Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 12832 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2018 - Nieuwjaarsweek
« Reactie #30 Gepost op: januari 03, 2018, 20:14:20 pm »
www.dogsfriendly.be hé Viviane :D

Goedenavond allemaal :waved:

ik vond die wind wel meevallen hoor... Gewandeld op 't platteland van Drongen. Er ging iemand meegaan met een aangelijnde hond... tot ze het ineens niet zag zitten omdat de hondjes wat actief stonden. Ja, ze wilden wandelen en ze moesten wachten en dat madammeke had precies schrik gepakt daarvan.

Tja... nochtans lukt dat wel, aangelijnd en los... XT heeft dat ook al gemerkt eh... die keer dat we op stap gingen samen... dusja...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Xtreme Nails
« Reactie #31 Gepost op: januari 04, 2018, 01:01:03 am »
Veel zal ook liggen aan de groep honden die mee zijn, en hoe goed de baasjes die honden in het oog houden. Als wij meegingen gingen we al bewust meer vanachter lopen omdat losse honden meestal meer naar voor rennen en de mensen die meegingen hebben altijd opgelet dat hun honden ook niet naar de ons kwamen. Bij de cairnclub doen we dat net zo en dat werkt voor ons perfect.  :thumbs:

:slaapje: :slaap:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #32 Gepost op: januari 04, 2018, 09:05:52 am »
Gpeiemorgen  :zwaai:

Ons Fifi is toch ook altijd aan de flexi meegeweest, ik heb mij daar zelfs nooit vragen bij gesteld  :denk:  Je kan toch maar weten of dat lukt door het uit te testen. OK ze durft al eens een snauw geven maar gelukkig enkel naar grote honden en die snappen het dan ook wel dat ze gesteld is op haar 'personal space'  :hihi:

De Zenne stond gisteren schrikbarend hoog maar het heeft gelukkig geen massa's meer geregend.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #33 Gepost op: januari 04, 2018, 11:47:16 am »
De honden waren haar te actief denk ik. Dag zeggen tegen Pharos bijv... Jade en Mila... en de hare is volgens die mevrouw 'bedeesd'... maja...

Goedemiddag iedereen :waved:

De regen is gestopt en rond 13u toch maar eens bellen naar de garage - net hun pauze voorbij dan - om te horen of ze er al iets mee gedaan hebben. Hij stond gisteren toch al klaar om eraan te werken en ze gingen me bellen om te zeggen wat er aan scheelt. Maar ik ben dat de vorige keer ook tegengekomen 'vergeten' te bellen terwijl ze het wel hebben gezegd dat ze dat gingen doen. Daarom bel ik niet graag 'meteen' al de dag erop... kben sowieso al geen beller. Dus bel ik na de middag en als ik erom mag, kan moeder mij nog altijd voeren eh...

Sowieso ga ik wandelen... in de buurt, ma moet me maar afzetten. 'k Heb haar ne pb gestuurd... ze had wel mogen terugpb'en dat ze het gelezen heeft, maar das typisch aan mensen +60 zeker? Ziet dat hun vingers afslijten  :lachjes:

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #34 Gepost op: januari 04, 2018, 14:29:04 pm »
Gisteravond nog een heerlijke avond/nachtwandeling gemaakt met het gekke duo. Vandaag weer luierdagje wegens overvloed aan regen  :?
Straks nog eens bij mijn pa langs, paar jaar geleden dat we nog eens bij ze geweest zijn. Voor mij hoeft dat allemaal niet, maar ze hadden al een 3 keer gesmst en mijn smoesjes om niet te gaan waren op.  :hihi: Hoef niet te vermelden dat ik absoluut geen familiemens ben zeker  :tong:
Nu de 2 laatste afleveringen kijken van Stranger Things seizoen 2.
Haartjes zitten ondertussen in de paarse conditioner.

:middag:

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #35 Gepost op: januari 04, 2018, 19:00:41 pm »
Sammy wandelt ook aangelijnd mee. Qua drukte is het niet gewoon als Els haar bende los laat  :lol: maar voor de rest vind ze het niet erg, en als het haar teveel word blijft ze wel staan

Goedenavond,

Morgen nog eens naar het gemeentehuis. Zaterdag en zondag de werkweek verder zetten.
Vandaag hebben ze mijn concentratie getest. Was blij dat ik thuis was. Twee gpsen die elkaar tegenspraken, een copiloot die je nog anders als de gpsen laat rijden, de lichten van de tegenliggers, het verkeer in het algemeen, ... en dat na een dag concentreren op kantoor

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #36 Gepost op: januari 04, 2018, 19:39:11 pm »
ah, ik dacht nu echt 't eerste moment dat ze je concentratie getest hebben... maar tis door wat je meegemaakt hebt op de baan... :lol:

@XT: wat is Stranger Things? Nog nooit van gehoord

Van mij mogen ze aangelijnd meewandelen hé. 15 oktober heb ik met een onbekende groep zo gewandeld... allemaal mensen dak ni kende. Deels aan de lijn, deels los... niets problemen gehad.
Als mevrouw niet durft dan is het maar zo. 'k ga ze ook niet dwingen om mee te komen.

'k vond het alleen stom... gezien ze maar op 10 minuten van haar huis was, had ze wel kunnen proberen...

Goedenavond iedereen :waved:

gewaterwandeld in een bos... Els haar hondjes waren proper :lol: en de schoenen ook. Raar eh? :lol:

Daarna mocht ik m'n wagen ophalen... 347 euro en een sjieke... meteen een hap uit mijn budget, gezien ze voor mijn eindejaar slechts 130 euro hebben gestort vanuit het ziektefonds of hoe noem je dat... Dat ik maar snel terug kan gaan werken...  :zucht:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #37 Gepost op: januari 04, 2018, 22:56:36 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Het verkeer heeft mij vandaag ook parten gespeeld. Bijna van de baan gereden door een camionnette van een dakfirma, de pipo vond wsl dat ik bleef plakken op het derde rijvak en wou mij langs rechts voorbij - maar er was voor mij dus geen plaats en ik mocht kiezen, hem, de vangrail of zwaar remmen. Het laatste dan maar...
En 100 km verder op de Brusselse ring nog eens vol mogen remmen wegens plotse file. Met grote schrik dat ik zo die van achter mij wel eens in mijn gat kon krijgen en dat vind ik nog erger omdat daar de honden zitten. Alles in de bus naar voor geschoven - maar da's 't minste - ik was al blij dat iedereen daar goed gereageerd heeft.
Ik heb mezelf ne porto ingegoten thuis, 't was dat of een dafalganneke  :hihi:

Mijn honden waren verre van proper dus deze keer, lang leve de garagedouche  :tong:

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #38 Gepost op: januari 04, 2018, 23:43:12 pm »
 :avond:

Bezoek bij pa goed meegevallen.

Als ik dat zo lees ben ik des te blijer dat ik van thuis uit werk en zelden de baan op moet.
Afspraak gemaakt voor Jayden en Layla bij Dogchi.be om ze te trakteren op een ontspannende Shiatsu massage. Hopelijk gaan ze er van genieten  :headbang:

Leuke serie en haar naam waardig DF. In stranger things gebeuren de raarste dingen. Netflix serie.
Nu Familie kijken en eens zien hoe de kist van ene gecremeerde er uitziet. Ja, ze doen voor de 2e keer een Bobbyke in Familie (genoemd naar Bobby Ewing uit Dallas  die ze uit de dood hebben laten opstaan. Dat is eerst gebeurt met Peter in Familie en nu met Guido.) Alleen klein detail over het hoofd gezien, op de rouwbrief stond dat Guido gecremeerd werd en nu gaan ze een kist opgraven  :hihi:

Els: Zit ook net met een lekker portooke tv te kijken  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #39 Gepost op: januari 05, 2018, 00:36:29 am »
de verkeerde gecremeerd eh XT... ze lossen dat wel op :lol:

Ik ben m'n startpad van m'n route in Ogy aan 't zoeken op google maps... 'k vind die precies niet terug. Ik denk dat we 't best omgekeerd starten... of ik moet gaan zien, maar das onnozel... kzou die dinsdag met de bende willen doen... er is daar ook 'n leuk waterpaadje :tong:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #40 Gepost op: januari 05, 2018, 00:39:23 am »
http://www.dogsfriendly.be/mijnforum/index.php/topic,11111.0.html

deze

foto's (google) zijn van 2014... maar we hebben daar met de dinsdaggroep ook in 2014 gewandeld...  :krab:

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #41 Gepost op: januari 05, 2018, 07:09:02 am »
:groet:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #42 Gepost op: januari 05, 2018, 10:14:19 am »
Goeiemorgen :waved:

ik weet intussen waarom ik maar 130 kreeg voor eind deze maand.

Citaat
Beste

U heeft nog recht op 9 verlofdagen.
Deze worden afgehouden van uw uitkeringen voor de periode van 21.12.2017 tem 31.12.2017.

tja... ergens vind ik het niet logisch... maar ze weten natuurlijk niet dat ik nog thuis ben tot eind januari? ... ze hadden dat dan wat kunnen verdelen. Het is maar 'pover' om slechts 130 te krijgen op het eind van een zware maand...

Alé, over een goed uur zetten we aan richting Braakmanbossen om met Pip te gaan spelen...

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #43 Gepost op: januari 05, 2018, 17:32:03 pm »
volop ge :thumbs: :thumbs: dus  :8

Goeienavond  :zwaai:

Ik denk dat die daar niet naar kijken hoor, naar wat het best uitkomt (ivm dat verdelen ...)

Dat van Ogy is raar ja, toen wij meegeweest zijn stonden we aan de Aldi. Dat was ook wel winter, in de zomer is alles zowiezo meer begroeid.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #44 Gepost op: januari 05, 2018, 18:10:14 pm »
Goeienavond allemaal
Gisteren Komée vergadering van alles besproken maar er is veel over niks gepalaverd je moet maar een hebben die tegen werkt é
Een hele grote doos Mercie's gekregen als bedanking voor onze medewerking wat heel lief was van de voorzitter maar echt niet nodig was,
Deze namiddag is mijn zoon langs gewest heb natuurlijk vergeten van vragen hoe ik foto's op de pc moet zetten ga het zelf moeten uitvlooien zeker
Van morgen vroeg beginnen kuisen dan met Ché naar buiten en dan naar een begrafenis, was een mooie dienst maar heel weinig volk, dat zie je wel meer de kerken en aula's zitten niet meer afgeladen vol gelijk vroegere jaren, dan voor eten gezorgd mijn kroketten waren een beetje uitgelopen nu ja dat is het als je alles alleen moet doen, deze namiddag niet mee moeten gaan naar het park, ik ga dan maar vanavond naar buiten gaan zeker