Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 17433 keer)

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2018 - Tisbienazomer
« Reactie #855 Gepost op: juni 18, 2018, 17:20:40 pm »
Ché los nee hoor Tim da zit er nie in 'k wil hem nie kwijt spelen ik loop grote stukken handen vrij dat is heel prettig maar los nee gaat nie
Goeienavond
Echtgenoot is mee gegaan naar het park deze namiddag en Ché heeft weer met zijn flosh kunnen spelen,
Ché doet raar naar mijn man als hij in de living komt gaat Ché  in de keuken liggen, hij ligt heel veel in de keuken de laatste dagen begrijp het niet goed vroeger lag hij altijd bij ons en nu niet meer, we zijn wellicht niet meer wel genoeg   :zot:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #856 Gepost op: juni 18, 2018, 22:29:44 pm »
Speelweide in de buurt anders Viviane of vertrouw je dat ook niet? Los zijn ze doorgaans rustiger dan aan de lijn hé... kan het maar voorstellen :wink:

Goedenacht allemaal :waved:

niet echt gewandeld... alé, niet groot. beetje rustig gehouden vandaag. Morgen gaan we er 10 stappen.

en m'n haartjes zijn gekortwiekt... Daarna keek Hans naar 't voetbal. 3-0 maar zeg. Tis ook gene vetten :D

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #857 Gepost op: juni 19, 2018, 08:49:27 am »
Goeiemorgen  :zwaai:

Hoewel het beter kon, het miezert  :denk:

Zondag lekker gaan wandelen ja - ipv naar Tongeren wedstrijd te gaan spelen  :doh: :lol:  't Kan weer tellen als blunder.

Mijn vader zou vandaag naar huis mogen, we wachten op bericht. Zijn stents zijn gisteren nagekeken, dat zou nog in orde zijn.

Wel veel slecht nieuws van hondenschoolcollega's. Iemand met een mislukte oogoperatie, die mens ziet het letterlijk en figuurlijk niet meer zitten  :?  En een hondje dat zeer ongelukkig gehapt geweest is en nu ook voor zijn leven vecht, een chihuahua, 't blijft toch iets fragiels hé, zo klein...

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #858 Gepost op: juni 19, 2018, 10:27:55 am »
Ik denk dat we dat straks ook mee hebben...

een Chihuahua hé

Ogen zijn ook fragiel, das al de reden waarom ik dan liever met één oog blijf rondlopen die werkt en de ander niet. Ken een madammeke die liet opereren aan haar slecht oog en dat oog is totaal mislukt... zat ze echt met een vuil litteken op dat ander oog en ze droeg dus een bril met een zwart glas aan die zijde, omdat je het niet zou zien...

Goedemiddag verder :waved:

Ik hoop mee dat je papa naar huis mag Els :wink:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #859 Gepost op: juni 20, 2018, 12:29:54 pm »
Is je papa nu thuis Els?

en Viviane: ventje ook soigneren :D

Goedemiddag iedereen :waved:

ik vergeet al gans de week iets te vragen aan mijn moeder. 't Zal voor straks zijn. Ze kan me helpen onthouden nu :lol:

Geen wandeling gepland en de zon is amper te bespeuren  :knuppel: toeme toch. Maar vanavond ga ik wel naar de hondenschool met Pharos... 'k ging bijna Chucky schrijven... :doh:

Vrijdag is een herdenkingsdag voor mij, dan ga ik met niemand wandelen...

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #860 Gepost op: juni 20, 2018, 17:06:13 pm »
Ik soigneer mijn ventje altijd hoor Tim, baasje kwaad op Ché vandaag om dat hij niet bij hem wil komen liggen ik denk dat Ché kwaad is op mijn man om dat hij weg gegaan is en niet direct terug gekomen is, het valt erg op deze middag lag Ché in de living waar ik was komt mijn man binnen Ché staat recht en gaat naar de keuken vind het raar begrijp het eigenlijk niet  :kweetni: mijn man wilde niet mee wandelen deze namiddag had geen goesting maar denk eerder dat mijn man ontgoochelt is in Ché om dat die niet naar hem kijkt é
Hoe gaat het nu met uw papa Els is hij al thuis
Het was voor een keer heerlijk weer vandaag maar morgen is het al weer gedaan spijtig 
Anders niet veel te vertellen nog een prettige avond allemaal  :waved:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #861 Gepost op: juni 20, 2018, 21:25:35 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Mijn vader is terug thuis ja, en het schijnt toch goed te gaan, hopelijk blijft het nu zo.

Ivm Ché, Viviane, je moet een hond niet teveel vermenselijken, ik denk echt niet dat een hond lang rancuneus kan zijn op één van zijn baasjes.
Mijn oudste border is 100 % 'mijn' hond, ik heb daar uren en uren mee getraind, wedstrijden mee gespeeld, honderden kilometers mee gewandeld, op reis geweest alleen met hem etc ... en je gelooft het niet maar ik heb daar niks aan te zeggen als Dirk mee is op wandel  :lol: Ik til daar dus niet aan, hij ziet Dirk écht niet liever dan mij  :hmpf: :hihi:
Ergens zal daar voor hem logica of een instinctmatige reden voor zijn.

Het chihuahuatje heeft het niet gehaald  :cry:, heel de wedstrijdspelende 'gemeenschap' is er zwaar van aangedaan, hij is waarschijnlijk wel door iedereen ooit geaaid of geknuffeld geweest, zo'n onweerstaanbaar ding.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #862 Gepost op: juni 20, 2018, 22:00:26 pm »
Els:

toen Hans in de kliniek lag - net toen we Pharos een paar maand had... - en Hans kwam terug thuis... plakte Pharos helemaal aan mij en van Hans moest ie de eerste dagen ook niet echt weten.

't zou me niet verbazen dat Ché hetzelfde doet nu... echt van 'jij hoort niet meer tot mijn roedel'... en tis aan 't baasje (in dit geval de man van Viviane) om te tonen dat hij dat wel nog is... door niet mee te gaan wandelen, ga je hem nog meer naar Viviane duwen...

Jammer van de Chihuahua... :knuff:

Goedenavond :waved:

Niets uitgespookt vandaag, behalve de gewoonlijke wandeling. Pharos zag in de verte honden, 'kheb hem gezegd dat ie bij mij moest blijven. Heeft ie toch gedaan  :thumbs: en daarna hondenschool... was beetje dieseltreintje  :hihi:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #863 Gepost op: juni 21, 2018, 17:16:25 pm »
Goeienavond
Goed dat uw papa terug thuis is Els nergens beter é
Vandaag gaat het al beter met Ché, hij is toch al bij mijn man komen flokken wat hij de vorige dagen dus niet deed heb gisteren met de fokster gebeld en zij zei dat het echt een Groenendaeler karakter trekje is, toen zijn 6 weken in het ziekenhuis had gelegen wilde haar Groenendaeler zelfs niet meer met haar gaan wandelen, het gaat wel over hoor hem veel aandacht geven helpt
Deze namiddag naar Komée geweest, we gingen petanque spelen maar mijn maatje is niet af gekomen en de mannen zijn gaan voetballen op het strand, wij vrouwen hebben dan maar gedaan waar we goed in zijn é de hele namiddag  gekletst was ook eens leuk  :hihi:
Zo nog een prettige avond allemaal en slaap lekker  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #864 Gepost op: juni 21, 2018, 22:11:56 pm »
Goedenavond :waved:

deze namiddag nog eens terug naar het Heidebos... Was ook al 'n poos geleden, straks wat foto's plaatsen...

De enige hond van de 3 die we toen hadden, is Nuka... twas 2009 en mijn moeder was mee... de overige 2 honden waren Dixie en Chucky...

beetje met opzet naar daar geweest... als herinnering aan ooit.

Morgen is Dixie 5 jaar overleden... juni is - behalve de 25ste :tong: - echt geen leuke maand meer...

En die 2 waren toen ook mee.

Morgennamiddag nog niets gepland... Dixie gaat wel met me mee...

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #865 Gepost op: juni 22, 2018, 14:49:08 pm »
twerd een zonnige namiddag. Beetje buitengelegen... alle 4 de hondjes bij me...

straks gaan wandelen met 2 van die hondjes en met Nuka natuurlijk...

Goedenamiddag iedereen :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #866 Gepost op: juni 22, 2018, 16:54:08 pm »
Goeienavond,
Ventje deze namiddag nar cardio revalidatie geweest, alles goed verlopen hartslag bleef stabiel saturatie was oké, en Ché zoekt toenadering dus een fijne dag, juist de helft van Ché zijn poepzak houdertje verloren gelukkig hebben we er nog een paar liggen
Nog een fijn weekend en een prettig voetbal avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #867 Gepost op: juni 22, 2018, 23:53:20 pm »
En anders kost dat gelukkig niet veel om een nieuwe te kopen :D

Goedenacht iedereen :waved:

nog ff die track doen en de foto's... ik schuif graag ne keer op 'n lange baan hé  :twister:

en dan ook wat zoeken voor morgen... moet wat vroeger weg dan gewoonlijk, want 's avonds nog buitenluchtvoer gaan eten.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #868 Gepost op: juni 23, 2018, 10:11:00 am »
kheb iets gevonden... ben dan weg si.

al denk ik dat we daar ooit wel al eens zullen gewandeld hebben... 'k vind het alleen niet meer terug  :hihi:

Goedemiddag iedereen :waved: en tot vanavond ergens...

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #869 Gepost op: juni 23, 2018, 17:12:33 pm »
Goeienavond
Er zitten altijd houdertjes bij de poepzakjes van de Aldi, maar het was de dien van Dogofriends en het was een stevigen dat kan ook los komen é
Deze morgen samen naar de Lidl gereden met de fiets, rij ik wel verkeerd zeker echtgenoot was op eens spoorloos heb hem dan een paar straten verder terug gevonden, gaan we speciaal om brood wat hebben we vergeten just het brood was mijn dag je niet zulle
De Belgen hebben het goed gedaan 5-2 niet slecht niet dat voetbal mijn interesseert, maar ben toch benieuwd naar wat de duivels gedaan hebben
dat was het dan niet veel te vertellen nog een prettige avond