Auteur Topic: Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)  (gelezen 3615 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #30 Gepost op: januari 18, 2019, 00:30:17 am »
ja efkes hé, maar eens wat mee gepraat en 't was daarna wel in orde. Heeft toch een poos zijn pop zo gelaten :lol:

Vandaag besloot hij mijn pop (die ik al heb van in m'n kindertijd) te pakken omdat ie zijn eigen pluchepop niet kreeg...  :hihi:

Goedenacht allemaal :waved:

onze poetsdame kreeg van mij een gedichtje voor haar nieuwjaar en samen hebben we een cadeau'tje gegeven. Dat doen we wel vaker. Met sinterklaas heeft ze ook iets gehad.

Ik geef wat ik zelf niet krijg... niet dat klanten wat moeten geven maar een woordje op 't eind van 't jaar "dank om ons te helpen ons huis op orde te houden" is toch wel het minimale.

Terwijl zij poetst ga ik dan stappen. Dan zijn de hondjes uit de weg. Niet dat dat niet zou lukken als ze er wel zijn, maar tis gemakkelijker.

'k ben naar Merendree geweest. Toen ik er nog rondreed kreeg ik een hagelvlaag over me heen en tijdens 't wandelen gewoon een ijzige wind, niets nats te merken :lol:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #31 Gepost op: januari 18, 2019, 18:37:13 pm »
Mijn poets madammetje krijgt ook elk jaar een cadeautje, zo dat ze weet dat ik het apprecieert wat ze doet , veel heb ik niet te vertellen er gebeurd ook niet veel hier, juist dat ze naast de deur seffens bij ons binnen gaan zitten met hun boren en kappen, ze zijn muren aan het afschieten en het mag stoppen voor vandaag het is al van in de voormiddag bezig :grrr: :grrr: muur: muur: :knuppel: :knuppel:
Nog een prettige avond iedereen  :waved: 

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #32 Gepost op: januari 19, 2019, 13:24:22 pm »
Heb je geluk dat het geen werf is, das voor meerdere maanden...

ken een mevrouw die dat zo voorheeft en dan die muziek vollebak natuurlijk.

Goedemiddag iedereen :waved:

vandaag rustdag voor de hondjes. Vanavond party met taart voor iemand dat 50 is geworden, dus 'k mag niet te ver lopen eh :lol:

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #33 Gepost op: januari 20, 2019, 18:57:40 pm »
 :hey:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #34 Gepost op: januari 20, 2019, 19:43:21 pm »
Tim die man heeft dat huis al 12 jaar en hij is er al 10 jaar aan en af aan het kappen en kloppen en boren niet te doen wat hij daar al aan verbouwd en terug af gebroken heeft niet normaal, eerst heeft hij er 5 studio's van gemaakt en nu gaat hij er een eensgezins woning van maken, hij heeft zelfs de scheidingsmuur van de eetplaats en de gang uitgebroken nu staat zijn trap naar boven ongeveer in het midden van zijn living, onvoorstelbaar, zijn regenwater afvoer buis van zijn dak heeft hij in zijn living geplaatst, moet je niet vragen wat een bricoleur dat dat is, een dezer dagen zit hij bij ons binnen met zijn breekhamer niet meer normaal diene vent en zo kan ik nog een uur door gaan maar ik zal het je maar besparen
Zo genoeg gefoeterd  :hihi:
Nog een prettige avond

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #35 Gepost op: januari 21, 2019, 07:14:16 am »
Zie je wel dat je wat te vertellen hebt :tong:

dag Ilero :waved:

Gaat het een beetje met je?

-

Goedemorgen iedereen :waved:

1 jaar Pip ten huize Tim & Hans is nu zéker een feit. Gisteren nog ne keer gewandeld, waar we hem voor de eerste keer hebben ontmoet.

't was mooi weer, dus dan komt iedereen naar buiten. Op weg naar huis een ommetje gemaakt, want verderop was er blijkbaar een file van 11 minuten en daar bedank ik toch voor.

Vandaag terug naar de tandarts en toch eens opwerpen dat het weghalen van die ene tand wellicht geen goed idee was. Diene wortel gaf steun (volgens mij) aan een andere tand en nu heb ik dus last van die 'andere' tand. Ik ben dat nog tegengekomen... eens zien wat ie gaat zeggen van mijne theorie  :hihi:

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #36 Gepost op: januari 21, 2019, 07:41:51 am »
Hier druk met alles te regelen
Druk op het werk
Druk met de hondjes leren alleen te blijven (opnieuw) wat we eerst gingen doen als we in ons huisje zaten. Maar moet ik gaan werken dus het moet nu.
Heerlijk genoten van het koude zonnige weer.
Bezig met dozen te sorteren.

Goedemorgen

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #37 Gepost op: januari 22, 2019, 07:16:06 am »
Ik herinnerde me dat nog dat je dat wou aanleren, dat alleenblijven... hopelijk lukt dat redelijk  :knuff:

sneeuw? ze hebben ons weer goed liggen  :knuppel:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #38 Gepost op: januari 22, 2019, 22:31:24 pm »
En toen was er toch nog sneeuw :D

me happy... 'k ben naar Woumen (voor de niet-wvl'ers : Diksmuide/Ieper) geweest... ik had meer het binnenland moeten ingaan denk ik. Er was daar wel sneeuw, maar veel was 't niet.
Samengewandeld met een mijnheer die zelf geen honden heeft, maar hij riep ook niet dat ik mijn honden moest aanlijnen... en ik stond eerst nog voor een hoop water - weliswaar bevroren maar nog niet sterk genoeg om meer dan 14kg te dragen :lol: Dus hij zag mijn honden eerst en dan om de hoek mij... Gezien die gewoon doorstapte en de honden met hem meekwamen... leek hij toch niet echt schrik te hebben van die 'gevaarlijke' honden. Nu, in ieder geval was het voor hem een bewijs dat loslopende honden geen gevaar zijn... en met dat we dan nog wat gebabbeld hebben, zal hij zeker wel gesnapt hebben dat ik wel wat afweet van honden.

En dat het nog maar wat bijsneeuwt  :joepie:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #39 Gepost op: januari 23, 2019, 07:12:43 am »
tis nog wat aan 't bijsneeuwen...  :mrgreen:

daarnet - ik had alweer teveel gestoeft door te zeggen dat ze elkaars evenwicht hadden gevonden - waren de hondjes mij aan 't likken aan de benen (zoals elke morgen), mr Pip had duidelijk ergens weer een nors moment, hapt ie ineens naar Pharos... hij wou het been duidelijk voor hem alleen.
Pip onder z'n voeten gegeven en Pharos gezegd dat ie bij me moest blijven, want anders heeft Pip zeker wéér gewonnen. Dat zal effe geen benen likken meer zijn si... godverdikke toch.

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #40 Gepost op: januari 23, 2019, 07:47:52 am »
Sneeuw is mooi op den buiten en in velden en parken enzo, ik zou dus ergens anders moeten gaan wonen.
In 't stad en langs drukke wegen met al dat zout wordt dat jammer genoeg zo'n smoske.
Hier in de buurt is het echt onmogelijk om naast het zout te lopen. Slecht voor de pootjes ook. Veiliger ja, dat dan weer wel. :lol:
 :denk: Niet meer strooien, en iedereen te voet of met paard en kar :hmpf: hoe mooi zou da ni zijn. :hihi:

Goeiemorgen allemaal. :hey:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #41 Gepost op: januari 23, 2019, 13:15:58 pm »
doe maar je wagen van de hand... en koop 'n koets ...; in de winter dan met een wollen sokske extra :mrgreen:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #42 Gepost op: januari 23, 2019, 18:32:22 pm »
Of wel een slee en de honden laten trekken :hihi: :hihi:, Ché heeft het niet erg op met al die sneeuw doet pijn aan zijn poten gisteren al mankend naar huis gekomen, poten af gedroogd en het manken was over, ook deze voormiddag trekken naar het park vlug een drolletje en een plasje gedaan en dan aan't trekken naar huis om vlug binnen te zijn, nee hij is niet zot van sneeuw, ik vind sneeuw mooi als het vers is maar na een paar auto's al die vuile pap niet zo fijn meer
Echtgenoot wilde magree boodschappen doen deze namiddag om zijn batterij op te laden naar de Aldi, lidl colruyt op Raversijde  gereden, had van middag een beetje willen lezen nu ja dan niet é
Nog een prettige avond allemaal  :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #43 Gepost op: januari 25, 2019, 17:54:37 pm »
 :hey:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #44 Gepost op: januari 26, 2019, 09:38:57 am »
Intussen heb je veel bijgelezen :D

denk ik ?

mijn rechterwijsvinger doet vooral 's ochtends pijn... bovenop die linkerpols dus. Ben echt aan 't aftakelen en kben nog maar 40...  :zucht: MAAR zolang mijn voeten nog goed werken, ben ik content :lol: dak kan wandelen eh.

Gisteren was 't echt raar... We starten in de regen op dat ene pad, we komen aan het centrum, amper nog een spetter. Achter het centrum is een bos, doen we daar een toer, moeten we dan terug door het centrum om aan dat pad te geraken. Komen we aan dat pad, begint dat weer te regenen...  :krab: ergens een scheidingslijn daarboven in de wolken precies.

Vandaag nog snel een toerke zoeken voor straks met Els en Dirk, want ik ben het gisterenavond vergeten... dat durft weleens voor te vallen. Pc uitzetten en dan  :doh: verdikke, dat vergeten...  :hihi: