Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 18099 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2018 - De Warmtebron
« Reactie #960 Gepost op: juli 30, 2018, 00:51:44 am »
ja, die warme zomer is gepasseerd vrees ik... Ze gaven eerst nog mooie dagen.

Goedenacht iedereen :waved:

had een leuke dag... Alleen jammer dat er weinig mensen voor de 10km kozen, waardoor ik er wat werkloos bij zat met momenten... ca 20 blaadjes waren er weggenomen, maar ik reken dat in 't dubbel... dus ik verwacht een 40tal wandelaars op z'n minst... is een goed begin voor een eerste keer.

Volgend jaar zie ik dat wel weer zitten. Eens praten met de bazin van de Cartouche, waar de start en einde was van de wandeling. Als zij dat ook nog ziet zitten, herhalen we dat eh.

Maar ik denk van te laten doorlopen tot 16u ofzo, ipv 13u... 't enige probleem is dan dat ik ook nog wel 'n groepswandeling wil doen, omdat niet iedereen 'wegbeschrijving' "kan" en dat ze liever in groep wandelen... en dan heb ik geen drankstand meer natuurlijk...

nu, we gaan dat nog eens bekijken...

Els? niet meegedaan aan de wedstrijd? :tong:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #961 Gepost op: juli 30, 2018, 13:55:01 pm »
Goeiemiddag  :zwaai:

Wandeling gisteren was gezellig, aanvankelijk weer wat gedoe omwille van weg zoeken, andere honden op ons pad en lastige Jussi maar dat werd elegant opgelost door dan gezellig samen verder te wandelen  :hihi: 
De wedstrijd is mij ontgaan - door het babbelen dan hé  :tong:  Ik ben nu het blaadje gaan zoeken uit curiositeit, laat een ander maar eens winnen, ik ken de weg al naar frankrijk  :8

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #962 Gepost op: juli 30, 2018, 15:25:03 pm »
ik wacht op een antwoord van Leen, maar ze blijft achterwege... dan ga ik vanavond maar een mail sturen naar de winnares. Ze is daar ook al es geweest :lol:

alé, 't hangt er vanaf of Leen de antwoorden beter kon gokken eh...

De vragen: in welk bos ze gewandeld hebben, in welk jaar dat Dogsfriendly voor de eerste maal een georganiseerde wandeling heeft gedaan voor 't goeie doel en de schiftingsvraag was hoeveel centen we gingen opgehaald hebben via de drankstand. :wink:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #963 Gepost op: juli 31, 2018, 15:43:21 pm »
De warmtebron is bijna uitgedroogd denk ik...

we gaan straks nog eens wandelen waar we gisteren gewandeld hebben... knappe gespierde jongens, de leiders... altijd leuk om eens naar te kijken als je wandelt ipv een boom :lol:

gisteren een ferme regenvlaag op me gehad. Snel terug naar de wagen, maar tegen dak er was, was 'k aglijk gans nat.. :lol:

Goedenamiddag :waved:

we hebben een pad in de tuin, nee, een echte... zo'n ene dat springt :lol:

vanavond zet ik wat foto's online.

Er zat er eentje nadat Chucky was gestorven en nu is 't wsl een kindje ervan... dus 2 dan eigenlijk :lol:

das zoals bij Dixie geweest. Toen Dixie stierf zat er ineens een konijn in onze tuin :lol: een wilde hé

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #964 Gepost op: juli 31, 2018, 17:03:44 pm »
Hopelijk is het geen voorteken Tim
Goedenavond
Vanmiddag het laatste stuk cote 'a los gegeten heb weer genoeg gehad tot volgend jaar, hebben jullie ook zo'n moeite om de menu van de week op te stellen? ik weet nooit wat we gaan eten en het is elke dag de zelfde vraag die mijn man stelt  :kweetni:
Gisteren hier ook een ferme vlaag gehad en van morgen wat gedruppel terwijl ik onder weg was met Ché, maar voor de rest was het weer heerlijk weer, het mag zo blijven van mij
Dat was het weer voor vandaag  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #965 Gepost op: augustus 01, 2018, 12:51:52 pm »
ivm niet weten wat gegeten: jaaaaaaaaaaaaaaaa :lol: elke dag stelt de kok de vraag: 'wat eten we morgen' :lol:

en als ik dan een voorstel heb, is 't van 'dat past niet samen' :lol:

Goedemiddag iedereen :waved:

straks alvast een toertje doen met Cheryl, de dame vanop de foto in het water (voor Viviane) :wink:

normaal wou ik naar een oudere dame (klant) gaan, die graag honden ziet... maar de mensen zien dat precies niet zitten om eens af te zakken om haar gelukkig te maken  :?

En dan ga ik naar de Brasserie... kzou daar ook moeten eten, want mijn kok had deze middag niets voorzien en daarna nog es gaan wandelen met een paar zieltjes die naar de oorspronkelijke avondwandeling gaan komen.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #966 Gepost op: augustus 01, 2018, 17:35:14 pm »
Deze morgen mijn grote toer kunnen doen het was heerlijk wandelen, halverwege Ché laten drinken en dan weer vooruit, heb er echt van genoten
Goeienavond
Ja dat eten elke dag é een mens is het niet wijs wat men moet klaar maken en nu met mijn man zijn dieet is het nog moeilijker met wat hij allemaal niet mag eten en hij is ook geen hulp, nu ja we doen wat we kunnen
Nog een prettige avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #967 Gepost op: augustus 02, 2018, 10:40:48 am »
Daarnet nog es elders op het forum binnengesprongen...

Ik moet normaal ook zoveel mogelijk cholestrol-arm eten... Mijn moeder heeft me dat gegeven, tof eh? :tong:

Goedemiddag iedereen :waved:

gisterenavond aangenaam gewandeld in temperaturen van 19 graden... wie er niet was, had weer pech.

Vandaag moet ik nog wat zoeken om te doen deze namiddag. Poetshulp komt en ik loop niet graag in de weg. Eerst m'n vakantiefiche opsturen... want dat heeft al lang genoeg geduurd en dan nog gras afrijden bij m'n moeder. Want de vaste hulp is op vakantie.

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #968 Gepost op: augustus 02, 2018, 10:48:06 am »
Goeiemorgen  :zwaai:

Toch leuk zo wat diertjes in de tuin  :8  Wij hebben momenteel een egeltje - alleen vindt die het nodig om 's nachts aan ons slaapkamerraam te komen ritselen tussen de planten  :doh: 

Ivm eten hebben we een pureedag, een frietdag, een pastadag, klassieke aardappelen, vlees en groenten-in-saus dag, een visdag, donderdag is soep met boterhammendag en 's avonds dan een dunne pizza of pensen of koude pla ... en meestal nog iets op verplaatsing op zaterdag of zondag  :8 

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #969 Gepost op: augustus 02, 2018, 10:57:52 am »
Dat hadden we vroeger ook

maandag- woensdag en vrijdag frieten en op zaterdag spaghetti  :hihi:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #970 Gepost op: augustus 02, 2018, 17:17:45 pm »
Ik hou van variatie en zo ieder week het zelfde op de zelfde dag hadden we bij mijn ouders thuis ook, bij mijn man moest ik daar ook niet mee af komen, hier beslissen we de dag voordien wat we gaan eten maar het is dan natuurlijk moeilijker om met ideeën aan te komen é, vanmiddag was het koude pasta met kippe reepjes olijfjes kersttomaatjes en zoete paprika heeft gesmaakt heb nog pasta over voor zaterdag
Ben deze namiddag naar het kerkhof geweest was papa zijn verjaardag hij zou 105 geweest zijn,
Ché is ook uitgevallen naar een meneer die naar hem zwaaide maar die mens stond misschien op een meter en half van hem, ik denk dat hij zich bedreigd voelde, hij is ook uitgevallen naar 2 hondjes die hij normaal gezien niet eens bekijkt, denk dat Ché last had van de warmte hij was ongedurig
Meer nieuws heb ik niet vandaag, neem ik dan maar afscheid  tot later en nog een prettige avond :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #971 Gepost op: augustus 03, 2018, 17:03:25 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #972 Gepost op: augustus 03, 2018, 22:36:55 pm »
Oeie, zo kalm op 't forum...

mag niet buiten zitten met zo'n weer en geen kat te zien, ik heb dat nooit begrepen... tis al altijd zo geweest.

Goedenacht allemaal :waved:

rond 17u00 begonnen de hondjes ongedurig te worden... tja, tis nog nooit voorgevallen dat wandelbaasje zoveel thuis blijft. Zeker Pharos vind dit raar...

kheb mezelf nog eens in de zon gedraaid :D kwestie van dat bruin huidje te behouden... en daarna de crèmekar aangevallen voor een ijsje... 2 bollen, maar 't zijn grote ze.

En dan rond 18u30 ne kaffie gaan drinken met de mama, daarna water gaan bezoeken. Gelukkig nog water die niet bezeten is van Blauwalg. Pipje heeft ervan genoten en terwijl ik hem om zijn grote stok laat zwemmen, smijt ik er een kleinere weg voor Pharos, zo heeft die ook z'n plezier en Pip kan het dan niet van hem afnemen.

26 graden was 't toen.

Daarnet zag ik op FB staan dat mensen die hun honden uitlaten in zo'n weer dierenbeulen zijn. Zeg, niet overdrijven hé.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #973 Gepost op: augustus 04, 2018, 17:03:55 pm »
Wij gaan ook rond 15,30 op stap naar het park en dan zetten wij ons in de schaduw waar het heerlijk fris is, we hebben water en een washandje voor Ché mee, ik zie niet in wat daar mis aan is, mensen die hu hond in een auto laten zitten dat zijn dierenbeulen in mijn ogen, hier aan de kust is het niet zo warm vind ik toch
Anders niet zo veel nieuws
nog een prettige avond en tot later  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #974 Gepost op: augustus 06, 2018, 00:32:17 am »
Goedenacht allemaal en slaap zacht :lol:

Niet veel uitgespookt vandaag, proberen een klit uit Pip zijn oren te krijgen... maar Nuka wou vooruit naar de wagen, ... hij meteen zo kijken van 'wat gebeurt hier'... ge moet die hond echt voorzichtig aanpakken verdikke..

en ik heb muggenbeten aan m'n enkels van die rotmug die binnen is gekomen deze avond. Hans heeft die dan wel doodgemaakt, maar dan is dat al te laat eh :lol: