Auteur Topic: Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)  (gelezen 8134 keer)

viviane en 11 gasten bekijken dit topic.

Online viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #240 Gepost op: mei 21, 2019, 17:39:25 pm »
Ché heeft deze namiddag met een pup van 7 maanden gespeeld hij aan zijn flexilijn en de pup los, mijn man heeft zijn ogen uitgekeken dat is de eerste keer dat hij dat doet, ik was er jammer genoeg niet bij had het graag mee gemaakt
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #241 Gepost op: mei 22, 2019, 23:15:19 pm »
Ergens is het normaal gedrag. Ik heb altijd gehoord dat volwassen honden niets doen naar pups. Nu... in de praktijk is dat al vaak anders gebleken.

Hij wordt ook ouder en dus 'zachter'.

Goedenavond allemaal :waved:

met een aangenaam groepje naar St.-Joris Beernem geweest. En dezelfde van verleden week ook nu weer te laat. Die gaan toch eens moeten kijken voor een degelijke GPS... ofwel hem eens updaten :tong:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #242 Gepost op: mei 24, 2019, 12:24:13 pm »
vanavond eens wat tracks erop zetten... wordt hoog tijd hé, of zou ik 't nu doen? Wandeling is in de vroege vooravond... kheb nog 'n uur... ff denken :tong:

Goedemiddag iedereen :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #243 Gepost op: mei 24, 2019, 13:39:11 pm »
Dadizele, munte, Merendree, Kluisbergen, berlare, gijzenzele...

tot nu toe deze... ff zoeken hier in 't café wat ik nog had geschreven dak moest doen :tong:

Online viviane

• Blaffertje
« Reactie #244 Gepost op: mei 24, 2019, 17:37:21 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #245 Gepost op: mei 24, 2019, 19:25:18 pm »
alé zeg... komée goe verlopen?

oe is 't met Ché? en met uw man? en al op reis geweest naar het Anker? :D

Online viviane

• Blaffertje
« Reactie #246 Gepost op: mei 25, 2019, 18:06:00 pm »
Met Kómee naar Zeebrugge bootje gaan varen in de haven was leuk en mooi weer we hebben er allemaal van genoten, Ché en echtgenoot maken het alle bij heel goed, Geen reis voor ons in de nabije toekomst echtgenoot heeft geen goesting  muur:, zou wel eens op vakantie willen maar ja alleen moet ik er niet aan denken
Voor de goei stemmen morgen maar wie dat zijn geen gedacht van  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #247 Gepost op: mei 26, 2019, 00:53:13 am »
voor iedereen is een partij goed... maarja, uiteindelijk zijn ze toch allemaal hetzelfde. Veel beloftes op voorhand en niets waarheid... ook al omdat de partij waarmee ze samen werken het dan niet wil... maakt allemaal niet zoveel uit denk ik.

Goedenacht allemaal :waved:

dat wordt geen hondenschool... Stemmen en daarna naar een communiefeest...

en het Anker, daarmee bedoelde ik de bootjes in Oostende :wink:

Gisteren (intussen) met Els en haar man (wat al lang geleden was alweer) naar Asse geweest. Héél mooie wandeling... naar het eind toe in een regenvlaag gezeten, wisten we meteen weer waar een regenjas voor dient :lol:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #248 Gepost op: mei 26, 2019, 09:44:02 am »
Zo, gestemd... kwerd uit m'n bed getrommeld door Hans... :lol: "Om 10u moet je niet gaan, want dan staat het bomvol"

lokaal 41 stond bijna tot buiten... en wij hadden 40, dus daar stonden er toen maar 7. Viel dus goed mee.

De 39 stond leeg. Was er daar een ouder persoon supercontent. Hij had maar één probleem: "waar was zijn vrouw?" :lol:

Alé,... en straks nog naar een stijf feestje. Veel zoenen en handjes geven aan mensen die je maar 4x op 'n jaar ziet. Ik doe het nog niet bij mensen die ik quasi dagelijks zie ...  :LOL:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #249 Gepost op: mei 26, 2019, 18:33:15 pm »
Ben ook al vroeg gaan stemmen, rond half 9, en maar een paar mensen voor mij dus dat viel goed mee, 'k was rap terug buiten.

De wandeling naar het Heidebos daarna was een hindernissenparcours,
er was een mountainbikewedstrijd, dus constant uit de weg en Moos dicht houden, vermoeiend wandelen zo.
En heel veel teken van zijn vacht moeten plukken ook, maar allee, weg is weg, die ambetanterikskes kunnen zich dan toch al niet meer vastzetten.

Fijne avond nog allemaal! :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #250 Gepost op: mei 26, 2019, 21:35:45 pm »
Als je zou gaan besluiten om de 7de juni te gaan wandelen in de Oude Kale... 's avonds :lol: laat het ook maar, ze gaan daar wat 'natuurlopen' :tong:

Goedenavond allen :waved:

communiefeestje is gepasseerd en de uitslag van de verkiezing is bijna voltooid...

kanton Brugge is wel 'traag'... 20/185 geteld een kwartier geleden... wat doen ze daar eigenlijk? ... slapen? :tong:

ps: iemand heeft de website van VLB gehackt, dus die is voorlopig niet bereikbaar...

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #251 Gepost op: mei 27, 2019, 05:15:37 am »
 :hey:

Vrijdag een deel dozen klaar gezet om binnen 14d die al te verhuizen. Veel trappekes gedaan. Moesten van de zolder naar de veranda. Waren dozen die dus niet uitgepakt zijn vorig jaar, bewust.
Zaterdag voormiddag gaan wandelen. Namiddag familie samenkomst. Lekker gegeten, Zino en Sammy zijn daar ook altijd welkom (tot in de keuken  :lol: ) en hebben een super grote tuin tot hun beschikking.
Zondag was ik niets waard en ben ik ook pas tegen de middag gaan stemmen. Was ook binnen en buiten. Tegen de avond dan nog een redelijk toerke gedaan.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #252 Gepost op: mei 27, 2019, 12:45:15 pm »
Een druk weekend maw, Ilero :lol:

Ken nog iemand die gaat verhuizen... na maandenlang alle huizen in de regio te hebben afgelopen, vond ze 'eindelijk' een eigenaar bereid om haar toe te staan met 2 honden.
En die was dan eigenlijk nog niet pro, tis dankzij de broers en zussen dat het in orde is gekomen.
Ze had eerder al een fiat gekregen en dan komt die eigenares vertellen dat ze 'haar wel graag had en het graag aan haar had gegeven' maar uiteindelijk kozen ze dan toch iemand anders.
Dat is hetzelfde als met solliciteren 'je was goed en we hadden je graag een kans gegeven' blabla, ik geloof daar niet meer in. Mooi ja knikken en even zuchten...

Goedemiddag iedereen :waved:

wou gisteren foto's plaatsen van Merendree wandeling 2, maar Imgur was even nukkig als de uitslag van de verkiezingen. We gaan het eens opnieuw proberen.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #253 Gepost op: mei 27, 2019, 20:30:36 pm »
Erg eh. Op een kooikerpagina op facebook vraagt iemand zich af hoe het komt dat zijn oudste hond plots later gaat eten... en hij vermeld erbij dat ie nog 'n jongere hond heeft.

Dus ik werp op dat het kan zijn dat de plaats in de roedel verandert volgens de leeftijd.

En dan komt er een zeur (want tis een nederlandse en die zeuren ipv zagen) ff vermelden dat ze dat allemaal quatch vind. Ik heb erop gezucht... kga niet meer lezen, zeg. Ambetant mens. Als zij het gedrag van haar eigen honden niet wenst te bekijken, dat ze maar doet, maar ze moet een ander niet aanvallen...

ik ga nog een wandeling doen... Munte.

Goedenavond :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #254 Gepost op: mei 28, 2019, 11:45:06 am »
Goedemiddag...

al die ouderen en mensen met halve tijdswerken met overschot van tijd en geen tijd om dag te komen zeggen :tong:

Vervanging gedaan, toffe mensen maar mijn dada niet. 4u rond je oren hangen... pff, ga dan eens naar de winkel zeg.

en 't zal geen herhaling zijn, want ze willen 't liefst de namiddag,... en ik werk niet in de namiddag. Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om zich nog aan te passen voor klanten... en das ook niet leuk. in de VM dan thuis zijn... en dan nog moeten gaan werken... bweikes