Auteur Topic: Café 2018 - De Warmtebron  (gelezen 6363 keer)

Offline viviane

• Kwispeltje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2018 - Nieuwjaarsweek
« Reactie #15 Gepost op: januari 02, 2018, 15:14:58 pm »
U zijn niet alleen Ilero mijn weegschaal geeft ook een kilo meer aan dan zaterdag morgen, Een gelukkig nieuwjaar een goede gezondheid en alles wat jullie hartje begeerd voor zijn mij wensen voor iedereen
Gisteren een drukke dag gehad mijn zoon en schoondochter zijn komen eten, had alles zelf klaar gemaakt dus veel weg en weer moeten lopen en van niemand hulp gekregen  :hmpf: maar het is goed verlopen het eten was lekker en dat is het voornaamst maar was wel moe dan 'savonds
Zondag avond meeneem chinees een menuutje maar vond het niet lekken een uitgedroogde half kieken met groenten en eerst 3 lauwe scampi's gelukkig was de soep wel lekker, dan gezapt tot 12 uur, en naar het vuurwerk gekeken op TV met Ché ging het goed tot dat ze hier een eind verder vuurwerk aan het afschieten waren dan was hij toch wel een beetje ongerust, wij hebben hem dicht bij ons genomen tot het over was, normaal mocht er toch geen vuurwerk afgeschoten worden, maar ja je hebt toch altijd van die idioten die het toch doen é
Tim wat betreft de foto's van Ché mijn zoon komt deze week nog langs en hij gaat ze dan van de kodak halen, je moet dan maar je e-mail geven dan kan ik er een paar door zenden
Ik ga nog een weekje wachten voor de kerstversiering weg te doen en de kaartjes laat ik nog tot eind van de maand hangen het is tenslotte de hele maand nieuwjaar 's maand é, zo het is een hele tekst geworden  :hihi:

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #16 Gepost op: januari 02, 2018, 20:17:32 pm »
Vandaag kalm aan dagje. Vroeg opgestaan voor de markt en Huis Meers, op tijd gezien dat Huis Meers gesloten was dus tv voormiddagje gehouden  :hihi: Latere namiddag naar kerstmarkt Hasselt geweest en daarna na jaaaaaaren nog eens de shopping in Genk gedaan. Nu familie kijken en seffens gezelschap spelletje spelen.

:avond:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #17 Gepost op: januari 02, 2018, 22:43:46 pm »
tim.meulemeester @telenet.be (zonder spatie uiteraard :wink: )

en dan meteen de vraag of je het goed vind, dat we Ché eens op de voorpagina zetten :wink:

Goedenavond allemaal :waved:

Ilero is een kg kwijt... Viviane is er één bij... we weten meteen van wie dat komt :tong:

3j geleden bij dezelfde mensen was 't ook Chinees als eindejaarsmenu. Weinig inspiratie wellicht. Dit jaar was het lekker... ik kreeg een vol bord met kippenboutjes als alternatief voor de mossels die ik niet lust... en behalve de groentjes bij het hoofdgerecht (gelukkig had ze gewone sla en tomaat voorzien) viel het heel goed mee...

namiddag gewandeld met Els in de regio van Maldegem... met de wagen van m'n moeder.

ik zit daar mooi IN het zicht, rijdt Els mij gewoon voorbij... die zag me niet zitten  :eek: expres met de kofferbak open en de hondjes klaar voor vertrek. Ik haar meteen gesmst.

" 'k Zocht ne groene" zei ze... ja lol  :hihi:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #18 Gepost op: januari 02, 2018, 23:39:27 pm »
 :hihi: :hihi: Ja, ik loop nog steeds als we met de grijze Dacia weg zijn op de parkings een rode Fiesta te zoeken  :roflol: :roflol:

:slaapje: :slaap:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #19 Gepost op: januari 02, 2018, 23:45:20 pm »
De volgende keer ga ik op 't dak zitten  :tongetje:

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #20 Gepost op: januari 02, 2018, 23:56:32 pm »
 :roflol: :roflol:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #21 Gepost op: januari 03, 2018, 10:31:08 am »
Zegt Hans: 't nieuwe jaar... je auto zal wel de eerste zijn zeker?

ik vrees ervoor ... hij stond wel al klaar om binnen te rijden... ze gaan bellen om te zeggen wat er aan scheelt en wat ze ermee gaan doen. Nu... als ik op wandel ben deze namiddag... hoop ik dat ik het ga horen bellen.

Goedevoormiddag iedereen :waved:

storm? waar?

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #22 Gepost op: januari 03, 2018, 10:39:17 am »
Zeg ma... jij die nooit wat te vertellen heeft - net als Els...  klap maar ne beetje eh zeg. Ik heb 't in 't verleden al gezegd: domino-effect... als er op een dag geen kat meer praat op facebook, gaat dat ook dood...

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #23 Gepost op: januari 03, 2018, 11:12:28 am »
Goeiemorgen  :zwaai:

Ik moet hier 2 zinnen komen schrijven om mijne maat gelukkig te maken dus bij deze :
Het waait buiten. Ik denk dat ik mijn haar in een dot ga doen.

:hihi:

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #24 Gepost op: januari 03, 2018, 12:04:40 pm »
Hier flink gestormd en nog steeds waai je weg!  :eek:

Bel je nieuwjaarsdag de politie op omdat er nog aso's zijn die vuurwerk afsteken, komen ze niet opdagen. Vandaag hoor ik dan dat het de schoonouders waren van Vera Jans een CD&V gemeenteraadslid die denken dat de wet er niet voor hun is. Gelukkig nooit op die partij gestemd, het gaat nu ook nooit meer gebeuren.

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #25 Gepost op: januari 03, 2018, 12:05:06 pm »
Oja,

:groet:

Waai niet weg  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #26 Gepost op: januari 03, 2018, 12:20:31 pm »
Ik heb 't idee dat het nu nog maar echt begint door te waaien aan de kust, terwijl er in de pers stond geschreven dat het rond 14u zou afnemen.

@Els: vanaf nu elke ochtend en avond eh... aja. Als XT en Viviane dat kunnen, dan jij ook...

en intussen op 't verhaal van mijn moeder aan 't wachten. Wel altijd willen lezen en dan klagen dat er weinig geschreven wordt, moet je zelf ook wat voor over hebben  :zucht:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #27 Gepost op: januari 03, 2018, 12:33:53 pm »
Ik zal mijn best doen zenne  :tong:

Frietjes gaan eten nu si - maar eerst nog naar een klant met een dagvaarding voor vluchtmisdrijf ...

Ivm de storm : tot nu toe 1 boom omgevallen maar geen schade

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #28 Gepost op: januari 03, 2018, 18:19:05 pm »
Goeienavond
Deze voormiddag met Ché op stap geweest mijn man had gezegd dat er niet veel wind meer was goeiendag had hem op kop in het weerkeren heb me moeten zetten in het park, heb het hem toch gezegd zulle wadde geene wind ja als je niet ver loopt dan heb je der geene last van é
Tim bedankt voor het e-mail adres van af dat Ilja geweest is ga ik er een paar foto's door zenden en je mag er ook op de voor pagina zetten maar de voor pagina van wat?
Nu ga ik mij in mijne zetel placeren zie en TV kijken tot het tijd is voor met Ché buiten te gaan en dan naar mijne doze want vannacht verschillende keren wakker geworden van de regen die tegen mijn raam kletterde
Slaapwel iedereen en tot morgen :waved:

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #29 Gepost op: januari 03, 2018, 18:46:51 pm »
 :headbang:

Inderdaad stevig stormke geweest vannacht en door de dag ook nog. Verschillende takken mogen ontwijken.
Geen schadegevallen voorlopig binnengekomen.