Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 13760 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2018 - De Leutigoards
« Reactie #1065 Gepost op: september 20, 2018, 22:03:54 pm »
aan zee  :eek: :hihi:

Goedenavond allemaal :waved:

In Gert Late Night op vier kregen Ian Thomas en Peter van de Veire een electriciteitsband rond hun arm... af en toe door James Cooke op het knoppeke duwen en ge merkt wat een hond voelt, als die dat om zich heen heeft... Mensen die een hond willen, maar hun hond niet de baas kunnen... die gebruiken zo'n toestanden.

Ik zet dat op m'n facebook, natuurlijk meteen reactie :tong: Pech voor hen, want ik ga dat niet meer gaan lezen. Over een dag of 3 duw ik op delete :tong:

Ik vind dat ik m'n eigen mening mag uiten en zeker op m'n eigen profiel  :hmpf:

Als er vroeger discussies waren op het forum, durfde ik al eens terug te reageren, altijd zo impulsief. 'k Ben 40 hé intussen, 't verstand is gekomen  :hihi:

Vandaag gewandeld regio Drongengoedbos, maar niet erin... vond één trage weg dat echt 'weg' was, jammer... Net aan een bankje. Pip braaf geweest tgo de koetjes en Pharos was zot van het boerderijenhondje. Die kwam afgelopen, maar stond dan wel met haar/zijn staart tussen de poten, raar eh?

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1066 Gepost op: september 21, 2018, 17:18:43 pm »
Gisteren met Kómee en de overzet naar het ooster staketsel geweest wandelen, en vandaag al zo stijf als een plank ben ook niet gewoon van te slenteren é, maar het was gezellig, zat al om 21,45 uur in bed was dood moe  :hihi: :hihi: heb goed geslapen maar rond 3 uur moeten opstaan om het vliegraam uit te halen het was water aan 't gieten gelukkig dan weer vlug in geslapen
Morgen is het the Ostend night run, en Kómee heeft een stand in de inschrijvings tent, en het is ten voordele van ons en nog een ander initiatief namelijk Tejo een VZW die jongeren met psychische problemen begeleid wat ook een mooi initiatief is, ik ga mee helpen folders uitdelen zie het al helemaal zitten
Mijn man had een regen jas voor Ché besteld bij Zooplus maar die is wat tekort, hij heeft hen gemaild om te vragen hoe hij het terug moet zenden, en we moeten het niet terug zenden, we mogen het aan het blauwkruis af geven en krijgen ons geld ook terug wat wel vriendelijk is vind ik
Zo mensen nog een prettige avond en een wind stil weekend maar ik denk dat dat er niet gaat in zitten

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #1067 Gepost op: september 21, 2018, 17:22:37 pm »
De mensen die zulke dingen aan schaffen voor hun hond zouden verplicht op zich zelf moeten testen voor mijn part, het zijn martel tuigen en men gebruikt het veel te rap naar mijn goesting, ze hebben het bij Cesar Melan gezien é

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1068 Gepost op: september 22, 2018, 13:15:09 pm »
Gisteren gewandeld, nog maar eens, in 't Drongengoed... al een paar dagen na elkaar alles platgelopen daar... :lol:

voor woensdag al een toerke gemaakt en voor onze 'wandellijst' ook nog ééntje. Gezien die wandeling morgen niet doorgaat, waar ik een drankstand voor had.. en er geen hondenschool is, heb ik een extra voormiddag om me daarmee bezig te houden.

De voorzitter van de vzw vertrouwt de boel niet en gezien de wandeling voor ca 90% bos is...

Goedenamiddag trouwens :waved:

garnaaltjes gekregen van mama, ze had ze zelf 'gepeeld' ... Ze mag dat nog doen  :hihi: lekker bij de boterham  :thumbs:

En na de wandeling van gisteren was voor de verandering Nuka proper en de mijne pokkezwart. Ze hadden zich daar in een 'vijver' gegooid... man man man. En 't was moeilijk af te krijgen, zeker bij Pip. Bij Pharos kan je wrijven met je handen, dat dat rapper weg is, maar bij Pip niet wi. Op 't eind dan maar weer met de snoepjes, omdat er een omhulsel van een beukennoot in zijn staart zat... ondermeer alé.

en ik denk dat de kindjes van het ex-gezin hem 'gepest' hebben met de tuinsproeier, hij is megakwaad op een 'straal water'.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1069 Gepost op: september 22, 2018, 13:16:36 pm »
ivm de electriciteitsbanden: je hebt er helaas altijd die het goedkeuren... onder het mom van 'bij goed gebruik'...

ik ga niet komen naar de night run, we gaan naar de cinema ;-)

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #1070 Gepost op: september 22, 2018, 17:03:24 pm »
Goeienavond
Er zijn 3000 mensen en kinderen in geschreven voor de run, het zal niet op een meer of minder komen Tim, ik zou ook geen goesting hebben met dat weer en ze moet tot het einde van het wester staketsel lopen en in de donker niets voor mij zulle, we hebben veel folders uit gedeeld en veel uitleg gegeven over Kómee, er waren er toch die geen folder wilden en niet geïnteresseerd waren, en zelfs een die zei dat we aan de bomen moesten denken
Nu ja er moeten van soorten zijn é, we hebben van die fluo arm bandjes in elkaar gestoken zo hebben we de organisatie ook een beetje geholpen ze moesten er ook 3000 in elkaar steken, ik was blij dat er niet zoveel wind was gelijk gisteren avond ik ging dan niet met mijn fiets gegaan zijn zulle, een beet je regen daar kan ik tegen
Heb mijn Chétje niet veel gezien vandaag maar heb toch mijn grote toer kunnen doen
Zo dat was het nog een prettig weekend   :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1071 Gepost op: september 24, 2018, 00:38:36 am »
een beetje regen... de 22ste misschien, maar niet gisteren :lol: zo gieten zeg, de ganse dag door... Was al blij dat er geen wind was.

Normaal was 't de bedoeling dat ik ging helpen met een wandeling, de drankstand. Maar ze hebben de wandeling vrijdag gecanceld... vanwege de wind. Lol, ... en dan zie je dat er niets aan de hand was. Ze hadden moeten afwachten. Nog speciaal opgezocht, bij code geel mag je het bos betreden, bij oranje niet meer.

Nuja, met die regen gingen ze waarschijnlijk toch niet veel volk gehad hebben.

Goedenacht iedereen :waved:

't werd dus een saaie zondag, maar voor maandag geven ze beter weer hé.

ivm de bomen en die flyers: je had kunnen zeggen dat bepaalde boomsoorten speciaal geplant worden om dat papier te kunnen maken...

Morgen wellicht wandelen, maar ik weet nog niet waar en ik moet de batterijen van m'n wandelgps ook nog opladen.

Dinsdag wordt een thuisdag. Hansje moet voor onderzoek naar de kliniek.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1072 Gepost op: september 24, 2018, 12:04:06 pm »
'k ga ne toerke doen in St.-Joris denk ik... is nog een leukje en er is water.

Goedemiddag iedereen :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #1073 Gepost op: september 24, 2018, 16:58:35 pm »
Goeienavond
Gisteren morgen chance had het meeste van mijn toer was lichtjes aan het miezeren en tegen dat ik thuis was heeft het beginnen door regen, ben achteraf niet meer buiten geweest, het heeft zijn best gedaan is altijd goed voor de regenput é
Vandaag ook redelijk rustig, ben blij dak weer mijn vliegenraam heb kunnen insteken en vannacht blijft hij er ook in  :hmpf:
Anders niet veel nieuws, tot later dan é  :waved:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #1074 Gepost op: september 24, 2018, 19:23:17 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Wij hebben op de Belgian Winner ook ons deel van de regen gehad - maar al bij al toch vééééél beter dan ze voorspeld hadden, dus mij hebben ze niet horen klagen  :lol:

Ondertussen zijn mijn ouders afgevoerd naar de kust, maar wat een gedoe is dat met hun bagage  :doh:  Ze hadden daar vanmorgen een ploeg verpleegsters losgelaten op hun kleerkasten en de badkamer en alles stak door mekaar, proper, vuil... Er zijn slaapkleedjes vermist en de gsm lader ligt er nog (hebben ze daarstraks vanuit de kliniek voor gebeld)
En ik vrees dat dat daar gene congé gaat zijn, vanmiddag was de kinesist nog bij haar en die hebben der weinig compassie mee, nochtans is mijn moeder een behoorlijke dramaqueen maar ze kreeg haar zin dus niet  :fluit:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1075 Gepost op: september 25, 2018, 21:57:22 pm »
oei... en jullie gaan daar naartoe op 'bezoek'? zou je niet beter thuisblijven? :tong:

deze morgen om 6u35 eruit om Hans tegen 6u50 naar de kliniek te brengen... dan dacht ik ff tot rond 14u00 op m'n gemak te zijn... naar huis, me wassen enzo... en dan met de hondjes naar de speelweide op de Schorre. Ik doe dat soms eens omdat ik met Pip speel (bal) en dan heeft Pharos daar niets aan. Dus ga ik dan eens naar zo'n zone, zodat hij zich ook kan amuseren met andere hondjes.

Gisteren naar de weide aan de watertoren geweest, kreeg ie weer onder z'n voeten van iemand omdat Pharos dag ging zeggen tegen diene zijn Yorkshire... zucht, waarom zit je dan op een speelzone als die hond geen vin mag uitvoeren? Nu... 't bleek ook dat ze graag hun blikken bier leeg naast de bank laten liggen. Ne mens zou moeten klacht indienen.

Om dus verder te gaan over vandaag. Om 12u ne sms van m'n schat dat ik hem mocht gaan ophalen. Alé, erom... daarna thuis voor een goed half uur. Hij had gebeld met de huisarts, mocht ik hem daarheen voeren... daar ben ik blijven staan en een boek gelezen tot ie terug was. Nog eens een half uur thuis en dan vertrekken om de zoon van Hans' jongste broer. Tof ventje wi. Houdt van honden, maar papa wil er geen in huis "omdat je dan nergens naartoe kan" doldwaze reden :tong: en ik heb hem wat uitleg gegeven over Pip en het gedrag tegenover Pharos... Die snapt dat dus hé. Daarna terug naar huis... nog een goeie 20 minuten en dan vertrekken om met Nuka te gaan wandelen. Da was mijne dag :lol:

en zonet een bericht gestuurd naar de VDAB om eens uit te horen over 'veranderen van werk' hoe dat dan in z'n werk gaat als je progressief tewerkgesteld bent.

Ik veronderstel dat je moeilijk kan zeggen tegen je nieuwe baas: "ik wil een contract van 36u, maar ik ga er maar 12 werken"... :kweetni:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1076 Gepost op: september 26, 2018, 20:10:17 pm »

was een aardig groepje om mee te wandelen.
Ik hoop dat het je goed is bevallen, Els? Beter groepje dan de andere die ik vroeger had?

't was mooi weer, 19 graden... Maar C.C. vond het alweer véél te warm... Ik was gelukkig niet de enige die haar zei dat 't uiteindelijk ZO warm niet was... Dat ze gewoon warmgewandeld is en daardoor denkt dat het +25 was.

En we hebben ook weer wat voor met de gsm's hé... Mijn moeder smste me - toen ik vroeg om Nuka naar Jabbeke te brengen - maar ik kreeg dat smsje niet :denk: en omdat ik dat niet had gekregen reed ik naar haar huis... Maar daar was geen mama noch Nuka te bekennen. Zegt ze: ik heb 'ok' gestuurd. En ik zeg: 'en ik stuur je nog 'geen antwoord??' en ik krijg NOG niets van je. "Maar jawel zegt ze, kan 't bewijzen.'

dus... als ze me belt of smst krijg ik dat niet door. Ik krijg - nadat ze toegelegd heeft - wel een bericht dat ze me gebeld heeft.

Joeri (broer) heeft dat een paar jaar geleden ook eens voorgehad... meende ik me te herinneren en dan toch eens aan hem vragen, krijg ik terug 'ze heeft je op de zwarte lijst gezet' straf eh? Geblokkeerd worden door je eigen moeder  :hihi: probleem is nu wel dat hij langs geen kanten meer weet hoe hij dat effen heeft gekregen.

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #1077 Gepost op: september 27, 2018, 11:46:42 am »
Goeiemiddag  :zwaai:

Was inderdaad leuk om eens mee te kunnen, helaas niet veel kunnen praten met de mensen want we hingen wat achteraan :hihi:

Aan zee was ook leuk - super mooi weer - ik had daar toch wel spijt dat we ze niet allemaal meehadden voor de foto's  :doh:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1078 Gepost op: september 27, 2018, 12:08:58 pm »
nog een keer terugkeren eh :D

Goedemiddag iedereen :waved:

en een groep zonder electriek ... in vergelijking met de vorige groep, das des te plezanter. Maar Carine kwam babbelen met je... en 't helpt wel wat als je al iemand kent eh :wink:

toch wel straf dat Pharos zijn gedacht zei tegen Frodo :hihi: misschien de kleur... hij zal dat niet zo fijn vinden :mrgreen:

Ik ga straks een verkenning doen in Beselare voor volgende week.
een variant op hun heksenroute.

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #1079 Gepost op: september 28, 2018, 14:29:35 pm »
Goeiemiddag  :zwaai:

Ik denk dat Pharos zich vergist van hond ofzo  :kweetni:  Echt bizar en ik hoop dat dat nog keert want het zou niet handig zijn als die 2 mekaar niet kunnen hebben  :?

Dat van Beselare te laat gezien dus, ik had nog kunnen afkomen, Dirk had deze week verlof en dat is miserie om weg te geraken hé ... tuin ditjes en datjes want wandelen kan je in de regen ook zegt hij  :doh: 
Nuja, we hebben intussen een superdeluxe kippenhok en megaslimme kip - ze vond na 1 dag al zelf de ingang naar haar villa  :8  De eerste avond had ik ze gevangen maar dat was ook hilarisch, dat loopt rond een struik en ik daar achter  :grrr:  een rondje of 5 zeker - toen heb ik een stuk overschot van de omheining genomen en die in een U gezet dat ze zich vast liep - kruipt die toch niet tussen 2 kromme spijltjes zeker  muur:   :roflol: Dus ik ben blij dat ze haar slimmigheid ook gebruikt om zélf in dat kotje te kruipen  :mrgreen: