Auteur Topic: Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)  (gelezen 3104 keer)

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #105 Gepost op: februari 22, 2019, 19:24:53 pm »
Nee Tim zo erg was het niet, gelukkig is het nu gedaan en mijn handen zijn heel zacht juist een baby poepke  :hihi:
Pip ziet en prachtig getrimd uit en die knopen zijn er in om uit gehaald worden é  :hihi:
Nog een prettige avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #106 Gepost op: februari 22, 2019, 23:51:42 pm »
Een prettige avond :waved:

vraagt er iemand aan mij voor een wandeling omgeving Koersel... tja, ik ben niet van daar hé. Hij zal zelf iets moeten zoeken vrees ik...

Vandaag gewandeld in Drongen, m'n wandelpartner voor Meilegem heeft afgezegd... en dan had ik geen zin meer om speciaal tot daar te rijden.

Vandaag ook onze poetsjuf op bezoek gehad. Ze had anders een gat in haar planning... en Hans is zo lief geweest om haar te zeggen dat ze mocht komen.
Volgende week moet ze dan maar ne keer onze slaapkamer erbij nemen.

Nu nog toerke zoeken voor morgen. ZOndag zal 't nen kleintje zijn, want met Pharos clubkampioenschap.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #107 Gepost op: februari 23, 2019, 12:39:36 pm »
een leuke middag iedereen :waved:

kga een nieuwe wandeling doen in Schepdaal.

das grondgebied Dilbeek.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #108 Gepost op: februari 23, 2019, 18:14:57 pm »
Vanmorgen een bleken tegen gekomen, moest naar een begraving in de kerk en had vergeten dat je in de kerk stoelgeld moet betalen  :oops: het is van 1999 bij de begraving van mijn mama dat ik nog in een kerk ben binnen geweest, verschillend begravingen in de aula van Marote en daar moet je niet betalen é, ben dan maar voorzichtig naar buiten gegaan en naar huis gekomen en met Ché gaan stappen heb toch een kaartje af gegeven maar als ze gaan weten van wie het komt is nog een andere vraag,
Deze namiddag terwijl echtgenoot lag te maffen, stilletjes met Ché naar buiten gegaan en terug mijn grote toer gedaan we hebben er alle twee deugd van gehad, nu ligt hij naast de zetel te snurken, die twee venten van mij kunnen er weg mee zulle
Zo nog een prettige avond en tot later  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #109 Gepost op: februari 24, 2019, 14:43:32 pm »
Goedemiddag :waved:

bij mij gaan die begrafenissen elkaar opvolgen in rottempo vermoed ik... al mijn nonkels leven nog en van die ene dat gestorven is aan mama-kant (haar broer) was ik nog kind... en al mijn tantes leven nog en alle familieleden van Hans leven nog... enkel mijn oma in 2008 ... daar ben ik heen geweest, haar 'begrafenis' was eigenlijk de strooiweide in Oostkamp... en de vriend van m'n broer, maar het jaartal ben ik kwijt.

dus ik heb dat nog maar weinig meegemaakt...

en dan kan je zeggen: hopelijk nooit... Maar dat gaat niet hé...

--

Clubkampioenschap deze voormiddag redelijk goed gegaan, 1 toestel heeft ie geweigerd...

ik wou meedoen met de beloften (dat is een test-wedstrijdachtig iets) en ik mag niet van de hondenschool, omdat ze vinden dat Pharos te weinig gemotiveerd is. Ik zei dan: maar op een ander plein kan dat een heel ander hondje zijn. Maarja si... dan maar niet. Zal ik dan maar op het clubkampioenschap wsl weer de 2de zijn eh (op 4)

al de rest heeft te rappe honden en dan gaan ze missen - weigeringen bij de vleet en diskwalificaties... en dan loop ik daar gezellig tussen met mijn tragere hond.

:hmpf:

kga wandelen, nog wat genieten van 't goe weer... maar de vraag is altijd 'waar', met zo'n mooi weer is iedereen buiten eh en ik wandel al ne keer graag op m'n gemak.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #110 Gepost op: februari 26, 2019, 00:11:42 am »
Zo, de dag is ook weer om... Weer een stralend zonnetje achter de kiezen.

18 graden om te wandelen, toch maar een driekwartbroek uitgehaald... 't mocht wel eens.

Gewandeld in St.-Martens Lennik, nu de track nog opladen en hier de foto'tjes presenteren.

Hoe was jullie dag? Ook tegen lezende Els :tong:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #111 Gepost op: februari 26, 2019, 18:15:47 pm »
Fijne dag gehad, een nieuwe fiets gekocht,krijg nog 80€ voor mijn oude fiets en die heeft maar 5000 frank gekost in de Aldi zeker 30 jaar geleden, er was wel nog niets aan nog maar nieuwe banden en helemaal na gekeken, doe hem weg omdat het steeds moeilijker is om op en af te stappen blijf met mijn voet steeds haperen en ben bang om te vallen, daar mee een fiets met een laag fraim gekocht mag hem morgen gaan afhalen ik blij  :cheerB: :dans:
Het was echt warm toen ik deze namiddag buiten kwam schrok er van het was beter dan gisteren vond dat er een koude wind stond, nu ja we zijn nog maar februari é
Zo nog een prettige avond allemaal tot later  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #112 Gepost op: februari 27, 2019, 01:35:39 am »
laatste dag mooi weer op woensdag. Ideaal, want ik ga met de groep naar het strand van De Panne. Hondjes mogen er los tot eind mei. Goed eh? :D

Goedenacht allemaal :waved:

deze morgen de zoon nog thuis en in zijn nest toen ik toe kwam. Van mij zou die eruit vliegen als de poetshulp komt... en de vader zou 'griep' hebben, maar om 10u00 was die ook gaan lopen... kwam ie dan terug thuis terwijl ik nog aan 't dweilen was in de keuken (en ze moeten langsdaar binnen), dus die heeft ook wat mogen wachten.

Rond 12u30 een cadeaubon opgedaan in 't Vielootje (Oudenburg) aan een lekkere steak met frietjes... en daarna wat genoten van de zon op 't bankje in de tuin, om dan nog wat te computeren en daarna nog een toerke van ca 1.5u gaan doen in Vladslo samen met enkele wandelvriendjes van de woensdag.

Morgen is 't trouwens gene vetten... 2 + ik, ... en ik die dacht dat iedereen zo zot stond van strand. Normaal doe ik dat niet snel met de woensdaggroep... ik hou zelf ook meer van slijk, dat blijft minder lang plakken.

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #113 Gepost op: februari 27, 2019, 06:23:20 am »
 :hey:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #114 Gepost op: februari 27, 2019, 08:21:35 am »
goeiemorgen  :waved:

veel plezier aan het strand Tim :thumbs:

hier zitten we met een flater van de firma die een nieuwe chauffage in de badkamer kwam plaatsen,
blijkbaar hadden ze de maat slecht opgemeten of een verkeerde bij,
en ergst van al, dan zonder nadenken of nakijken gewoon geplaatst,
staat die chauffage nu toch wel half voor het stopcontact zeker... muur:
weet je wat die dan als oplossing voorstelden? verzet uw stopcontact dan  :eek: :rolleyes: :neen:
dat wordt even alles opnieuw hé mannekes  :rolleyes: :doh: :hmm:

prettige dag nog allemaal :hey:

Offline Andina

• Blaffertje
« Reactie #115 Gepost op: februari 28, 2019, 18:14:34 pm »
Herkenbaar... Hier in de living bijna hetzelfde voorgehad.  :doh:

Offline Andina

• Blaffertje
« Reactie #116 Gepost op: februari 28, 2019, 18:22:32 pm »
Mabel heeft daarstraks 6 (zes!) rauwe eieren van het aanrecht gepikt die klaar lagen om te koken. Volledig opgevreten, zelfs niet veel schelp terug gevonden... zal wel goed zijn voor de kalkaanmaak zeker? :knuppel: :doh:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #117 Gepost op: februari 28, 2019, 19:24:45 pm »
 :hihi: :hihi: :hihi: Is goed voor het beendergestel, Ché heeft deze middag ook een eitje gekregen eentje maar  :lol:
Deze namiddag met Kòmee naar Westende geweest, in de duinen en op het strand gaan wandelen de hondjes waren mee die hebben wat gedaan van te ravotten, Er stond een ferme wind we waren juist in de tearoom toen het begon te regen nog wat gekletst bij een kopje koffie was wel leuk, mijn maatje terug gezien was weer al een tijdje geleden ze is niet lekker de laatste tijd daar door kan ze niet meer zo veel naar Kòmee komen, volgende week is het muziek namiddag hopelijk kan ze dan komen want dat vindt ze leuk
Nog een prettige avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #118 Gepost op: maart 01, 2019, 00:08:07 am »
Ik had pas halfweg de wandeling een goeie regenvlaag (vandaag) ... en gisteren was 't zalig op het strand van De Panne

vroeger mocht je daar enkel tijdens de winter zelf op het strand en dan nog zo dicht mogelijk aan de waterlijn... Maar ze hebben dat veranderd naar 'tot eind mei'... maw, véél langer dan pakweg in Oostende. Ja, Raversijde gans 't jaar, maar als 't volle bak toeristenbak is, kunde daar ook niet komen. We hebben dat es willen doen met zo'n maandelijkse 'strandwandeling'. Ge moet al eerst plaats vinden om je wagen te parkeren hé.

Goedenacht allemaal :waved:

nog nooit problemen gekend met vreemde plaatsingen... maar das idd 't handigst om dan te zeggen dat je je stopcontact maar moet verplaatsen. Op hun kosten dan?

dag Ilero :waved: genoten van de campeerkar verleden weekend?

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #119 Gepost op: maart 02, 2019, 00:06:49 am »
Nog ff zoeken waar we later vandaag gaan wandelen...

domme film op VTM...

De RObin Hood op 4 was beter, maarja, die is gedaan :lol:

Goedenacht iedereen :waved: