeker geëist dat de hond ingeslapen moet worden, hij heeft nu al 7 honden gebeten en ze doen er niets aan dat beest is veel te gevaarlijk, hij valt uit naar iedere hond hij tegen komt
Ché deed dat vroeger ook maar wij hebben dat er uit gekregen, het heeft ons bloed zweet en tranen gekost maar we hebben het toch voor elkaar gekregen, maar zij doen niets, ik geloof dat ze het nog geestig vinden ook
Zo  dat was het, nog een prettig weekend, en waar zit iedereen, het is een een mans berichtgeving  :hihi: :hihi:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #413 Gepost op: september 07, 2019, 11:45:32 am »
Ik ben als de dood om zo'n types tegen te komen, de honden, maar zeker ook bepaalde baasjes ervan,
want als je je verantwoording neemt dan zorg je er zoveel mogelijk voor dat een agressieve hond geen gevaar vormt voor andere mensen/honden.
En dan nog een beetje staan uitlachen en dreigen... ook al meegemaakt... ik krijg het ervan hé... :grrr:
Kan goed geloven dat je dan op je benen staat te bibberen.

Nog een fijn weekend allemaal. :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #414 Gepost op: september 08, 2019, 17:22:27 pm »
Ik stond op mijn benen te trillen maar wel van kwaadheid, mijn schat een pruts hondje noemen denk dat hij ferm zou verschieten als Ché hem vast zou hebben
Het weekend zit er weer op, morgen poetsen en dinsdag naar de tandarts ik ontzie het wel een beetje moet ik zeggen, heb er echt geen goesting in
Nog een prettige avond   :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #415 Gepost op: september 08, 2019, 17:23:23 pm »
'T is ier vreed stil de laatste tijd

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #416 Gepost op: september 09, 2019, 14:40:47 pm »
Ja, mijn mama had blijkbaar geen zin om goedemorgen te komen wensen en te vertellen over de avonturen van Nuka, terwijl ik op reis was...

ik ben dus terug eh :waved:

Weer een jaartje geduld naar een nieuw Duits avontuur... zal vanavond eens wat tijd maken voor wat foto's en vertellingskes :wink:

Dat van Komee, ik wou er nog naar vragen... dak er niets meer van hoorde :wink:

en ivm dat van wat je meegemaakt hebt met de hond Viviane,... Dat doet me denken aan een voorval uit een boek... maar 't liep niet goed af  voor die hond.

uit een boek dat ik mocht lenen van Els van ene Yussi en nog wat. Waarin een vrouw merkt dat de hond van een man lastig doet en er besluit zelf iets aan te doen, waarop ze de hond simpelweg vergiftigd. Dat vond ik niet zo'n leuke passage om te lezen.

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #417 Gepost op: september 10, 2019, 09:45:51 am »

ja als je nergens gaat en niemand tegen komt als je dan eens buiten komt kun je moeilijk iets komen vertellen é  .

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #418 Gepost op: september 10, 2019, 11:54:54 am »
er valt altijd wel wat te beleven...  :bleee: al die koffie's dat ge gaat gaan zuipen... tis altijd wel wat op de baan ofzo hé.

tutut, wat een uitvlucht moedre  :prt:

Voila en dag 1 van de werkweek is ook al gepasseerd. Morgen nog een alleen-dagje en dan donderdag thuis.

Intussen hopelijk snel herstel voor de blaar die ik heb opgelopen met die nieuwe wandelschoenen. 't waren er eigenlijk 2, maar door te gaan wandelen, was er een gans vel losgekomen... en nu moet dat natuurlijk genezen... 'k ga die nieuwe wandelschoenen maar wat mijden...  :8

Goedenamiddag iedereen :waved:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #419 Gepost op: september 10, 2019, 18:09:31 pm »
Auw, kan pijnlijk zijn, best inderdaad nu met oude supergemakkelijke wandelschoenen rondlopen.
Of een blote voeten wandelpad zoeken.  :lol:

Wij zijn een toerke gaan doen vandaag en Moos wat laten zwemmen.
Daarna frietjes van de frituur gaan halen en die aan een picknickbank opgegeten,
rustig in het zonneke langs het water, weinig wind, aangenaam temperatuurtje, best wel gezellig eigenlijk.

Nog een mooie avond allemaal. :waved: