Auteur Topic: Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)  (gelezen 8167 keer)

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #150 Gepost op: maart 22, 2019, 17:53:21 pm »
 :hey:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #151 Gepost op: maart 23, 2019, 00:09:18 am »
Ik ga later vandaag terug naar waar ik eergisteren ben geweest want ik ben m'n fototoestel vergeten. Kwam ik daar een interessant plaatsje tegen en dan staan die honden daar zo mooi te wezen. Ik aan 't vloeken dat ik mijn toestel niet mee had  :zucht:

Vrijdagmiddag heb ik toch een uurtje in de zon gelegen hoor :tong: ge moet met iets beginnen hé.

Goedenacht iedereen :waved:

later vandaag dus terug naar Oedelem, nog eens de 7km gaan doen. Ik vermoed dat toch, want naast m'n digitaal fototoestel, was ik ook m'n wandelgps vergeten. Tis een toerke om eens te doen op een woensdag.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #152 Gepost op: maart 23, 2019, 18:33:31 pm »
In Oedelem heb ik een vriendin wonen, maar ben er lang niet meer geweest
Donderdag in de Lidl een stappenteller gekocht, was nieuwsgierig hoeveel stappen mijn toer was 5830 stappen wat voor mij niet slecht is, en 4,7 km had gisteren in totaal bijna 8000 stappen ben er wel blij mee,
Vandaag lakens gewassen gedroogd gestreken en terug op gelegd moet er dan geen uit de kast halen zie  :hihi:
Van middag vegetarisch gegeten de eerste keer dat ik dat klaar gemaakt heb en het was lekker, het was zo'n doos met alles er in van de Lidl, ga dat nog kopen zie
Zo meer weet ik niet meer 
Nog een prettig weekend  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #153 Gepost op: maart 24, 2019, 21:55:34 pm »
Geen stappen geteld vandaag... wel agility - in trage versie met Pharos :tong: - gespeeld en in de namiddag met 3x4 poten 15km gewandeld. Dus das samen 60km hé :lol:

en zo ontdekt dat er ergens een pad werd aangepast met meer onverhard, ... zo ontdek je nog eens wat.

Goedenavond allemaal :waved:

gekeken naar de Mol op 4... en daarna nog rewind voor Undercover :D

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #154 Gepost op: maart 25, 2019, 08:45:49 am »

Hier gisteren in de 30.000 stappen. Mooie wandeling gedaan van 10km. Ervoor nog gepoetst  en zo.
Hier altijd veel stappen op een dag. 4 x wandelen met hondjes wegens voorlopig geen tuin. 2 hoog wonen momenteel zonder lift. Dus dat is minstens 8 keer die trappen doen op een dag.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #155 Gepost op: maart 25, 2019, 18:36:06 pm »
En ik die al blij was met mijn 8000 stappen  :lachertje:
Goedenavond allemaal, niet veel te vertellen, ben weer aan het lezen geslagen, was weer een tijdje geleden dat ik nog een boek in mijn handen had genomen, en te zeggen dat ik vroeger 3 boeken in een week uit las
Zo dat was het tot later  :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #156 Gepost op: maart 26, 2019, 18:16:34 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #157 Gepost op: maart 27, 2019, 00:08:19 am »
Ja, boeken lezen doe ik enkel nog op reis eigenlijk... 'k heb van Hans een 10delige gekregen van Hercule Poirot... dat komt er dan enkel maar van op reis ...

Goedenavond iedereen :waved:

Hans wast lange broeken en die van gisteren erbij natuurlijk, was amper vuil... vanaf die 1 spat aarde erop ziet, gaat dat de was in :zucht: dus heb ik dan maar een kniebroek aangedaan om te gaan stappen. Was wel wat aan de frisse kant :lol: ja, ik heb nog lange broeken hoor, maar van die 'zomertypes', dus dat komt op 't zelfde uit als m'n korte kniebroek dan.

Gewandeld in 't Beverhoutsveld... toch nog iets van Natuur dat we in wvl hebben, waar je langer dan 10 stappen kan zetten zonder straat tegen te komen :lol:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #158 Gepost op: maart 28, 2019, 12:05:06 pm »
alé, ik ga dan eens wandelen... Poetsvrouw aangekomen en ik loop niet graag in haar weg, ook al zegt ze dat dat niet stoort.

Tis - voorlopig toch nog - goed weer, dus we gaan naar St.-Lievens Esse, koekeloeren of we daar nog een mooie wandeling kunnen uithalen, zonder dat we teveel andere routes erin hebben zitten.

Goedemiddag iedereen :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #159 Gepost op: maart 29, 2019, 13:43:31 pm »
Bril kopen uitgesteld naar morgen... tis nog tot de 31ste (gratis glazen bij aankoop montuur). Ik vond dak te weinig tijd had deze namiddag. Ik haat opjaaggedoe...

dus morgenochtend een uurtje wandelen met de honden, daarna naar Hans Anders en dan heb ik nog tijd voor online prutserijen om dan naar dat verjaardagsfeestje te vertrekken... en dan hopelijk rond 18u00 daar weer weg, om terug met de hondjes te gaan wandelen... en wie weet heb ik een vriendelijke mama die haar hondje komt afleveren op de plaats waar ik zou willen wandelen... ongeacht welk uur het is  :D

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #160 Gepost op: maart 29, 2019, 18:14:31 pm »
Goede avond
Gisteren met Kómee naar Nieuwpoort geweest, naar het museum over de oorlog van 14-18, een half uurtje rond gelopen, was niet veel te zien maar ze vroegen we 7€ per persoon, wat ik veel geld vond, daar na naar de Vierboete( clubhuis en cafetaria van de lucht macht) maar die was gesloten, dan maar naar het vliegveld en daar een koffietje gedronken. Rond 17,30 uur terug thuis
Gisteren middag chinees gaan halen voor t' ventjes zijn verjaardag, hij werd er 70 waar gaat de tijd, nog 2 jaar en half en het is aan mijnen toer
Strakjes naar de kini begin het stilletjes moe te worden
Tim die brillen van Hans Anders zijn dat goeie brillen? Ik weet niet of ik dat zou betrouwen die goedkope dingen
Zo dat was het voor vandaag

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #161 Gepost op: maart 30, 2019, 18:51:28 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #162 Gepost op: maart 31, 2019, 12:03:40 pm »
Ik ben niet geweest...

maar ik heb eigenlijk altijd al brillen gehad van Hans Anders of Pearle... Ook Hans heeft er 2 van Pearle.

Die van den optiek vind ik te duur voor mijn portemonnee. Heb er toch nog nooit problemen mee gehad. Uiteindelijk zijn die mensen ook geschoold.

Maar natuurlijk als je de optieker uit de straat wil steunen... dan moet je blijven gaan hé.

ben niet geweest op vrijdag omdat het te mooi weer was en ik lag liever wat in de zon :hihi: en zaterdag moesten we weg... had ik dan geen zin in de voormiddag :tong: en vandaag zou ik ook nog kunnen gaan, maar dan moet ik het wandelen weer laten...

daarbij, hoogdringend is 't nog niet, 'k zal wachten tot een gelijkaardige actie.

En nu nog wat zoeken om te stappen... ofwel moet ik toch maar naar St.-Lievens Esse, maar ben eigenlijk niet zo tevreden van de track... bovendien zou ik hier en daar nog wat moeten uitzoeken en 'k heb geen zin in uitzoeken. 'k zal maar eens een bestaande wandeling doen zeker? :D

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #163 Gepost op: april 02, 2019, 14:03:47 pm »

Het verschil volgens mij tussen de optieker en hans anders is dat hans anders een keten is en in het groot kan inkopen en daardoor betere prijzen voor de klanten kunnen geven.
Mama haar laatste kwam ook van bij Hans Anders. Nu weet ik wel niet wat hun service na verkoop is. Of die even goed is als bij de optieker.
Proficiat voor uw ventje.
Hier een protesterend lijf. 2 huizen onderhouden en nu moet de caravan ook nog gepoetst worden begint zijn tol te eisen. En 1 huis is dan eigenlijk niet bij te houden met de werkzaamheden. Dan heb je pas de badkamer gepoetst en zijn ze weer aan het slijpen en het doen  :rolleyes: Dat is dan weer het nadeel als je hulp krijgt. Die werken niet kamer per kamer maar die doen wat hun uitkomt met het weer en zo.
En dan vallen al die feestdagen dit jaar ook nog eens zo laat en gewoon verkeerd voor mij. Anders kon ik een weekverlof nemen tussen hemelvaart en pinksteren. Dan was ik bijna 2 weken thuis en moest maar 4 dagen afgeven maar nu valt dat zo laat dat ik geen verlof kan krijgen want we moeten dan belastingsbrieven invullen  :rolleyes: Pasen eind april tja dan moet de btw binnen  :rolleyes:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #164 Gepost op: april 02, 2019, 21:09:31 pm »
Citaat
Dat is dan weer het nadeel als je hulp krijgt. Die werken niet kamer per kamer maar die doen wat hun uitkomt met het weer en zo.

Jij vraagt, zij doen

das de bedoeling.

Ikzelf ben bijv geen soort poetshulp die zich niet 4u aan één kamer kan bezighouden. Dat verveelt me. Dus zorgt mijn verantwoordelijke ook niet voor zo'n locaties.

Die Carine (die ik 2C noem) had vroeger een poetshulp en zij wou van die dame dat ze kamer per kamer deed. Liever 4u aan de keuken (zei ze dan), dan 4u over het ganse oppervlak.

Ikzelf ben dus van de andere mening. Ik heb dan liever dat alle kamers een beurt hebben gehad... wat ben je ermee dat bijv de woonkamer en keuken gedaan zijn als de rest nog vuil is? Dan pak je het vuil vanuit de andere ruimtes weer mee naar de ruimte waar het blinkt... das mijn gedachtengang. Ik probeer dus altijd alle vloeren te doen (op zijn minst)

Soit... als jij dus zou zeggen tegen je hulp dat ze kamer per kamer moet werken, dan doen die dat... normaal gezien :lol:

ivm Hans Anders of Pearle... ik ben vaak te lui om daarna terug te gaan om bijv de neusbrug te laten reinigen  :oops: maar normaal is dat gratis ... maar de weg naar Oostende is ver en de parkings zijn niet gratis.... Fiets? tja. Ik heb die  :hihi: en dat is het ook zowat

Goedenavond allemaal :waved:

ipv wagen te wassen, ben ik maar gaan wandelen met een select groepje... deze avond (rond 18u40) is 't dan in Zedelgem beginnen regenen. 't Kwam van de kust in ieder geval, want daar was de lucht droog, maar de grond nat :lol: