Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 19141 keer)

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2018 - De Warmtebron
« Reactie #945 Gepost op: juli 24, 2018, 16:01:36 pm »
Goeiemiddag  :zwaai:

Geen nors ventje - de mijne krijgt dat alleen als er wat mis is met één of ander gemotoriseerd geval  :lol:

Ik ben nogaltijd naarstig aan het opruimen op kantoor - een mens verzamelt wat door de jaren heen...

En de honden houden zich ook kranig, met de oudjes ga ik 's morgens zwemmen tegenwoordig en de andere koersen n de tuin en hebben hun trainingen en wedstrijden nog. Zaterdag had Wilma 93 in volle zon om 15 u  :doh: :lol:

Zondag zijn we zwartjes gaan kijken - maar dat is staatsgeheim  :hihi:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #946 Gepost op: juli 24, 2018, 17:00:47 pm »
Goeienavond
Deze morgen met een zak Purina brokken naar het blauw kruis geweest, had de zak door Dogofriends gekregen maar Ché eet enkel dieet voeding en ik wilde niet gaan mengen, er moeten nog een paar kilo's af bij hem maar het gaat de goede kant uit hij kan al weer op zijn rug liggen zodat we op zijn buik kunnen wrijven  :hihi:
Niet te ver gelopen vandaag veel te warm en alle schaduw plekjes op gezocht in het park
Nog een prettige avond   :waved:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #947 Gepost op: juli 24, 2018, 18:14:18 pm »
 :avond:

pfffffffffffffff en pfffffffffffffffffff   :hihi:  nie te doen zeg

in griekenland is het nog slechter gestelt ,  arme mensen daar , alles kwijt zowel huis als familieleden  :cry: :cry:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #948 Gepost op: juli 25, 2018, 13:27:55 pm »
ja... wij maar klagen van de warmte... maar hier zijn wij dat natuurlijk niet gewoon.

Wacht tot het weer 'maar' 20 graden gaat zijn, iedereen een vest aan :lol:

volgens de gazet 'past het menselijk lichaam zich automatisch aan de warmte aan'... en al die die nu staan te zweten voor dood, hebben een systeemfoutje :tong: of zitten teveel binnen in hun ijskelder van 20 graden :tong:

Goedemiddag :waved:

intussen is de airco hier geïnstalleerd. Hans heeft het nog lang uitgehouden...

Bij thuiskomst moest Pip 'tonen' aan Pharos dat enkel hij zo mag begroet worden door het baasje en Pharos moet maar wachten... kheb ne keer goe mijn gedacht gezegd  :grrr:, want 'k was er niet mee akkoord. Ik wil da ni... dat Pharos niet blij en plezant naar me toe komt gerend...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #949 Gepost op: juli 25, 2018, 17:00:29 pm »
Goeienavond
Het is ook warm voor de mensen die moeten werken, en niet iedereen heeft airco in huis é, met die mensen heb ik compassie, weet nog hoe wij zweette voor dat ze airco hadden in de Carrefour
Ze zijn hier in de buurt aan het bbqen   en het wa

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #950 Gepost op: juli 25, 2018, 17:08:34 pm »
Allee 't is lang geleden dat mijn tekst weer van 't zelf verzonden was,
Wat was ik aan het zegen, a ja die bbq dat ruikt zo lekker dat het water in mijn mond komt
Heb vandaag al een paar keer Chétjes zijn muiltje met een washandje nat gemaakt, hij kon het blijkbaar goed verdragen, mijn man ging zijn gezicht ook nat maken maar had wel vergeten zijn bril af te doen :hihi:
Het is verschrikkelijk wat er in Griekenland met die branden is gebeurd Rita en zoveel mensenlevens die verloren zijn gegaan, wij zitten hier dan nog goed zelfs met die hitte
Zo mensen nog een prettige avond en tot later  :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #951 Gepost op: juli 26, 2018, 16:55:15 pm »
 :waved:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #952 Gepost op: juli 26, 2018, 21:34:56 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Kleine douche daarstraks maar het helpt nauwelijks tegen de warmte. Nog maar eens gaan zwemmen... en morgenvroeg terug... het wordt saai  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #953 Gepost op: juli 26, 2018, 22:10:56 pm »
Toch raar eh... al die mensen die binnen blijven... en niemand die komt, zelfs ik niet  :oops:

Goeienavond :waved:

gans de dag geen flikker uitgestoken en dan rond 18u00 ne kaffie gaan drinken met de mama om daarna (19u) toch te gaan wandelen...
waarom gaat een mens eigenlijk tegen de avond aan? of het nu 10u is of 15u of 19u... 't blijft even warm.

33 graden, was 't...

hier in Zandvoorde ook nog 30u om 20u35.

Regen? beetje in Zedelgem en dan een paar verloren spetters in Loppem...

't was blijkbaar erger in Zaventem. Ken iemand die daar niet zoooooooooooooooo ver van woont en zij heeft dan weer niets gehad.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #954 Gepost op: juli 27, 2018, 13:03:09 pm »
35 graden deze middag = zandvoorde

das al redelijk dicht bij de kust hé... reken dus maar ca 33 aan de zeelijn zelf.

Goedemiddag iedereen :waved:

goe gezweet deze morgen, verschillende blaadjes keukenpapier verslonden aan het opslorpen van het lopende zweet :lol:

er hangen her en daar wolkenvelden, maar of die wat speciaals gaan uitspoken is nog maar de vraag.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #955 Gepost op: juli 27, 2018, 17:01:27 pm »
Klein vlaagje gehad tegen dat ik al de ramen dicht had was het al weer over, deze middag bij ons op het terras was het 42,5 graden net een bak oven, en mijne man zet dan nog alles open é maar wel ventilatoren aan zetten, heb altijd geweten dat je beter alles toe laat maar ja wie ben ik é
Zo nog een prettige avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #956 Gepost op: juli 28, 2018, 09:56:03 am »
Goedemiddag :waved:

vannacht hebben we wellicht een randje gehad van een onweer komende vanuit Gistel. Heb het wat zien bliksemen en in de verte horen rommelen. Wel 2 redelijke buien gehad.

Nu is 't een typische zomerdag... iedereen happy waarschijnlijk, maar ik ben 't al beu :tong:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #957 Gepost op: juli 28, 2018, 10:09:20 am »
 :zwaai: :waved: :hey:

gisteravond wel getelt  2 donderslagen en 1 bliksemschicht , geen regen , geen degelijke afkoeling dus .

deze morgen om 5 uur een goeie slavlaag en nu weer zonneschijn , tamelijk veel wind .

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #958 Gepost op: juli 28, 2018, 12:01:26 pm »
alé, geen regen? moh...

Zedelgem te vermijden dus... :lol:

wij hebben nu redelijk veel wind... 'k zal maar weer sokken aan doen...

...

Nee, ik ga straks m'n toer in Oedelem gaan doen, nieuw trackje... 7km. Zal wel doenbaar zijn nu.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #959 Gepost op: juli 29, 2018, 17:08:32 pm »
Heb een vriendin in Oedelem wonen Tim
Goeienavond
Deze middag gebbqt ventje had wat moeite om de fik er in te krijgen met die wind, het vlees was juist klaar toen het begon te regenen chance, was een mals stukje cote a' los, heb het been er af gesneden en een stuk met vlees aan aan Ché gegeven nog geen 5 minuten later heeft hij alles er uit gebraakt, heb het al gemerkt toen we KVV met rund gaven dat hij ook regelmatig moest braken, hij kan waarschijnlijk niet tegen het vlees, ik ga nu nog het vlees van de overige benen schrappen en het hem geven en zien wat er gebeurd, moet hij er ook van braken dan weten we het é geen rund 's vlees meer voor hem
Het is nog maar een dag minder weer en ik ben het al beu en het is voor de hele week heb ik gelezen, geef mij maar de zon
Zo nog een prettige avond en tot weder lezen  :waved: