Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 12534 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2018 - Tisbienazomer
« Reactie #885 Gepost op: juni 28, 2018, 20:36:15 pm »
Veel wind, houdt mss de mensen van het strand...  :denk:

Goedenavond allemaal :waved:

vrije dag, maar toch m'n benen gaan verzetten tvv iemand die haar huisje niet kan kuisen... dus das ook weer effen. Ik had eerder deze week geschreven van te gaan wandelen in de ochtend... maar ik was op dat moment dus vergeten dat ik dat niet kon. :lol:

deze namiddag me een uurtje neergelegd in de zon, nog niet toe... 50 minuten eigenlijk... en dan rond 17u30 toerke in 't bos. Pip int water laten jumpen. Die doet dat zo graag. Pharos en Nuka zaten er als eerste in. Dat Pip dat nu niet leert van hen... dat hij erin kan zonder stok :lol: hij wacht dus echt tot ik bij hem ben... mét stok :D

Voetbal... ze zijn ermee aan 't spelen voor de moment... 'k hoor m'n mannetje zuchten "tis niets waard, blijven we daarvoor thuis?"

Ik heb er geen last van...

:hihi:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #886 Gepost op: juni 28, 2018, 22:45:08 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Ook maar niet gaan wandelen, zo saai zo'n weer  :doh: 

Met al de honden naar de DA voor inentingen ... en Elbee stond vanmiddag op 3 poten, geen idee van de oorzaak en de DA vond ook niet direct iets dus krijgt hij enkel pijnstiller.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #887 Gepost op: juni 29, 2018, 17:14:51 pm »
Goeienavond
Normaal had we deze namiddag het koffie kransje met de mensen van de Engelse les, maar er waren 3 van de 5 bezet dus hebben de 2 overgebleven dames maar beslist om het te verleggen naar een andere datum
Chétje is niet in zijn haak hij wil niet eten, wilde zijn boterhammetje niet en zijn appeltje deze namiddag moest hij ook niet, hij heeft wel met zijn flosh gespeeld maar had gelijk moeite om hem te vinden, mijn manneke doet raar  :kweetni:
Wonder boven wonder hebben mijn man en ik gisteren ook naar het voetbal gekeken het laatste half uur maar hoor, vond dat ze aan 't rekken waren, maar ze hebben gewonnen en dat is het voornaamste en dan nog tegen Engeland, het was van in de jaren 30 geloof ik dat het nog gebeurd is, dat vind ik al een hele verdienste
Zo mensen tot later prettige avond en geniet van het mooie weer  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #888 Gepost op: juni 30, 2018, 10:37:58 am »
om over 3 poten te praten... Pip ook gisteren. Moet ergens z'n pootje verkeerd neergezet hebben. Eerste keer mocht ik nog kijken, maarja... bij het betasten hem pijn gedaan. Hij trok z'n poot weg en daarna mocht ik er niet meer aan komen. Tja, dan maar op 3 poten naar de wagen.

We gingen avondwandelen in de regio van Tielt... was al onzeker voor Pip daardoor... maar dan heeft ie wat kunnen rusten en was ie er blijkbaar al meer door. 'k Heb hem dan toch meegenomen... de medewandelaars hebben 't wel gezien, maar 't was niet erg erg meer. En vandaag is 't over. Dus geen stekker van ne cm in zijn poot, zoals bij Pharos toen we van de wandeling in Moerbeke terugkwamen...

Goedemiddag iedereen :waved:

deze namiddag zou ik op z'n minst rond 17u moeten wandelen, want Hans wou per sé dat broer en vriend afkomen om te eten... ik haat zoiets :tong:

eigenlijk hadden we op resto willen gaan... Hans heeft zich weer laten doen  :fluit:

Nu soit... de tafel opruimen duurt al 'n goed uur... en 3/4 is rommel van hem  :hihi:

dat ie maar 'n kouwe pla klaarmaakt... niet teveel werk met dit weer

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #889 Gepost op: juni 30, 2018, 17:21:48 pm »
Goeienavond
Chétje is gelijk beter dan gisteren heeft gegeten de overschot van gister, nu ligt hij in zijn mand maar als ik de TV aan zet dan verhuisd hij naar de keuken, als mijn man in de living is dan blijft hij ook in de keuken en gaat mijn man naar de keuken dan komt Ché naar de living, vroeger lag hij altijd bij ons in de living en nu doet hij zo ik begrijp er geen bal meer van
Deze namiddag een uurtje in stad geweest, had nog een boeken bon van 10€ die morgen verviel, ik wilde een kookboek voor hart patiënten maar niets gevonden, een keer googelen dan, misschien vind ik daar iets, heb ook kruiden mee gebracht wel zonder zout ze ruiken alle sinds goed, in de Kapellestraat kon je op de koppen lopen maar in de winkels was het heel rustig, maar ik was toch blij dat ik terug thuis was zulle al da verkeer ogen op je rug moet je hebben
Nog een prettige avond  :waved: 

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #890 Gepost op: juli 01, 2018, 10:19:26 am »
 :middag:

artikel gelezen online over 3 honden die in een wagen zaten terwijl baasjes in de kliniek waren , en waar stond de wagen denk je  :grrr: ja in volle zon  :eek:

1 hebben ze kunnen redden de andere 2 zijn overleden .  Awel van mij mogen ze hetzelfde doen met de baasjes  :knuppel:

Laat je dieren thuis e met zo'n warm weer , mijne nuka gaat nergens mee als het zo warm is .

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #891 Gepost op: juli 01, 2018, 17:01:15 pm »
Goeienavond
Heb het gehoord op de radio Rita, dat is gewoon niet nadenken domme mensen, ik ben ook niet ver geweest met Ché deze voormiddag juist tot in het park, we hebben ons in de schaduw op een bank gezet en daar was het te doen, mijn beestje heeft al last genoeg met zijn dubbele vacht
Anders niet veel nieuws, we nemen het op ons gemakske
Nog een prettige avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #892 Gepost op: juli 01, 2018, 21:10:44 pm »
Goedenavond :waved:

zalig weertje toch hé...

ge hebt mensen die er niet tegen kunnen, maar ze hoeven dat ook geen uren aan een stuk te verkondigen... 't begint een beetje af te zagen...

tis dan eens mooi weer, geniet ervan... ik snap dus niet dat er mensen zijn die liever regen hebben  :zot:

Ivm de honden in de wagen: doe die mensen dan een skipak aan ook... das gelijk de mensen die in volle zon gaan wandelen, met 30 graden op de aardbodem. Die mogen ook een skipak aantrekken.. dan weten ze eens hoe de hond zich voelt.

Ivm Ché: je man gedraagt zich wellicht ook anders, omdat Ché zich anders gedraagt... Ik meen me te herinneren dat je eerder schreef dat je man 'negatief' reageerde op Ché zijn gedrag? Dan zal je hond dit zeker ook zo aanvoelen en er zich naar gedragen.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #893 Gepost op: juli 02, 2018, 12:31:00 pm »
Deze morgen vlak voor de afslag van Loppem (die ikzelf niet nodig heb), de pas afgesneden door een blondgeverfde vrouw... ze begon af te wijken naar vak 1 - plaats zat voor me en achter me en toch moest ze dat zo doen... Ik moest dus remmen... ik toeter dat ik niet akkoord was met haar handeling. ZOu je gaan denken dat ze terug naar vak 2 gaat? Vergeet het hé. En als ze dan op vak 1 zat - vlak voor me... vertraagde ze nog ook, want ja, zij moest eraf aan Loppem. Ik steek die voorbij... zie haar 'air' van omhoogestoken kin, die zonnebril... en ik werd eigenlijk kwaad... Had ze nu es haar hand opgestoken ter verontschuldiging, maar niets eh. Ik vlak voor haar gaan rijden - zo snel... dat ze ervan schrok. Ah voila, 't was dat wat ik wou  :grrr: en toen ben ik terug naar vak 2 gegaan en verder gereden. Zeg... een beetje respect mag wel eh zeg. Tegenwoordig denken ze dat ze alles mogen. Dat leren rijden met de rijschool... 't trekt er ook niet te vet op vind ik.

Goedenamiddag iedereen :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
Re: Café 2018 - De Warmtebron
« Reactie #894 Gepost op: juli 02, 2018, 17:03:55 pm »
Goede avond
Tim het is weer koek en ei tussen mijn man en Ché hij ligt weer naast hem aan de zetel, enkel s'morgens blijft hij in de keuken waarschijnlijk om dat het koelen is daar maar anders zijn het weer beste maatjes
In Zeebrugge is er ook een hond uit een auto gered, baasje zat in een restaurant te eten, de boete is ook niet mis van 400€ tot 16000€ naar gelang, mijn man zegt van ze in een vellenmantel in de auto in de blakende zon te zetten, ze gaan dan eens weten wat het is
Zo dat was het nog een prettige avond  :waved: 

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #895 Gepost op: juli 02, 2018, 20:44:08 pm »
Spannend op den tv wi zeg... Duiveltjes hadden al 4 goals kunnen hebben ...  :twistedevil:

Goedenavond :waved:

nog ff gaan spelen met Pip, wou hij dan weer z'n bal niet lossen... ik dacht: 'k ga die kammen als ik thuis ben. Maar hij hoorde Pharos drinken en meteen die bal los... :D

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #896 Gepost op: juli 02, 2018, 21:22:45 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Weer eens op spoed gezeten vandaag, ons vader had mij vannacht uit mijn bed gebeld omdat hij uit zijn bed gevallen was en een snee had boven zijn oog... Maar het is dus niet genaaid, gewoon dicht geplakt. En die willen woensdag naar Bouillon  :krab:

De voetbal volg ik enkel een beetje de stand, en met de rust 0-2 dus ik had niveel meer gekeken, winnen die pipo's nog ook  :lol:

Ivm het weer, ik zaag er niet op want dat helpt ook niet - maar van chocola die choco wordt, word ik bepaald niet vrolijk  :hmpf:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #897 Gepost op: juli 03, 2018, 10:08:07 am »
 :hey: :zwaai: :zwaai: :hey: :zwaai:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #898 Gepost op: juli 03, 2018, 10:10:10 am »
ik ben weggelopen met die 0-2... gaan spelen met Pip in de plaats en terwijl ik buiten was hoorde ik gejuich... kwist genoeg eh dan :lol:

daarnet gemerkt dat ze het mooie kruid aan de keygnaert aan 't scheren zijn... tis natuurgebied dat stuk (blijkbaar) en ze hadden er een fietspad willen doortrekken, maar dat mag dus niet. Daar ben ik dan wel blij om... fietsers is drukte... al die mensen die hun huis hebben gekocht - vooral meebetaalden voor het uitzicht - ineens een toeristisch pad toewerpen.. Nee, dat vond ik ook niet kunnen. Nu is het er rustig, laat het maar zo. Ze hebben mogelijkheden genoeg op een andere manier.

En vanavond gaan we naar de regio Staden voor een avondwandeling...

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #899 Gepost op: juli 04, 2018, 12:20:44 pm »
Ik was helemaal abuis met de data... Els stuurde iets en ik zond weer 'net voor onafhankelijkheidsdag'... dat die niet terugstuurt dak mis ben... :tong:

m'n dienstencheques ook moeten aanpassen en een nieuwe F53 maken... Mevrouw van maandag moet dan maar haar handtekening opnieuw plaatsen.

boswandeling met vijver... zal goedkomen straks. Niet te snel wandelen ... en geen supergrote toer... we zijn met 3.

Gisterenavond naar Westrozebeke geweest en kga m'n grote track mogen opnieuw doen ergens in november. Een bedrijf heeft een straat opgekocht, dus dat wordt verboden gebied.