Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 25539 keer)

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2018 - Klatschboempataatoeptoafel
« Reactie #780 Gepost op: mei 24, 2018, 09:40:37 am »
 :zwaai:

gisterenavond was er  hier kort maar krachtig klank en licht spel .

en m'n gras moet dringend afgereden worden , 't is precies een oerwoud  :hihi:   ikzelf kan nie meer door m'n rug en diegene die moest komen verleden week was het vergeten .

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #781 Gepost op: mei 24, 2018, 11:00:28 am »
Goeiemiddag  :zwaai:

Elbee maar meegenomen naar kantoor, die legt zich toch maar aan mijn voeten  :8  En binnen een uur mogen de draadjes er uit dan is 't gevaar op knabbelen aan de wonde zo goed als geweken  :buig:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #782 Gepost op: mei 24, 2018, 11:13:59 am »
Goedemiddag iedereen :waved:

mijn moeder haar vingers zijn in 't bloed... ze durft niet meer typen :tong:

Nu... ik ga vandaag toch maar naar Boeschepe. Dacht van mee te gaan met C en W... Maar ze doen een toeristische uitstap naar de Oude Kale met een tussenstop aan een hoeve... 'k heb daar geen zin in ... afleren van toch maar op 't laatste stekje te vragen mee te mogen ... omdat ze vanuit Frankrijk het slecht weer zien komen... maar ik heb snel ff gezien op KMI en 't zou vanaf de ardennen komen, dus laten we hopen dat het KMI het niet fout heeft :D

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #783 Gepost op: mei 24, 2018, 12:44:42 pm »
Ja ja we hebben al een huisje gevonden. Allé ik, mama verhuist mee (handig met de hondjes). Volgende week vrijdag de compromis gaan tekenen. De notarissen hebben nog het een en het ander opgezocht om te zien of we gingen wachten op het nieuwe systeem of als we het oude nog gingen doen.
Er is nog een beetje werk aan maar eigenlijk valt dat wel mee.
Als de akte is ondertekent zal ik jullie mijn nieuw adres doorgeven.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #784 Gepost op: mei 24, 2018, 17:15:45 pm »
Proficiat met het nieuwe huis,Ilero
Deze namiddag djembe gehad met Komée, was heel leuk, maar ik vrees voor mijn nek nu ja we gaan wel zien
Vond dat er nog al veel wind was deze namiddag, heb ferm mogen stampen met mijn fiets
Anders niet veel te zeggen
Nog een prettige avond en slaap lekker

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #785 Gepost op: mei 24, 2018, 22:43:03 pm »
't was Djembé met de fiets dan :tong:

Goedenavond iedereen :waved:

zalig warm om te wandelen. 't werd uiteindelijk toch Berthen - Frans Vlaanderen... op 't eind kwam er donder bij. Toch content dat ik besloten had om niet de ganse route te doen. 'k Zal nog wel eens teruggaan om de rest te doen.

't zweet stroomde van me af, amai... nochtans maar 20 graden. Toen ik de grens weer overreed - regio Poperinge - begon het goed te gieten, maar verder heb ik niet echt last gehad van het onweer. Pas in Zedelgem bij de koffie was het ff in de verte aan het kletteren.

Morgen wordt een rustdagje, ik moet ondermeer naar de apotheek.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #786 Gepost op: mei 25, 2018, 12:47:36 pm »
Mistige bedoening in West Vlaanderen

deze morgen/voormiddag enorm veel last van m'n pols... alles wat ik ophefte - zelfs een simpele kaft (met m'n papieren) leek wel een tientonner...

Nu is 't wachten tot de 'namiddagwandeling' rond 16u of 16u30... we houden het eventjes rustig. 'k zal dan eens een wandeling zoeken voor morgen, of ik ga terug naar Berthen om de andere kant af te werken.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #787 Gepost op: mei 25, 2018, 17:52:43 pm »
Leuke uitstappen Tim moet heerlijk zijn
Goeienavond allemaal,
Nek houd zich goed zat er toch wel een beetje mee in,
Juist terug van de DA Ché heeft zwaardere antibiotica gekregen zijn verkoudheid was verergerd in plaats van verbetert ook mankte hij heel erg hij kon zijn rechter poot niet op de grond zetten gisteren, de DA zei dat er water in zijn knie gewricht zat maar het ging wel van zelf weg gaan hem juist rustig houden, gisteren was het beestje echt ziek hij heeft de hele dag in de keuken gelegen niet willen eten of drinken, vandaag ging het toch al iets beter hij mankte nog maar kon zijn poot toch op de grond zetten en liep hij ook al wat meer rond, heb ook aan de DA gevraagd wat ik kon geven voor zijn gewrichten, ik had reclame van Flexadin gezien ze zei dat dat heel goed was dus enkele voorschriften gekregen, heb een doos besteld bij de apotheker wel duur spul zulle 67.02€ voor 60 tabletjes best dat hij er maar 1tje daags moet hebben, maar ja voor mijn beestje is het beste goed genoeg é
Zo dat was het dan voor vandaag nog een prettige avond en slaap lekker   :waved:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #788 Gepost op: mei 26, 2018, 09:55:40 am »
Goeiemorgen  :zwaai:

Bij ons krijgt Elbee Flexadin advanced Viviane, niet dat ik dat veel vind doen maar ze hadden me dat ook aangeraden omwille van zware artrose op zijn rug en ondertussen wat minder bespiering en zo ... Wij halen dat bij de DA, er zou een actie zijn met een gratis zakje na het 5de - dan zijn we al wel 10 maand bezig natuurlijk  :hihi:

Draadjes verwijderen ging volgens plan maar ik hou hem toch nog scherp in 't oog, het ziet er allemaal nogal fragiel uit momenteel  :eehm:  Ondertussen hebben ze ons gebeld met de uitslag, het was een kwaadaardige tumor - maar alles zou wel weg zijn  :bid:

Ik denk dat ik niks doe vandaag, ben al wel gaan winkelen maar er is weer wat in mijn rug geschoten en dat doet geen deugd. Morgen is het wedstrijd, dat zal ook niet tof zijn met de warmte  :bang:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #789 Gepost op: mei 26, 2018, 11:29:06 am »
weten jullie dat nu pas wat de uitslag is? ... :bang:

Duimen dat het toch goed komt...  :knuff:

Goedemiddag iedereen :waved:

ik ga terug naar Berthen. Over 30' Nuka gaan oppikken en eventueel 2 flessen water voor de honden... er is daar wel veel schaduw, maar geen water...

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #790 Gepost op: mei 26, 2018, 23:47:59 pm »
Zo...

ik had nu toch het avontuur van mijn moeder op het forum verwacht... Ze weet dan nooit wat getypt...  :zucht:

Goedenacht :waved:

heerlijk gewandeld in Berthen...

Mons des Cats is dus idd Kattenberg en niet Hermietenberg = tegen mijn moeder...

Morgen dan eens de tracks online zetten en nog wat sfeerbeelden van de grote route.

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #791 Gepost op: mei 27, 2018, 08:26:04 am »
Citaat
weten jullie dat nu pas wat de uitslag is? ..

Ik wou die ook niet weten hé, als dat echt slecht is is daar toch niks aan te doen en dan weet ik dat liever niet  :fluit:

Goeiemorgen  :zwaai:

Berthen heb ik efkes op de kaart opgezocht en dat was me te ver, maar de foto op FB ziet er wel goed uit  :thumbs:

Bewolkt maar warm en weer code geel voor vanavond. Hopelijk toch niet te veel problemen, we zitten in Lommel en da's toch een eind van huis, we zullen alle hondjes maar meenemen voor de zekerheid  :?

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #792 Gepost op: mei 27, 2018, 09:49:12 am »
Das het verlengde van de 'vlaams' ardennen...

Berthen, Godewaardsvelde, hondschoote... allemaal gemeentes die vroeger tot Vlaanderen behoorde hé :wink: daarom dat ze vanuit België (westtoer = westvlaamse toerismedienst) een 'pact' hebben gesloten met Frans Vlaanderen (zoals ze dat benoemen) voor de knooppunten.

Ik heb dus bekeken op knooppunten, maar er zitten weggetjes in die ze vergeten zijn. Alé, ik noem dat dan zo... ik vind soms dat ze die 'knooppunten' ook niet echt als knooppunten zien.

Ge komt bijv op een straat met 3 richtingen, gaan ze je bv niet naar links laten gaan - ook al staat daar knooppunt 320 bijv... ze zetten er enkel die naar rechts en rechtdoor op... een knooppunt moet je laten kiezen uit de 3 vind ik.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #793 Gepost op: mei 27, 2018, 09:49:41 am »
Goedevoormiddag trouwens :waved:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #794 Gepost op: mei 27, 2018, 10:41:21 am »
 :zwaai:

gisteren weer een goeie tegen gekomen .   

wil ik in de namiddag naar het containerpark gaan met het gras , geeft m'n wagen geen kik .

ik begin te vloeken é , en juist zooooooooooooo heet .

'k bel naar de garage en zegt de mevr. daar heb je een pechdienst voor van toyota zelf je hebt verleden week nog betaalt voor een gans jaar .

allé , ik bel dus die dienst op , natuurlijk ene vast die maar half nederlands verstond  :grrr: 

'k moest m'n kenteken door geven en nog van alles ,  dan vraagt hij hoe oud m'n auto is en ik zeg 12 dees jaar , a ja maar dan kan je geen dienstverlening krijgen hoor voor zo'n oude wagen  muur:  'k zeg hem dat de wagen nog maar juist gekeurd is en goed bevonden .

allé, na veel gezever ging hij toch iemand sturen ,  na een half uurtje gewacht is er ene komen om m'n batterij terug opladen , 2sec. heeft da geduurt en dan moest ik de auto 1 uur laten draaien ofwel er mee rond rijden .

'k heb dan maar 1 uur rond gereden é .

was wel m'n eigen schuld da de batterij plat was , de avond voordien had ik blijkbaar de deuren nie goe gesloten  :eek: