Auteur Topic: Babbelkotje van Dogsfriendly's Forum  (gelezen 155820 keer)

Offline Binno

• Platsmoeltje
  • Geslacht: Vrouw
Babbelkotje van Dogsfriendly's Forum
« Gepost op: januari 01, 2019, 09:57:54 am »
Goeiemorgen iedereen :waved:
een heel mooi en gezond 2019 voor jullie en voor jullie viervoetertjes! :thumbsup:
« Laatst bewerkt op: oktober 22, 2019, 21:59:58 pm door *~*DF*~* »

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #1 Gepost op: januari 01, 2019, 12:55:45 pm »
Voor u en de hondjes ook hé  :cheerB: :cheerB:

Gisterenavond was 't bij ons thuis, na middernacht... op de nieuwe dag dus hebben we pictionnary gespeeld... Kwestie van de dag goed in te zetten :D om 02u00 lagen we al in ons bedje en om 7u15 werd ik gewekt door 'GELUKKIG NIEUWJAAR' smsjes :tong: tot rond 8u00. Dan denk ik dat dat er allemaal zijn die zolang opgebleven zijn :D

Ivm de ontsteking: gisteren ca 10 tandartsen afgebeld (rond 13u30) tot ik er ene vond die 5 minuutjes van zijn tijd wou spenderen aan mijn mond... ik heb antibiotica moeten kopen en die nu gebruiken... 4 januari onder het tandartsmes... drukke dag want rond de middag moetek ook m'n wagen binnendoen voor onderhoud...

ik zeg niet al te veel en mag niet veel lachen... tis net alsof hij bij elke beweging kan exploderen... als ge Orofar kent: 't gelijkt (het gevoel) op zo'n bolleke...  :hihi:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #2 Gepost op: januari 01, 2019, 15:52:59 pm »
Aah een café met Moos zijn naam :crazy: dan spring ik nogeens binnen om te trakteren.  :zatjes:

Vandaag de overschotjes van gisteren opgegeten en uitgedronken, zonde om weg te gooien hé.

Succes de 4e bij de tandarts en veel beterschap Tim, da ge maar rap terug vlot kunt babbelen. :mrgreen: :thumbs:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #3 Gepost op: januari 01, 2019, 18:55:45 pm »
Een gelukkige nieuwjaar iedereen
Tim u zet jou jaar echt niet goed in é

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #4 Gepost op: januari 02, 2019, 23:27:22 pm »
nee... Die van hierboven was me niet goed gezind... ik zie vooral tegen de pijniging op bij de tandarts. Artsen verdoven mensen voordat ze ze pijn doen, maar een tandarts doet dat maar half. Ik zou 't liefst van al volledig verdoofd worden en niet enkel dat deel, want uiteindelijk voel je dat toch. :eek:
'k ben toch al van de zwelling af, iets wat me dafalgannekes deed slikken... vanwege de pijn. 't voelde aan alsof het je naar beneden trok. Na vorige nacht ineens alles weg. alé, zo goed als.

Goedenavond allemaal :waved:

gewandeld in Ruiselede, zonder regen... al een geluk en nu nog een toerke zoeken voor morgen, met Els.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #5 Gepost op: januari 03, 2019, 18:04:42 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #6 Gepost op: januari 04, 2019, 02:22:58 am »
Welkom in 2019 trouwens, Viviane :lol:

Later vandaag naar de tandarts, aan het St.-Catharinaplein in Oostende. Ik noem dat het centrum, maar Hans zegt dat dat de 'voorzijde' is... nuja... ik kan er gratis parkeren in ieder geval en ik hoop morgen ook plaats te vinden.

Goedenacht allemaal :waved:

gewandeld in Nederhasselt (oostvlaanderen) met Els en gelukkig geen regen gehad, alleen maar zon. Goed eh :D

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #7 Gepost op: januari 04, 2019, 14:54:42 pm »
goeiemiddag  :waved:

succes bij de tandarts Tim, hopelijk niet teveel pijn

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #8 Gepost op: januari 04, 2019, 18:24:09 pm »
Succes bij de tandarts, ik wist niet dat er aan het St Catharina plein een tandarts was, dat is bij mij in de buurt, ga eens moeten kijken waar die is
nog een prettige avond allemaal  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #9 Gepost op: januari 05, 2019, 01:56:12 am »
tis een mooi huis vind ik... vanbinnen dan toch. alé, 't deel dat ik kan zien. zo beetje 'old style', typisch herenhuis van vroeger.

M'n wortel ligt eruit en 't bloedde een beetje, wat logisch was. 30 minuten werk. Meteen nieuwe afspraak gemaakt, want er zit daar nog ergens een afgekraakte tand.

das eigenlijk erg eh... Mijn broer, die mag eten wat ie wil, snoepen wat ie wil... een paar gaatjes en dat is 't. Ik eet een snoepje en ik heb een gaatje... mijn tanden zijn veel broser. Ik ben in 't geheel veel broser :lol: ik brak vroeger vanalles en mijn broer nooit wat.

'k peins dat wat m'n vader afschoot en waar ik uit voortkwam, toch niet helemaal je dat was :lol:

Goedenacht allemaal :waved:

3 uur met verdoving... en eten was dus pas rond 21u00

Maar alé, kben weer safe tot de 14de dan.

En de wagen is ook op onderhoud geweest. Ik zei: "kga intussen wandelen met de hondjes"... in vergelijking met de garage van Hyundai waar een familiale sfeer heerste, was 't ier meer van 'fabriekstijl'... kom je dan terug, ga je zitten wachten en ik keek zo eens naar buiten... zie ik mijn wagen daar staan. Ipv dan te roepen dat ie af is (zucht). Ik naar da madammeke aan de balie. Bleek dat ie mijn factuur nog moest maken. 'k Peins had ik niet moeten afkomen, had ie 't waarschijnlijk wel nog wat getrokken...

Nuja... wagen kan ook weer verder voor een 15000tal km.

tussen garage en tandarts heb ik nog snel een ommetje gemaakt... Nuka opgepikt. Ik had mensen voor mij dat bos zien ingaan en ik dacht 'ik ben er vanaf tegen dat 't aan mij is'... Liepen die precies achter mij. Op een gelijklopend paadje zag ik ze mij voorbijsteken. "Tiens, vanwaar kwamen die ineens?" :krab:
Nuja, ik wandel wat trager en dacht van hen af te zijn, zeker toen 2 honden van een tuin afliepen en Pharosje begroetten... kwam ik ze op 't eind toch nog tegen. Natuurlijk Pharos daar recht naartoe. ik hoorde hen zeggen: "ge moet ze niet aanlijnen" Toch wel vriendelijk eh? En dat van mensen die zelf 2 aangelijnde Borders hadden... ik dacht dan van 'ik ga terugkeren, intussen gaan zij verderop zijn..." maar wat doen ze, ze slaan 't pad verderop in, waar ik dus liep. grrr...  :hihi: kwam ik ze weer tegen. 'k Heb dan de hondjes maar aangelijnd. Niet dat Pharos er nog eens zou naartoe gaan...

Als hij ze één maal heeft kunnen begroeten is hij tevreden... Er dan nog eens naartoe lopen doet ie niet meer.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #10 Gepost op: januari 05, 2019, 18:19:48 pm »
Goed dat alles tand en auto goed gegaan is, ik ga toch eens moeten kijken waar die tandarts is als ik daar donderdag passeer
een goeie avond nog en een prettig weekend of wat er nog van overblijft  :waved:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #11 Gepost op: januari 06, 2019, 08:29:54 am »
Goeiemorgen allemaal, nog een fijne zondag! :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #12 Gepost op: januari 06, 2019, 18:31:57 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #13 Gepost op: januari 08, 2019, 00:37:31 am »
Ik werd zaterdag gebeld door m'n klant van de maandag, dat ik maandag niet moest komen... "Ik moet met m'n broer naar de kliniek" zei ze.

Zondagavond heb ik laten weten (zo rond 17u45) dat ik eigenlijk beter toch zou komen, want als klanten 'te laat' afbellen, wordt dat sowieso aangerekend.  Ik moet bellen naar m'n werk en kan dat pas om 7u45 (maandagmorgen dan), tegen dat ze dan een plaats gevonden hebben, mij dat hebben laten weten en ik er dan ben, is 't 9u.

Vroeger ging ik gezegd hebben " 'k neem dan wel verlof" maar nu had ik er eigenlijk geen zin in. Dus ben ik maandagmorgen geweest en mevr zei dan zelf dat het eigenlijk nog zo slecht niet is.
Ze had me gezegd dat ze 'vroeg' wegmoesten, maar 't bleek uiteindelijk maar om 10u te zijn en om 11u30 was ze al terug. Tis dus enkel voor de woensdag dat ik vervangingen zal moeten doen.
En voor nu woensdag heb ik al een plekje, 'k ben er al es geweest en die mijnheer heeft blijkbaar echt gevraagd of Tim kon :D hij is supercontent van me. Normaal ging zijn vaste hulp terugkomen, maar die is blijkbaar nog altijd in ziekteverlof. Maakt mij niet uit, als ik maar ergens kan vervangen waar ik al ben geweest... Dat ze nog maar lang ziek is :tong:

de één zijn brood... :mrgreen:

Goedenacht trouwens.

Ik ben maandagnamiddag (kmoet dat zo typen eh, want tis alweer dinsdag) nog es regio Merelbeke geweest, want woensdag met de groep ernaartoe.
Khad een privaat bos, dus 'k heb 'n gans deel van de route niet kunnen doen  :zucht: zaterdag had ik een overwoekerd pad... tja, dan mixen we de route maar wat. Ik had 9km beloofd, 't zal er toch rond liggen.

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #14 Gepost op: januari 08, 2019, 12:58:18 pm »
En zo heb ik er een hondje bij.
Mama heeft ons verlaten gisterenochtend.
Het gaat zwaar en moeilijk zijn in het begin om voor de twee hondjes te zorgen maar we gaan ons best doen om Zino toch nog lekker te verwennen de tijd dat ze er is. Want ze begint toch bij de oude garde te komen met haar 10,5 jaar. Eens we ons ritme hebben zal ons dat wel lukken.
Vanavond neem ik ze mee naar het uitvaartcentrum zodat ze ook afscheid kunnen nemen.