Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 10709 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2018 - Klatschboempataatoeptoafel
« Reactie #795 Gepost op: mei 27, 2018, 14:02:33 pm »
Tis ier aan 't donderen, zonet beetje regen gehad... alles wat hing te drogen ligt nu binnen (was al droog wi) en ikzelf ook naar binnen... :D

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #796 Gepost op: mei 27, 2018, 16:46:32 pm »
van 14.30uur tot 17.00 uur gedondert met af en toe een flinke plensbui  :bang:

hopelijk blijft het nu stil want ik hou nie van onweer als het donker is .

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #797 Gepost op: mei 27, 2018, 17:16:33 pm »
Goeiemorgen  :zwaai:

Bij ons krijgt Elbee Flexadin advanced Viviane, niet dat ik dat veel vind doen maar ze hadden me dat ook aangeraden omwille van zware artrose op zijn rug en ondertussen wat minder bespiering en zo ... Wij halen dat bij de DA, er zou een actie zijn met een gratis zakje na het 5de - dan zijn we al wel 10 maand bezig natuurlijk  :hihi:

Draadjes verwijderen ging volgens plan maar ik hou hem toch nog scherp in 't oog, het ziet er allemaal nogal fragiel uit momenteel  :eehm:  Ondertussen hebben ze ons gebeld met de uitslag, het was een kwaadaardige tumor - maar alles zou wel weg zijn  :bid:
Het is ook Flexadin advances ik heb het ook van bij de DA en heb ook gelezen dat er een spaarkaart is zal morgen eens navraag doen bij de apotheker

Dat alles weg gehaald is is goed nieuws hopelijk blijft het ook weg é Els

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #798 Gepost op: mei 27, 2018, 17:25:49 pm »
Een beetje regen  en een beetje donderen  zegt Tim amai het heeft hier vreed lelijk gedaan bijna de hele namiddag donderen bliksem stort vlagen en hagelstenen, er staan zelfs straten onderwater in Oostende en ook in Bredene, Chétje stond weer te bibberen van schrik 't beestje en hijgen en kwijlen heb er de trekker en de dweil moeten bij halen zo erg was het mijn duts, nu is het rustig hopelijk blijf het zo en hebben we het ergste gehad Zandvoorde mag ook wat hebben, nu het heeft een voordeel de auto's en de straten zijn gespoeld  :hihi:
Nog een prettige avond allemaal en slaap lekker  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #799 Gepost op: mei 28, 2018, 14:33:50 pm »
het begon met een beetje hé :lol:

ja, bij de broer van Hans, die in Bredene woont...  op 100m van z'n deur heeft het water gestaan. Een ander had het binnen...

Niet leuk eh zo'n regen.

Goedenamiddag :waved:

tis vandaag toch beter, ondanks dat ze ook slecht weer hebben voorzien. Die mevrouw uit Maldegem stond te vloeken terwijl ik haar sms'te dat het hier onweerde. Bij haar dus niet eh :lol:

Deze morgen goe geplakt in 't flatgebouw, meteen warm daarbinnen eh... 't zal woensdag bij de broer niet veel anders zijn vrees ik.

Voor morgen ga 'k wel een wandelingske zoeken, kan niet thuis blijven eh zeg... Ne keer de tenen strekken ook eh :D

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #800 Gepost op: mei 28, 2018, 17:08:43 pm »
Kuismadammetje is geweest, huisje weer proper, ik blij
Deze morgen juist tot aan het park geweest met Ché kwestie van de wandeling rustig op te bouwen tot dat we weer de volledige toer kunnen doen
Els mijn DA verkoopt dat niet zij schrijft enkel een voorschrift, heb de Flexadin bij de apotheek gehaald en daar hebben ze die kaart ook niet ga nog eens aan de apotheker vragen of ze die kaart niet kunnen krijgen
Dat was het dan voor vandaag nog een prettige avond  :waved:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #801 Gepost op: mei 29, 2018, 07:39:23 am »
Goeiemorgen  :zwaai:

Elbees wonde is toch niet helemaal genezen, er is een klein plekje dat wat ettert  :?  Dadelijk naar apotheek om zalf.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #802 Gepost op: mei 29, 2018, 11:25:08 am »
ai ai... hopelijk komt dat snel in orde  :bid:

Goedemiddag iedereen :waved:

nog ff zien voor een toerke... moet niet te lang zijn, maar morgen wordt al een 'kalme' wandeling volgens mij... dus echt vermoeid gaan ze niet zijn... En gisteren hebben ze al kunnen rusten...
en dan eens bos/water zoeken voor donderdag ook vermoed ik... gezien 't weer zo blijft voor de rest van de week. Vrijdag is dan weer rustiger...

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #803 Gepost op: mei 30, 2018, 13:06:07 pm »
Gisteren namiddag nog eens naar de Home geweest, en morgen namiddag bezoek aan Fort Napoleon ben daar nog nooit geweest ben benieuwd, deze namiddag rustig aan kan niet elke dag keremesse zijn é
Zo dat was het dan een prettige dag nog

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #804 Gepost op: mei 30, 2018, 22:03:57 pm »
vandaag 'druk' dagje gehad.

Goedenavond iedereen :waved:

eerst gaan werken en ik had de 'swing' mee van Vileda, zodat ik geen dweilen meer moet uitwringen. 't Enige nadeel is dat die nog redelijk nat blijft, dus ga je nog best eens met de dweil er achteraan (droog erover). Voor een flatje is dat te doen... ik hoefde zijn dweilen ook niet uit te wringen...

Na m'n werk naar de bakker - zoals gewoonlijk - om onze bestelling.

Dan naar huis, eten... snel even online en dan Nuka oppikken in Jabbeke om te gaan wandelen op het strand van Zeebrugge...

rond 17u00 waren we terug. Nog snel een drankje drinken in de Icarus, strandbar. Ik had 'ice tea' gevraagd en kreeg daat iets vreemds ... Bos Ice Tea... Niet echt mijn gading.

Daarna Pip naar huis brengen, want ik wou nog naar de hondenschool met Pharos - en die hs wil ik voor Pharos alleen bewaren... zijn enigste 'met baasje alleen' moment...
Daarna naar mijn moeder om met haar nog een drankje te drinken en dan naar de hondenschool waar ze ca 20 min overtijd gingen met hun trainingstijd...

nu soit, dat hebben wij dan ook maar gedaan hé :lol:

morgen geven ze 27 graden... zal es ff zoeken naar een gewone wandeling (geen 10km) niet in volle zon en liefst met wat water.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #805 Gepost op: mei 31, 2018, 21:02:08 pm »
't werd het Buggenhoutbos voor vandaag...

't was van 2009 geleden dat ik daar nog ben geweest... 't werd dus eens tijd :lol:

heerlijk warm... dan een regenvlaagje om af te koelen - zou je denken - en dan terug 25-27 graden... om te drogen.

Moest dat nu es altijd zo zijn, 't zou nog vaak mogen regenen :lol:

Goedenavond trouwens :waved:

morgennamiddag normaal rustdag, denk van eens m'n auto te stofzuigen... ook es nodig.

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #806 Gepost op: mei 31, 2018, 23:36:01 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Ik vond dat al geen vlaagJE meer hoor  :hihi:  Nuja, echt last hebben we er niet van gehad  :8 
Bedankt voor de wandeling op maat van Elbee, superblij dat het goed ging ... en ook thuis heeft hij geen last gehad van stijfheid oid  :8

Morgen inpakken en zorgen dat huis en tuin en beestjes een week voort kunnen, want volgende week zijn we dus op reis  :joehoe:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #807 Gepost op: juni 01, 2018, 13:07:26 pm »
Naar de bergen van Erika :tong:

Goedemiddag :waved:

't regent... verdikke, ik ging dus m'n wagen stofzuigen... 't zal voor morgenochtend zijn dan.

Voor zondag toerke zoeken, want Wim wil wandelen :tong:

Alé, en voor nu ga ik dan ook maar 'n toerke zoeken... 16 graden zeg, das wel koud eh :lol:

ivm het 'vlaagje'... tis nu niet dat het de ganse wandeling doorregende hé... :D

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #808 Gepost op: juni 01, 2018, 17:27:53 pm »
Goeienavond
Gisteren geen Komée geen interesse voor Napoleon denk ik en volgende week ook niet veel leden die in verlof gaan
Gisteren zelfs geen boodschappen gedaan kwestie van het onweer en Ché die een broek schijter is, wilde hem niet alleen laten heb hem zijn thundershirt aan gedaan en een paar keer Bach resque in zijn muil gespoten en dan wat met zijn piepebal gespeeld en hij was direct akkoord om te spelen, maar de donder was niet heel luid denk niet dat hij anders zou gespeeld hebben, dus deze morgen dan maar gewinkeld é en de kuis maar uit gesteld voor morgen
Anders niets nieuws
Nog een prettige avond en slaap lekker  :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #809 Gepost op: juni 01, 2018, 17:31:08 pm »
A'ja nog vergeten van te zeggen vanavond nog eens naar de DA geweest om dat Ché nog lichtjes hoest maar zijn longen zijn zuiver het is nog een beetje prikkeling in zijn keel moet geen AB meer geven dus dat is goed é ben blij dat hij er door is zat er toch mee in zulle   :waved: