Auteur Topic: Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)  (gelezen 8127 keer)

viviane en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #210 Gepost op: april 30, 2019, 06:12:43 am »
Goeiemorgen iedereen.

Kga ne keer thuisblijven deze namiddag... die foto's plaatsen en de tracks en 'k zou m'n wagen nog ne keer willen stofzuigen, want dat is ook wel nodig.

Alé, 'k ben gaan werken :waved:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #211 Gepost op: april 30, 2019, 13:07:13 pm »
Stofzuigen zal ik maar laten... kheb een beetje teveel willen doen deze voormiddag... Gans dat huis stond overkop :hihi: maar dat geeft dan wel pijn in m'n hand...

Goedenamiddag :waved:

kga nog eens wat foto'kes plaatsen. Sommigen willen dat niet (meer) doen op 't forum omdat dat tijdrovend is... achja, alles moet vooruit gaan hé en bij FB smijt je dat erop en 't staat erop, niets meer met linken zetten enzo... in een mum van tijd is 't geklaard, maar dan heb je wel een slechtere kwaliteit.

Nu soit... ik ben ouderwets  :hmpf: en ik vind dat niet erg... :D

Online viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #212 Gepost op: mei 01, 2019, 17:12:02 pm »
 :hey:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #213 Gepost op: mei 01, 2019, 22:43:47 pm »
Vandaag een aangename wandeling erdoor gedraaid.

Om 10u een uitstapje in Oostkamp, dan samen gezellig gaan eten in La Brasserie en daarna nog een toertje in Torhout... 21 hondjes in de namiddag,... de voormiddag heb ik ze niet geteld. Er waren 3 koppels mee die de ganse dag hebben meegelopen. Voor herhaling vatbaar zeiden ze.

't zal voor in september zijn denk ik..

Goedenavond allemaal :waved:

en nu nog een toerke zoeken voor morgen, samen met Wim uit Merelbeke.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #214 Gepost op: mei 02, 2019, 23:53:54 pm »
toerke viel goed mee, ondanks dat ik mijn wandelgps in de wagen had laten liggen. 'k Ben afgegaan op mijn fotografisch geheugen en 'k moet zeggen dat ik maar 1x gemist ben...

Samen met Wim naar Merelbeke... nog maar eens, gezien hij geen wagen had. Das dan nog 't voordeel als je in de buurt woont van wandelpaden. 'k Heb nu nog 1 route in gedachten die we es kunnen doen... en dan is 't ne keer aan hem om een toerke te fabriceren :D

Morgen rustdag normaal... avondwandeling bedoel ik daarmee... Nuka'tje mag ook eens rusten.

Goedenacht allemaal :waved:

Online viviane

• Blaffertje
« Reactie #215 Gepost op: mei 03, 2019, 17:01:47 pm »
 :waved:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #216 Gepost op: mei 05, 2019, 08:12:55 am »
 :hey:
gisteren tussen de hagelbolletjes gewandeld, eens zien of we het vandaag droog gaan kunnen houden,
en daarna waarschijnlijk frietjes van de frituur gaan eten :cheerB:

nog een mooie zondag allemaal  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #217 Gepost op: mei 05, 2019, 12:53:12 pm »
ik had gisteren 3 vlaagjes. Eéntje bij aanvang - zat ik nog in m'n auto :lol: - daarna halfweg, maar ik werd beschermd door de bomen op dat moment. En dan meer naar 't eind toe... lang leve het smal zijn, ik kon me net verschuilen achter een lantaarnpaal :lol: die was wat heviger... maar allemaal wel korte.

Goedemiddag iedereen :waved:

geen hondenschool vandaag... Eigenlijk straf he. 4 trainers en blijkbaar geen enkele die kan lesgeven. De woensdag vind ik te lastig om te doen, omdat ik al ga wandelen en das dan gewoon niet haalbaar. Pharosje moet ook eten - nadien dan - dus dat eten zou ik dan al mee moeten hebben van 's middags. Das dan misschien wel haalbaar mits een koeltas ofzo, maar Pip moet ook nog terug naar huis. Ik vind het ook wat onnozel. Wandelen tot ca 17u, dan Nuka bij m'n moeder gaan afzetten en om 19u00 weer vertrekken naar de HS... Ik heb graag wat tijd over. Een ander plakt dat allemaal mooi toe op één of andere manier, maar bij mij lukt dat dus niet :D

kga eens alle tracks online zetten van routes die ik gedaan heb.

St.-Blasius Boekel
St.-Kornelis Horebeke
Merendree
Mullem
Munte

de foto's staan er al op...

Ah en de vernieuwing van eentje uit Sijsele - gisteren gedaan - daar post ik dan ook nog foto's van.

Online viviane

• Blaffertje
« Reactie #218 Gepost op: mei 06, 2019, 16:56:05 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #219 Gepost op: mei 07, 2019, 23:18:45 pm »
ambetante dag gepasseerd voor Pip

deze namiddag naar de trimster... ik liet hem achter en ging naar huis. Pas thuis werd ik al opgebeld "Kom maar terug, hij wil niet"

1ste keer was dat allemaal nieuw... liet ie alles toe, maar ditmaal dus niet. Hij heeft veel snoepjes gegeten, want alleen dan hapt ie niet. Daar gaan we toch es iets moeten op vinden...

Goedenacht trouwens :waved:

ze had speciaal voor mijnheer worteltjes gesneden... Moest ie dat niet hebben. Snoepjes gaven de doorslag... :lol:

Maarja, door al dat gesnoep had ie dan ook veel dorst. Thuis meteen de pot leegdrinken, dan op wandeling ook drinken, dan na de wandeling ook drinken, thuis weer drinken... Dan nog willen spelen (zoals elke avond) en ineens HUP der al weer uit :puke: OP zijn mand de eerste lading. Hij moest nog en dat kon dan op de vloer. En natuurlijk niet pal in 't midden van 't kussen, maar in de plooi...  :?

die ligt dus te drogen intussen.

Toen ging ie apart gaan liggen, op de 'canapé'. Dat is een kussen met een rand aan, precies als een zetel. Ooit es gekocht voor een verjaardag van Chucky. Maar daar had ie blijkbaar ook nog gespogen...

Nu ligt ie dan toch te slapen (eindelijk).

Online viviane

• Blaffertje
« Reactie #220 Gepost op: mei 08, 2019, 17:07:00 pm »
Arme Pip 'tzal van de zenuwen geweest zijn,
Niet tegen staande de dreiging van regen deze morgen toch een redelijke droge toer kunnen doen, maar het laatste stuk over geslagen Ché was te moe
Deze namiddag mijn nieuwe fiets binnen gedaan voor garantie controle, en de ketting na zien want hij is af gevallen verleden week, een geluk dat er een mevrouw gestopt is die hem er weer op gekregen heeft anders was het te voet van de Opex naar Oostende en dat op en nuchtere maag
Morgen gaan we met Komée naar Vleteren naar de Zonnegloed een dieren opvang, hopelijk blijf het droog, is niets leuk aan in de regen daar rond slenteren en de dieren zullen dan ook wel binnen zitten zeker
Zo dat was het meer weet ik niet  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #221 Gepost op: mei 09, 2019, 00:09:02 am »
Van die Zonnegloed heb ik nog gehoord.

Veel plezier Viviane :waved:

Goedenacht iedereen :waved:

Toen ik deze middag thuiskwam, is dat buikje van Pip weer gaan opspelen - mss van teveel bewegen... waardoor alles er opnieuw uitkwam. Hij is thuisgebleven met de wandeling. Anders had ik garantie weer prijs in de wagen. Pharos liet het niet aan zijn hart komen :lol: Aangename wandeling gehad. Net op 't moment dat we uitstapten om te starten, stopte het met regenen... en iedereen goed aangekleed... komt die zon er dan door, iedereen liep dan te zweten :lol:

Ivm dat van Pip: opgejaagd zijn - want dat trimmen is niet zijn dada (hijgen) en dan nog eens 2u lang snoepjes fretten omdat hij anders hapt als je hem wil kammen.

Ik had een sms gestuurd naar Bruno - ne goeie maat die gedragstherapeut is

"Traag kammen en elke keer het goed gaat, stoppen voor even en herbeginnen"

ja goeienoene... Hij mag het eens komen voortonen anders. :eehm:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #222 Gepost op: mei 09, 2019, 11:41:53 am »
Ontdekt dat je met je hondje los mag buiten de bebouwde kom van Damme en diens deelgemeenten... Mocht je als toerist op stap zijn met je hond... ge weet maar nooit.

Mijnheer de agent laat wel duidelijk blijken in zijn brief - aan mij gericht - dat hij er niet mee akkoord gaat... tsss

Goedemiddag iedereen :waved:

ik ga wandelen in Wervik... straks eens m'n moeder laten rijden si.  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #223 Gepost op: mei 09, 2019, 23:45:14 pm »
Goedenavond...

1 bui gehad op de wandeling, ca 10km gestapt. Viel dus goed mee hé.

Wandeling beetje in 't water gevallen, niet van de regen, maar wel van 't laatste stuk... een straat met racekarren. Ze mogen toch eens wat doen aan die sluipwegen... en dan wil CD&V, NVA en nog een partij "meer straten" ik vind dat er al genoeg zijn  :hmm:

Online viviane

• Blaffertje
« Reactie #224 Gepost op: mei 10, 2019, 17:10:05 pm »
Gisteren was een leuke namiddag, het weer viel goed mee, juist een vlaag gehad op weg naar de zonnegloed, we hebben niet alles gezien ze sloten om 17 uur, maar het was leuk, wel steen moe toen ik thuis kwam 22.15 uur lag ik al in bed, maar al bij al is het goed mee gevallen, volgende wee is het petanque, en de week er op een haven rond vaart in Zeebrugge hopelijk is er niemand zeeziek
Zo iedereen een prettig weekend, en voor de mama een gezellig Moederdag  :waved: