Auteur Topic: Café 2018 - De Warmtebron  (gelezen 6369 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2018 - Tisbienazomer
« Reactie #870 Gepost op: juni 23, 2018, 23:19:53 pm »
Ik werd op de hoogte gehouden per sms... Hans zal zich alleen gevoeld hebben in zijne zetel :lol: in ruil liet ik hem dan weten hoever ik al zat en wat ik meemaakte... Zoals Nuka die in de pompoensoep ging gaan zitten :lol:

Gelukkig verderop een sprankelende gracht gevonden, heeft ze zich weer proper gemaakt...

en véééélllll teken in dat bos amai... khad er zeker al 10 afgehaald van de honden aan m'n wagen, keek daarnet nog eens naar 'achteren' waar ze gelegen hebben, vond ik nog een deel dooie... Heb een spuitbus van ma gehad, awel... 't werkte toch. :thumbs:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #871 Gepost op: juni 24, 2018, 08:36:57 am »
Goeiemorgen  :zwaai:

Hopelijk niet teveel honger gehad Viviane  :mrgreen:

Wij hebben de voetbal gevolgd via de buren hun lawaai  :hihi: 

En 's avonds hadden wij ook een BBQ op de hondenschool, we zullen dat er vandaag maar gaan afwandelen  :fluit:

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #872 Gepost op: juni 24, 2018, 17:08:33 pm »
Nee hoor Els had nog 2 broden in de vriezer zitten, maar 'k ga er deze week toch moeten halen
Goeienavond allemaal,
Heb het andere helft van het poepzak houdertje terug gevonden het lag in het gras waar hij zich altijd schud nadat ik hem zijn snoetenband af doe, het moet los gekomen zijn é, het rolletje met zakjes was weg maar dat is het minste, ik ben blij dat ik het terug heb
Anders niet veel nieuws een rustig dagje, morgen komt het kuis madammetje en ze brengt iemand mee voor opleiding, 'k ga iets moeten uitvinden om die persoon te laten doen   
Nog een prettige avond en slaap lekker

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #873 Gepost op: juni 24, 2018, 21:05:23 pm »
haar laten strijken hé :D

Jouw poetsdame is dus een 'coach'

ooit ook aangeboden en ze namen 2 dames in de plaats... ik zit er wel al 't langst... voelde me toen precies wat gepasseerd, maar uiteindelijk... pff... ik heb te kalme plaatsen - voor ik ziek werd al... Enkel 1tje met 3 etages was mss nog doenbaar met 2...

Goedenavond allemaal :waved:

toen ik begon te werken bij de dienst, moest ik de 1ste week ook mee... Ik weet nog goed dat één van mijn lieve collega's mij een gans huis liet poetsen, terwijl ze 4u 'streek'... en dan nog durven kritiek geven op m'n werk... straf eh. Dezelfde die op één van mijn plaatsen een uur vroeger wegging en verwachtte dat ik dat ook deed "Dan valt dat niet op eh"

Alé, deze namiddag naar Waasmunster. Iemand die mee was, kon blijkbaar vanwege haar ziekte niet tegen de zon... "Das ier de straat van de auto" ook geen duidelijke hint hoor... en altijd maar vragen of ik wel juist zat. Pfff...

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #874 Gepost op: juni 25, 2018, 12:42:09 pm »
Goedenamiddag :waved:

ik denk dat er eentje in Maldegem gaat vloeken dat het vandaag ook open hemel is... :lol:

ik ga genieten van de buitenlucht in de vorm van een liggertje :tong:

Vanavond samen wandelen met de jarige en wat gaan eten in de Boot-erham... Mijn moedertje mag erbij zijn :D

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #875 Gepost op: juni 25, 2018, 17:04:49 pm »
Goeienavond
Huisje weer proper, raam slaapkamer en keuken zijn weer proper, ik denk dat ze coach is want het is de eerste keer niet dat ze iemand mee heeft,
De dame was bang van Ché ze stond met haar handen te wapperen en toen ik haar zei dat ze dat niet mag doen en ook niet in de ogen van de hond kijken antwoorde ze me dat je dat bij apen ook niet mocht doen  :hihi: :hihi:, ze sprak ook niet goed de vlams  en in haar pauze de hele tijd op haar smart Phone en daar krijg ik het van op mijn heupen zie, nu ja ik moet haar ook niet meer zien, mijn kuismadammetje heb ik al 7 jaar en nog altijd heel tevreden over
'T ventje terug naar de cardio revalidatie geweest zal morgen wel weer stijf zijn
Het is nog mooi op geklaard deze namiddag had het niet gedacht deze morgen zag er maar grijs uit
Zo mensen dat was het weer, nog een prettige avond en slaap lekker  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #876 Gepost op: juni 25, 2018, 21:07:10 pm »
Alé ma... waar blijf je met je goedemorgen en zelfs Els haar vingers zijn moe ...

elke dag dag komen zeggen, tis toch moeilijk eh :tong:

Viviane: je ventje masseren :wink:

ivm die smartphone: das nieuw hé tegenwoordig... straks babbelen ze nog met elkaar enkel via de SP (SmartPhone) terwijl ze tegenover elkaar zitten :lol:

Ik heb da ni, dus kan 't ook niet gebruiken :lol: maarja, ik ben nog van de laatste goeie generatie hé... de die dat in de velden ging spelen...

Verder inderdaad ook niet veel te vertellen... Met Hansje gewandeld en nu weet ik weer waarom ik meestal alleen weg ben :tong:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #877 Gepost op: juni 25, 2018, 23:02:42 pm »
Els zat bij de buren aan de rosé  :hihi:

Goeienavond  :zwaai:

Een smartphone is een bederf, ik probeer er niet teveel naar te kijken maar het is niet gemakkelijk  :?

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #878 Gepost op: juni 26, 2018, 09:29:41 am »
Doe hem weg :tong:

Zo, ... Goedevoormiddag :waved:

gespeeld met Pip op de wandeling... Hans doet dat blijkbaar niet meer. Tja, dan staat hij me 's avonds aan te kijken... en tis dan ik natuurlijk...

Voor de moment is 't nog redelijk koel... donderdag mss in de voormiddag gaan wandelen, da zou ik nog kunnen doen... 'k ben eigenlijk toch altijd vroeg uit bed

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #879 Gepost op: juni 26, 2018, 09:43:42 am »
 :zwaai: :hey:

gisteren lekker gegeten met dank aan hans .

daarna heeft hij nog wat geholpen met pc prob.  en de broertjes waren ook mee naar binnen gekomen ,  pipje leeft zich dan uit met de speeltjes van toby .
die gaat zich weer afvragen wie er met z'n poppekes gespeeld heeft  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #880 Gepost op: juni 26, 2018, 10:13:26 am »
en waarom de koe niet meer piept :tong:

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #881 Gepost op: juni 26, 2018, 16:50:10 pm »
Goeienavond allemaal
Ik heb ook maar een gewone GSM hoor Tim, en als ik voor 100€ in een heel jaar oplaad is het veel ik gebruik dat bijna niet, heb liever mijn vaste telefoon, hoor ik ook duidelijker
Meer heb ik niet vanavond dus  :waved:

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #882 Gepost op: juni 27, 2018, 17:43:51 pm »
 :waved:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #883 Gepost op: juni 27, 2018, 21:02:35 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Ik heb mijn smartphone van ons moeder die er niet mee overweg kon, een gegeven paard ...

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #884 Gepost op: juni 28, 2018, 17:08:38 pm »
Goeienavond
Gisteren voormiddag en deze voormiddag boodschappen gedaan met de fiets daar echtgenoot voorlopig niet met de auto mag rijden, dat gaat ook en je koopt ook veel minder je moet het nog kunnen dragen é
Gisteren namiddag naar een bestuur 's vergadering van Komée geweest was interessant de werking verloopt heel goed nu nog wat leden en buddy's er bij en we zijn vertrokken maar dat zal voor na de vakantie zijn
Deze namiddag zijn we dan op de dijk gaan wandelen was wel heel druk veel school kinderen en gocarts, op het strand zelf had ik meer volk verwacht
En morgen dan koffie met de mensen van de Engelse les ook weer leuk, denk dat ik volgende week eens met mijn zus op stap ga is ook weer lang geleden
Dat was het dan voor vandaag nog een prettige avond en slaap lekker  :waved: