Auteur Topic: Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)  (gelezen 9906 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #195 Gepost op: april 23, 2019, 06:02:49 am »
Goedemorgen iedereen :waved:

iedereen megabruin met al dat chocolade-eten gisteren en eergisteren :lol:

Gisteren gewandeld in de regio van Munte en onverwacht water gevonden. 't was leuk... iemand mee dat we nog niet kenden... omdat ze normaal wellicht werkt :lol: maar op een feestdag zijn de meesten thuis. Ge zou dan méér volk verwachten. Maarja... het zij zo. Ik mis ze niet. Liever met 4 goeie op stap dan met 10 slechte.

1 mei is ook zoiets. Organiseer ik nog eens een dubbelwandeling. Over een ganse dag stappen. Voormiddag 4km bijv en namiddag 10km.

Deden we vroeger vaak met het forum. Ook dit is een feestdag en dan zou je denken dat er eens mensen meegaan die anders niet kunnen... maar ook hier zien we geen beweging. Ik vraag me dan af waarom je je in een groep invoegt - wat al gratis is - als je dan toch geen vin verroert (inspanning levert)

Nu soit. Heb ik 6 wandelaars, vind ik dat ook al genoeg.

Alé, tot later eh :waved:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Ilero

• Slopertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #196 Gepost op: april 23, 2019, 06:30:24 am »
:groet:

Zo een hele dag wandelen in groep is voor mij te vermoeiend en te zwaar. Dan moet ik mij 'sanderderdaags ziek melden op het werk

Hier het paasweekend te hard gewerkt in de tuin. Alles doet weer / nog pijn. Maar moesttuinje is klaar.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #197 Gepost op: april 23, 2019, 17:09:41 pm »
Goeienavond
Straks mijn laatste kini beurt , hopelijk houd mijn nek nu zijn manieren,
Donderdag gaan minigolfen  maar ik zal niet mee doen laatste keer 2 weken last er van gehad in mijn nek, dus beter van toe te kijken zal wel de score op schrijven,
Vrijdag mijn man zijn 2 de oog laten opereren hopelijk ziet hij beter dan met zijn rechter oog
met Chétje alles goed juist dat hij een zindelijke piet geworden is, nieuw kauw been gekregen hij moet ze niet hebben, gelukkig weet ik altijd aan wie ik ze kwijt kan
Zo dat was het tot later  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #198 Gepost op: april 24, 2019, 23:34:14 pm »
bwa, zo'n grote groep is 't niet hoor Ilero...

4 of 5 mensen...

Goedenavond allemaal :waved:

1 kleine bui gehad ... ff m'n jacket aangetrokken omdat we toen stilstonden en het fris aanvoelde, maar toen kwam de zon terug en buiten nog 5 spetters van een vette wolk die dan is weggewaaid, hebben we niets meer gehad. Op weg naar huis wel nog in Beernem een goeie regenbui. M'n autoraam is ook weer gewassen :lol:

Morgen ga ik dan eindelijk m'n wandeling in Merendree afwandelen... die ligt nu toch ook al een weekje op de plank... ik wil weg eh in de namiddag als de poetshulp komt... en 'k zou nog moeten zien voor een paasei :lol:

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #199 Gepost op: april 25, 2019, 05:24:00 am »
Voor mij zijn dat veel mensen samen, veel gepraat, veel lawaai... zorgt voor kortsluiting in mijn hoofd, zorgt ervoor dat ik mij extra moet concentreren, zorgt ervoor dat ik kapot ben na de wandeling. Lang leven een chemobrain

:groet:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #200 Gepost op: april 25, 2019, 09:32:13 am »
ach, we kunnen ook stil zijn hoor :lol: tis enkel 'Martine' van 't asiel die veel kwettert. Maar als 't niet gaat, dan gaat het niet hé.

:knuff:

Goedevoormiddag iedereen :waved:

ff de hondjes uitlaten en daarna de boel hier wat aan de kanten doen, want de poetshulp komt over een uur...

Deze namiddag zal 't niet Merendree worden denk ik... 'k peins dat ik naar Mullem ga... beetje meer op en neer en hopelijk wat meer veldweg. Geen zin in 'zoekwerk' tussen huizen vandaag. Mss als Els nog es kan,... das dan leuker met 2.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #201 Gepost op: april 25, 2019, 17:25:03 pm »
Geen minigolf vandaag, de indoor in Middelkerke was gesloten, dan maar naar mijn maatje haar huis geweest een gezelschapsspel gespeeld en geknuffeld met Boris haar cocker Spaniël, een lief beestje van bijna 1 jaar heb vele zoentjes gekregen op een gegeven moment stond hij achter mij met zijn achter poten op de armsteun van de zetel en met zijn voorpoten op mijn schouders aan mijn haar te snuffelen de gekkerd, was een gezellige namiddag heb mij geamuseerd
Morgen terug naar de kliniek om echtgenoot zijn andere oog te laten opereren hopelijk ziet hij beter dan met zijn ander oog
Zo dat was het dan weer nog een prettige avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #202 Gepost op: april 25, 2019, 21:15:36 pm »
Ik heb in de regen gewandeld... alé, 500 meter.

Kwas meteen doornat. Khad in WVL moeten blijven verdikke, hier was 't droog. :tong:

bij thuiskomst zag ik dan een vette wolk, maar twas niet voor ons... Amper regen gehad.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #203 Gepost op: april 26, 2019, 23:11:11 pm »
Vandaag de wandeling opnieuw gedaan met Nele... in de zon voor 75%, toch veel leuker hoor :lol:

Morgen weet ik nog niet wat ik ga doen...

straks hier nog foto's van de wandeling plaatsen. Alé, hier = op 't forum hé. En de track erop zetten. Was 'n mooie tocht...

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #204 Gepost op: april 27, 2019, 12:50:47 pm »
 :hey:

Hier deze week nog geen regen gehad tijdens mijn toerkes. Hopelijk straks ook niet. Heb met een vriendin afgesproken om iets te gaan drinken en ben van plan om te voet tot daar te gaan  met de hondjes

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #205 Gepost op: april 27, 2019, 16:59:05 pm »
Echtgenoot zijn 2de oog is ook gedaan en heel goed gelukt, hij heeft van heel de dag nog zijn bril niet op gehad wat een goed teken is, we zijn in het ziekenhuis blijven eten was lekker, hij is zelfs deze morgen zelf met Ché naar buiten geweest moet ik daar om al van 7 uur op staan, nu ben blij dat het zo goed gegaan is, deze na middag juist met Ché naar het park geweest we zijn niet lang gebleven was te veel wind
Zo dat was het meer weet ik niet :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #206 Gepost op: april 27, 2019, 23:18:10 pm »
deze namiddag toch maar naar Merendree maar niet helemaal gewandeld zoals ik 't had getekend...

bij mij was 't regen, droog, regen, droog, regen, droog :D

morgen geven ze nog slechter weer... ff denken of ik naar de HS wil of niet :lol:

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #207 Gepost op: april 28, 2019, 16:26:25 pm »
Gisteren op de heenweg een miezerbuike gehad, toen ik op het terras (overdekt) zat, een stevige bui, op de terug weg weer een miezerbuike.

Vanmorgen een miezerbuike, 11.5km gewandeld op goed gelukt.
Namiddag ook een miezerbuike toen ik mee wilde wandelen met natuurpunt maar die gids had te veel te vertellen, ben toen alleen ervan door gegaan en nog eens 7,5 km gewandeld.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #208 Gepost op: april 28, 2019, 22:34:41 pm »
Ge zult met Els moeten meegaan de volgende keer... die leert ook wat bij NP :D

om 15u26 aangekomen waar ik wou wandelen... gans de weg door miezerbui'tjes, maar daar natuurlijk een heuze vlaag... ik maar wachten en wachten... intussen bleek er ook een 2PK'tjes evenement te zijn :D

om 16u00 dan toch maar uit de wagen gekomen en gelukkig is 't dan na 10 minuten toch gestopt... onderweg toch wat zon gehad en dan op 't eind toch weer regen. Hield er me dan nog een man tegen om te babbelen over de hondjes...

en morgen ga ik terug naar die kanten om een wandeling opnieuw te doen met Els.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #209 Gepost op: april 28, 2019, 22:56:04 pm »
onthouden: foto's & tracks Munte & Mullem  :hihi: en nog de track van St.-B-B.