Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 16533 keer)

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2018 - De Leutigoards
« Reactie #1185 Gepost op: december 07, 2018, 18:02:25 pm »
Straks naar de kini, heb een redelijke dag gehad, ziet er naar uit dat de kini toch iets helpt
Nog een prettige avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #1186 Gepost op: december 08, 2018, 01:02:46 am »
Gisterenvoormiddag zo droog als maar kan zijn, begint dat te gieten in de namiddag  muur:

had iemand gevraagd om te gaan wandelen. Pfff... ik ga dat niet meer doen, 9km vol in de regen... Alles kletsnat. regenjas hielp wel, dus dat eronder was droog :lol:

mijn 'waterdichte' schoenen blijken toch niet zo waterdicht te zijn... 't waren precies 2 aquaria met voeten erin...  :zucht:

Goedenacht iedereen :waved:

sinterklaas overleefd? ik had wat voorzien voor woensdag voor m'n groepje, maar ze natuurlijk vergeten... dus 'k ga 't uitdelen aan die van woensdag ll, als ze volgende week afkomen. De rest mag kijken en kwijlen :tong:

vandaag zaterdag ga ik niets plannen... Mijn schoenen moeten nog drogen en zondag heb ik ze nodig voor de les agility.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #1187 Gepost op: december 08, 2018, 10:16:47 am »
mijn 'waterdichte' schoenen blijken toch niet zo waterdicht te zijn... 't waren precies 2 aquaria met voeten erin...  :zucht:

ook al voorgehad met mijn waterdichte schoenen,
in de plensregen liep dat er gewoon langs boven in doordat mijn jeans ook lekkende nat was
*zomp zomp zomp* bij elke stap, ni te doen :hmm:

goeiemorgen allemaal  :zwaai:

voorlopig is het hier nog droog, maar wel oppassen da je ni wegvliegt of nen tak op uwe kop krijgt :bang: :lol:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #1188 Gepost op: december 09, 2018, 10:55:57 am »
 :groet:

nat buiten  :duimlaag:

'k hoop op beterschap of anders kan nuka nie gaan wandelen .   ze word echt een oud vrouwtje  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1189 Gepost op: december 09, 2018, 11:20:52 am »
ze geven beter weer ... en 'k heb al es gekeken op de buienradar op onze voorpagina... 't zal zo zijn ook.

Goedemorgen iedereen... of middag :lol:

niet naar de hs geweest, omdat die schoenen nog niet droog zijn van vrijdag. vroeger hadden we een warme chauffagekot, maar met die nieuwe chauffageketel is dat kot niet zo warm meer ... dus moet ik hopen op de verwarming om hun werk te doen.

'k weet dat, toen we de schoenen tegen de cv zetten vrijdagavond, dat er een plas water uit lag. Heb ik er maar een oude handdoek gelegd om het op te vangen... :lol:

Zo zijn de voeten ook weer eens gezalfd (Binno) :D

ivm dat wegvliegen, valt nog redelijk mee vind ik. In België overdrijven ze graag hé :D

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #1190 Gepost op: december 09, 2018, 18:26:30 pm »
 :waved:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #1191 Gepost op: december 11, 2018, 11:26:29 am »
 :groet:

tot nu toe nog droog buiten maar wel frisjes .

mijne truttemie ( nuka  :D )  voelt zich nie lekker .   gisterenavond 2x overgegeven en vandaag nog nie willen eten .

'k hoop da ze deze avond wel ga willen eten want die pil is er in gedaan .

wat vroeger een vrolijk luidruchtig hondje was is nu een zielig hoopje .

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1192 Gepost op: december 11, 2018, 14:05:46 pm »
Straks toerke van morgen verkennen... Eénmaal ze op stap is, komt dat wel goed met haar spieren.

Vertel ne keer in die topic van haar en haar Cushing wat je gisteren hebt gehoord van de dierenarts.

--

Goedenamiddag iedereen :waved:

Ik heb m'n vinger verbrand aan de houtkachel van m'n klant. "Warm eh?" was 't enige wat ie vroeg...

thuis dan maar door m'n vriendje laten mishandelen... Die blaar moest doorstekt worden met isobetadine, want die gaat sowieso stuk gemaakt worden. Ik ben teveel bezig met m'n handen. E, als die vanzelf stuk gaat, kan ik die niet ontsmetten...

Alé, tot vanavond eh  :zwaai:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #1193 Gepost op: december 11, 2018, 18:00:04 pm »

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1194 Gepost op: december 13, 2018, 00:17:39 am »
Intussen is er iemand aan het verjaren... niet verharen eh :lol:

Gewandeld in Jabbeke... Nuka'tje is maar zielig... Maar moeder gaat dat allemaal expliceren in diene topic, ze heeft anders toch niets te doen :tong:

vandaag mag ik naar de adviserende geneesheer si.. Daarna bij m'n moeder gaan eten en vrijdag krijgt zij van mij ne avondmaal :D

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #1195 Gepost op: december 13, 2018, 18:23:21 pm »

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1196 Gepost op: december 14, 2018, 14:17:12 pm »
Is da nu eigenlijk echt zoveel teveel gevraagd om eens te vertellen over je eigen hond?  :rolleyes: (tegen mijn moeder hoor Viviane :wink: )

Goedemiddag iedereen :waved:

vanavond gaan eten voor mama haar verjaardag en tussendoor moet ze naar de dierenarts bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek van Nuka'tje.

Verder weinig te vertellen... ik ga Nuka niet zien vandaag, want net zoals gisteren gaat Nuka niet mee op stap.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #1197 Gepost op: december 15, 2018, 18:12:18 pm »
Weet ik wel dat het niet tegen mij is Tim, voorlopig kleine toertjes met Ché, het beestje heeft zijn teen verstuikt moet nu pilletjes nemen, gelukkig mankt hij niet meer
Nog een prettige avond  :hey:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1198 Gepost op: december 16, 2018, 01:40:38 am »
Zal ik dan maar de topic over Cushing op orde houden...

Ché te wild geweest dat ie z'n teen verstuikt heeft? of jij erop getrapt? :tong:

Goedenacht allemaal :waved:

ik hoorde van een wandelvriendin dat ze haar kat binnendeed om tandjes te laten trekken en dat ze nu axatie heeft... incontinent ondermeer... ook goed eh dat.  :? iets misgegaan tijdens de 'operatie'

Ik weet nog niet of ik ga agility trainen morgen... kzou moeten hé, want anders al de 2de x dat ik niet ga en 'k vind dat spijtig voor Pharosje... zijn enigste moment om ff alleen te zijn met 't baasje.

In de namiddag ga ik normaal naar Melle... kerstwandeling van een dierenasiel. Els kent die... EH els?  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1199 Gepost op: december 17, 2018, 00:23:15 am »
Goedenacht iedereen :waved:

mijn gedachten zijn voortdurend bij Nuka... ik mis haar... niet alleen om te wandelen, maar in 't algemeen... en zo'n lief hondje zou dit niet mogen meemaken. :cry: