Auteur Topic: Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)  (gelezen 30987 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)
« Reactie #360 Gepost op: juli 24, 2019, 23:12:06 pm »
Veel water vragen aan je baas. Onze klanten kregen allemaal een mail. Viviane zal dat beamen... of tis dat ze haar mailadres niet gegeven heeft aan de werkgever... tis namelijk dezelfde als waarvoor ik werk :lol:

Goedenacht trouwens

nu is 't 22 graden  :hihi:

sinds deze avond heeft Hans de airco uitgehaald... 't heeft nog lang geduurd. Hij heeft last van 't weer. Alé, hij zegt dat er een virusje in hem zit en dat kan dan natuurlijk niet...

Koud, warm, koud, warm... nergens goed voor hé.

Normaal zouden we woensdagavond met een groepje wandelen, maar er was er eentje bang dat we een zonneslag gingen krijgen IN het bos ... nuja, dan ik weer alleen hé.

toen ik de hondjes in de wagen wou laten springen, zag ik daar een dame zich omkleden aan een grijze wagen. Toen ging ze weg en toen ik vertrok stond ze met een halfnaakte (knap hoor :tong: ) man aan een andere wagen. Hoe stak dat in elkaar... :D

Mooi weer betekent veel knap volk op de baan... maar die ene die ik zag bij het verlaten van de wijk sloeg toch alles.

Sixpack-mens met blond haar een een spiegelzonnebril op een soort ligfiets. Dat was ook niet om op te vallen volgens mij. Volledig legaal bruin ... dat zal dan wel zonnebank zijn volgens mij.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #361 Gepost op: juli 25, 2019, 21:44:42 pm »
af en toe naar buiten gegaan om toch eens m'n kop te tonen aan de blauwe hemel :D

Goedenavond allemaal :waved:

mobiele airco... helpt eigenlijk niet zoveel, is maar een graad gezakt... wij hebben 27 graden, maar 't voelt hier wel fris aan (vind ik)

Om 19u00 was 't 40 graden in Zedelgem, ik haalde mama op om iets te gaan drinken... om 20u00 haar terug naar huis gebracht, was het 38 graden.
Daarna naar 't bos, in 't bos (toen ik terugkwam was ' 20u45) was 't 31 graden. Buiten het bos was 't 35 graden. Mama woont regio Brugge.
Bij ons, richting kust ook 35 graden

wel vette wolken te zien en af en toe een donder. Volgens Meteo - de link staat op onze voorpagina - zou het rond 22u30 bij ons moeten gaan onweren... 'k heb idd nog wat gedonder gehoord, maar 't zal hier gene vetten zijn ofwel pas vannacht.

Morgen zit ik dus op een locatie zonder gordijn of rolluik... als 't niet is afgekoeld, wordt het daar een smeltoven :tong:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #362 Gepost op: juli 27, 2019, 22:14:05 pm »
Regendag... vanmorgen blijkbaar nog eens geonweerd, ik sliep daar dwars doorheen

goedenavond allemaal :waved:

gewandeld in een 'plaatselijk' bos, waar je hooguit 4.5km in kan wandelen. Foto's nog eens op het forum gezet :D

En wat ik heb meegemaakt gisteren staat in Hondenparlement...

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #363 Gepost op: juli 28, 2019, 17:22:44 pm »
Goeie avond, het weekend zit er weeral op, het was maar een trieste dag vandaag, heb het echt koud gehad, ware het niet van een ding of ik had de verwarming aan gezet, voor morgen spreken ze van warmer, het moet natuurlijk niet zijn gelijk donderdag é dat was een beetje te veel van het goeie, we zijn niet ver met Ché gegaan juist een plas toerke tot op het pleintje en terug mijn beestje heeft verschrikkelijk af gezien die laatst dagen,
Morgen naar de kliniek voor een hart onderzoek voor mijn man, k' weet zonder wat de arts gaat zeggen
Nog een prettige avond allemaal en tot later  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #364 Gepost op: juli 29, 2019, 06:12:38 am »
Goeiemorgen voor de verandering :waved:

hopelijk enkel maar een check ivm dat hartonderzoek...

en ivm 'niet zoals donderdag', je hebt gelijk... Weer van het ene uiterste in het andere, maar ik hield me sterk... :tong: toch in korte broek en shirt (zonder mouwen, ik draag er niet graag met) op stap geweest. Redelijk doorgestapt, dus had ik lekker warm. :lol:

18km gewandeld in het Nederlandse Biervliet... af en toe een spettertje gehad, maar de zon kwam niet tevoorschijn... of zouden die droge momenten die 'komende opklaringen vanuit het westen' zijn geweest? :denk:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #365 Gepost op: juli 30, 2019, 13:09:14 pm »
Voorlaatste dag van de solden, toch nog even gaan zien in de Decathlon of er nog iets te vinden is.

Nieuwe wandelschoenen... eventueel een paar korte broeken... ik heb er wel, maar er zitten er daar tussen die eigenlijk meer dienen als zwembroek en gezien zo'n broekjes niet meer mogen in een zwemkom + zo vaak ga ik niet meer zwemmen, zijn die eigenlijk overbodig... + een paar lange trainingsbroeken... Want ooit Hans nieuwe gekocht, maar wat aan de korte kant. Ik kan ze evengoed laten inleggen en dat doe je niet met trainingsbroeken. Eigenlijk heb ik er maar 3 deftige voor in de winter (dubbele voering)...

en ik zou nieuwe hemden moeten hebben en een paar nieuwe singlets (want t-shirten zijn niet zo aan mij besteed)...

nieuwe garderobe mag wel es :lol: + een paar nieuwe jeansbroeken of een andere... om weg te gaan, zou eigenlijk ook wel mogen, maar dat zal ik wel niet vinden in de decathlon denk ik :lol:

Goedemiddag iedereen :waved:

het wordt eigenlijk een rustige week om te wandelen. Morgen met de groep, donderdag met Els normaal gezien en vrijdag zie ik nog wel.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #366 Gepost op: juli 30, 2019, 17:35:37 pm »
Echtgenoot is voor een jaar goed gekeurd, juist 6 kilo vermageren hij weegt te veel wat normaal is als je stopt met roken hij mag ook bepaalde medicatie afbouwen wat goed is juist een zwaardere pil voor zijn cholesterol die is een beetje te hoog, dus alles bij alles een goede uitslag,
Gisteren vergeten dat het vuurwerk was heb er toch niets van gehoord was al in lalaland
Een prettige avond nog en tot later,  :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #367 Gepost op: juli 31, 2019, 17:25:02 pm »
 :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #368 Gepost op: augustus 01, 2019, 10:20:53 am »
Gisteren was het een nat-nietnat wandeling... niemand deed zijn regenjas aan, dus deed ik het dan ook maar niet :tong: lekker solidair.

Onderweg nog gestopt aan een plaatselijk café'tje... één zo verstopt dat je ervan verbaasd bent dat er volk komt :lol:

Goedemiddag iedereen :waved:

stoppen met roken... tja... ooit eens, maar dan gaan ze me moeten opsluiten vrees ik... in quarantaine, ver weg van de pakjes...

Ik ga straks naar Nieuwkerke.. Bijna franse grens en met dat Els niet mee kan, zal ik alleen zijn...

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #369 Gepost op: augustus 01, 2019, 17:20:06 pm »
Stoppen met roken, op letten dat je niet verzwaard, echtgenoot moet 6 kilo vermageren, hij heeft er niet veel goesting in, maar het zal moeten het is te belastend voor zijn hart, vandaag al weer een menutje van de Lidl gegeten niet goed é zit te veel zout in maar hij trekt zich dat niet aan, kan mij daar toch zo kwaad in maken é en hij trekt zijn schouders op  :cry: :kweetni: :kweetni:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #370 Gepost op: augustus 02, 2019, 23:07:09 pm »
Tja, wij eten sowieso al niet veel zout...

vroeger vollebak op de frieten... bij m'n ouders thuis, soms 3x naar de friterie.

Goedenavond iedereen :waved:

werd een rustige namiddag. Nuka'tje moest rusten zei de mama... Dus alleen met de kooikers op schok geweest. Samen met Nele en Cheryl naar de vagevuurbossen en ik mocht eens volgen ipv te leiden :lol:

geen regen gehad, beetje zon...

en morgen (of vandaag in feite al) dacht ik van naar regio Dranouter terug te keren... om een 14tje te doen ... zien nog wel.

zonder knooppunten, want die gaan zo ver niet. OOk maar dwaas vind ik dat. Waarom is intussen het ganse land niet 'geknooppunterd'... Ze hadden al lang regio Zedelgem en Oostkamp ook zo kunnen doen... Paadjes genoeg.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #371 Gepost op: augustus 05, 2019, 18:08:38 pm »
Kuismaddametje is geweest huisje is weer proper en fris, het was 4 weken en om eerlijk te zijn heb ik de laatste week niet veel gedaan, zou niet anders willen doen dan slapen, morgen vroeg naar de huisarts om bloed te trekken zal er toch eens van spreken het kan gewoon niet meer zijn, ik kom er maar door als ik met Ché buiten ben, maar tegen dat ik thuis ben ben ik al weer erg moe, ik voel er mij niet goed bij, maar ik heb een goeie wekker een met een natte neus die tegen mijn arm geduwd word, Chétje komt op tijd mij wakker maken  :hihi:
Een prettige avond, en tot later 

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #372 Gepost op: augustus 06, 2019, 18:54:56 pm »
Aaaaahhhh, nog één die zijn baasjes wakker maakt. 'k Ben meteen blij dat ik niet alleen ben :lol:

Pharos komt eerst en als Pip merkt dat één van de twee gewekt is, komt ie erbij staan... de snoodaards. En ze doen door tot er eentje wakker is hoor :lol:

Ze hebben een periode gehad van 6u15, maar gelukkig is dat terug over. Mooi weer op 't uur dat ik normaal opsta. Dus helaas ook op de dagen dat ik thuis ben :tong: zoals morgen.

Goedenavond allemaal :waved:

reclame gemaakt voor m'n wandelgroep op woensdag bij een andere kooikereigenares, die ik tegenkwam aan de kerk van Loppem.
'k Heb dezelfde route van gisteren gedaan. Slimme Tim had wel het fototoestel mee, maar het kaartje voor de foto's thuis vergeten. Dus vandaag herwandeld
in omgekeerde richting... Nuka gisteren volle toer meegedaan, vandaag aan haar oude pootjes gedacht en de laatste 4 a 5km mee laten stappen. Intussen heb ik mijn ma een soort dropping laten doen... Eer die mij vond in de rijkeluisstraten van Brugge  :fluit: :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #373 Gepost op: augustus 08, 2019, 00:11:44 am »
Zo, de verjaardag zit er ook weer op...

voormiddag gewandeld met iemand wiens hond niet echt overeenkomt met de andere honden van de groep en 't was ook alweer een poos geleden dat ik die gezien had... dus een inspanning geleverd door dan maar 2x dezelfde wandeling te doen. Namiddag dus met de rest van de groep. Daarna iedereen nog een drinkje getracteerd - 3 gingen er naar huis... en een cremeke gegeten... dat was ook de eerste keer op een ander dan thuis. een goeie coupe Advocaat.

EIgenlijk heb ik Hans dus niet zoveel gezien :lol: komt ervan als hij zelf niets gepland had hé.

Tot later vandaag eh allemaal :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #374 Gepost op: augustus 08, 2019, 17:43:00 pm »
Een late proficiat met u verjaardag Tim, ja Ché doet dat wel meer mij wakker maken als ik een dutje doe in de namiddag, maar dan gebaar ik dat ik het niet gewaar ben  :hihi: :hihi:, intussen roep mijn man hem en kan ik mooi thuis blijven als het slecht weer is,